abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29575068
Die pa is triest man. Ik heb jarenlang zonder problemen 80 km per uur gereden. Zo lang je bij bochten maar genoeg afremt, kun je op rechte stukken op grote wegen prima 80 rijden hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29575079
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:25 schreef cultheld het volgende:
Die pa is triest man. Ik heb jarenlang zonder problemen 80 km per uur gereden. Zo lang je bij bochten maar genoeg afremt, kun je op rechte stukken op grote wegen prima 80 rijden hoor.
Stoer van je!

feest
pi_29575115
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Stoer van je!

Wat is er stoer aan? Gewoon om van A. naar B. te rijden. Maar aangezien jij het gelijk als "stoer" interpreteert, zit je vast vol met frustraties.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29575150
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat is er stoer aan? Gewoon om van A. naar B. te rijden. Maar aangezien jij het gelijk als "stoer" interpreteert, zit je vast vol met frustraties.
Ja ik ben jaloers dat ik geen scooter heb.

feest
pi_29575238
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Ja ik ben jaloers dat ik geen scooter heb.

Dat zegt ie niet, nerd. De 60-jarige opa die op z'n scootertje rijdt omdat hij zich dan makkelijker en sneller kan verplaatsen, dat is zeker ook zo'n sjonnie die je graag tegen een boom aan ziet knallen? Je moet vaker mensen over een kam scheren, daar voel jij je blijkbaar goed bij.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:47:03 #56
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_29575246
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef boyv het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring? Dan zou je moeten weten dat die 80 kilometer per uur nooit kan met alleen een uitlaat die onbegrenst is, je mag blij zijn als je de 60 of 65 kilometer per uur haalt.
Ik had vroeger een Yamaha Slider, die dingen wegen geen reet. Ik had er een snelle uitlaat onder gezet (omdat de kathalysator van de originele uitlaat steeds in de fik vloog), maar reed voor geen meter, dat ding ff langs een tuner gebracht, die heeft alleen de carburateur afgesteld (sproeier vervangen, en sproeinaald hoger gezet had 'ie het over) en voor de rest helemaal niks aangepast... 120 km/u op de teller! en 105 op de teller van een auto waar ik achter reed... (hebben we ff gepeild) Was een oud type blok, Minarelli vertikaal, zonder dichtgegoten poorten, in tegenstelling tot de horizontale blokken met poorten die halfdicht zitten.

Lang plezier heb ik er niet van gehad, nadat ik vol gas op een provinciale 80 km/u weg reed, stond daar een gastje die net 2 weken zijn rijbewijs had (ja ik kon 'm) met zij auto midden op de rijbaan geparkeerd (nieteens in de berm), zonder knipperlichten aan, om een praatje te maken met een paar vrienden van 'm die stonden te vissen in een meertje naast de weg...

De zon stond laag, en scheen recht mijn gezicht in, en ik parkeer mijn scooter met een enorme vaart achterin de auto, de klap was zo hard dat de deuren uit die auto vielen.. (En er omheen rijden kon niet ivm. een tegenligger.)

Gelukkig had ik op een scheur in m'n broek na niks aan die klap over gehouden, maar de scooter was wel een meter korter..

Leuke dingen die scooters, maar nooit meer voor mij, met m'n eerste scooter (Peugeot Speedfight II) werd ik gestalkt door de politie ivm de snelheid en geluid wat dat ding produceerde, dat ding verkocht en een Yamaha Aerox gekocht, origineel gelaten, en met 40 km/u onderuit gegleden in een pak natte bladeren in een bocht, scooter was niet meer te houden/in balans te brengen doordat een maatje achterop zat, en scooter belande bovenop mn poot, scooter total loss, en heb nu nog steeds last van mijn poot.

Toen ik 16 was kon ik kiezen voor een scooter, of 2 jaar wachten voor een rijbewijs.. had ik nu maar 2 jaar gewacht...

Scooters
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_29575307
Mja, ieder z'n slechte ervaringen. Ik heb er zelf geen slechte ervaring(en) mee en hoop dat dat zo blijft totdat ik m'n rijbewijs haal, en daarna natuurlijk ook niet. Niet dat ik vaak op m'n scooter rijdt, maar goed
pi_29575802
Die stiefpa heeft gewoon het beste met je voor.

Niemand is er bij gebaat als er weer een Jos Verstappen type zich de vernieling in helpt.

Volgens mij ben je niet eens verzekerd als dat ding is opgevoerd en ze kunnen het aantonen na een ongeluk of zo.
pi_29575910
Wat een **** zeg.
Plaats ff foto van hem op www.uglypeople.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')