Vooral lastig lijkt me als je buiten de deur geneukt hebtquote:grootste kans (en gevaarlijkste) is op herpes genitalis (of type 1) krijgen op je penis. da's niet fijn!
En als het risico naar jouw maatstaven aanvaardbaar is, dan neem je het risico wel, omdat het toch wel te genezen is?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een simpele vraag en gaat hier natuurlijk om orale seks zonder bescherming
wat is het nu dan..? kan het altijd en moet je vanaf het moment dat iemand een koortslip heeft gehad condooms gebruiken, of alleen als er echt sprake is van een daadwerkelijke koortslip?quote:Verder kan altijd het herpesvirus worden overgebracht, kan echter alleen tijdens een uitbraak en dat zie je echt wel van tevoren
Misschien moet je deze openingspost eens lezen...Dat werpt enig licht op de zaakquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef koentjuh18 het volgende:
Probeert de TS een risicoanalyse te houden..![]()
Voor de toekomstige buitendeurse activiteiten
Dude, bij een uitbraak, bij een uitbraak...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:15 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
wat is het nu dan..? kan het altijd en moet je vanaf het moment dat iemand een koortslip heeft gehad condooms gebruiken, of alleen als er echt sprake is van een daadwerkelijke koortslip?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:30 schreef Aventura het volgende:
Gebruik bij het pijpen een condoom en bij het beffen een beflapje of een opengeknipt condoom. Hoewel ik zelf dan niet meer zou hoeven.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
not my thing, ik doe het liever 'puur natuur' dan langer leven....
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar een beflapje is niks anders dan een vierkant stukje latex. Wat je dus gemakkelijk ook met een condoom kunt nabootsen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:47 schreef PieterCK het volgende:
Open geknipt condoom werkt lekker ???![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |