abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29546367
Een simpele vraag en gaat hier natuurlijk om orale seks zonder bescherming
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29546610
Ligt er een beetje aan of je bij een man of bij een vrouw orale sex 'toedient"

Ligt er ook aan over welke SOA je het hebt. Aids zal je niet zo snel oplopen van orale sex, hoewel de kans wel degelijk aanwezig is.
Bij meer 'onschuldige' SOA's is de kans wel groter.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_29546875
vet grote kans

eigenlijk kans nihil.. er is wel wat, maar ja..

ALS ze wondjes heeft.. da's kut.. als die bloeden en het glijdt je dop in..
MAAR dan moet ze wel een SOA hebben..

grootste kans (en gevaarlijkste) is op herpes genitalis (of type 1) krijgen op je penis. da's niet fijn!

HIV loop je niet op, don't worry dan moeten dingen wel erg vreemd gaan!

* moet nog bellen voor de uitslag trouwens ;-)
pi_29546955
quote:
grootste kans (en gevaarlijkste) is op herpes genitalis (of type 1) krijgen op je penis. da's niet fijn!
Vooral lastig lijkt me als je buiten de deur geneukt hebt

Hoe ontstaat het, hoe kun je het herkennen en zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29548685
dat krijg je als je gezogen wordt door een meid met een lekkere koortslip

Overigens kunnen mannen/vrouwn bijna geen soa krijgen door onveilige orale sex of ze moet versierd zijn met genitiale wratten
enjoy life!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:11:21 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29548985
Kleiner dan via 'gewone' sex. Tenzij er sprake is van bloed, bv. door menstruatie, bloedend tandvlees o.i.d. Daar zou je het HIV-virus of Hepatitis van kunnen oplopen. Verder kan altijd het herpesvirus worden overgebracht, kan echter alleen tijdens een uitbraak en dat zie je echt wel van tevoren. Dan is er dacht ook ook nog de druiper, die ook een lelijke keelinfectie kan geven. Maar goed, bij veel van deze aandoeningen geldt volgens mij dat de aanblik/geur van mond en/of geslachtsdeel al dermate onfris is dat er al voor het aangaan van orale bezigheden de alarmbellen wel gaan luiden.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:19:34 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29555170
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een simpele vraag en gaat hier natuurlijk om orale seks zonder bescherming
En als het risico naar jouw maatstaven aanvaardbaar is, dan neem je het risico wel, omdat het toch wel te genezen is?

Ik heb echt last van deja-vu's...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_29559551
quote:
Verder kan altijd het herpesvirus worden overgebracht, kan echter alleen tijdens een uitbraak en dat zie je echt wel van tevoren
wat is het nu dan..? kan het altijd en moet je vanaf het moment dat iemand een koortslip heeft gehad condooms gebruiken, of alleen als er echt sprake is van een daadwerkelijke koortslip?
pi_29560220
Probeert de TS een risicoanalyse te houden..

Voor de toekomstige buitendeurse activiteiten
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:27:16 #10
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29560868
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef koentjuh18 het volgende:
Probeert de TS een risicoanalyse te houden..

Voor de toekomstige buitendeurse activiteiten
Misschien moet je deze openingspost eens lezen...Dat werpt enig licht op de zaak
Hoe gevaarlijk is neuken zonder condoom nu echt?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_29561050
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:15 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

wat is het nu dan..? kan het altijd en moet je vanaf het moment dat iemand een koortslip heeft gehad condooms gebruiken, of alleen als er echt sprake is van een daadwerkelijke koortslip?
Dude, bij een uitbraak, bij een uitbraak...
pi_29565441
Wat is in dit verband een uitbraak?
pi_29565659
ja, wat in hemelsnaam is een 'uitbraak'?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:35:11 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29572137
Zichtbare korstjes en zweertjes. Believe me, je weet het als je het ziet
pi_29575164
Hoe is het te voorkomen?
pi_29575179
Neem gewoon een vaste vriendin met een (of meerdere) SOA('s), dan kun je buiten de deur neuken wat je wil.
Snoep verstandig, lik m'n reet!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:30:13 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29576951
Gebruik bij het pijpen een condoom en bij het beffen een beflapje of een opengeknipt condoom. Hoewel ik zelf dan niet meer zou hoeven.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:35:07 #18
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29577033
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:30 schreef Aventura het volgende:
Gebruik bij het pijpen een condoom en bij het beffen een beflapje of een opengeknipt condoom. Hoewel ik zelf dan niet meer zou hoeven.
not my thing, ik doe het liever 'puur natuur' dan....
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_29577094
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:35 schreef PieterCK het volgende:

[..]

not my thing, ik doe het liever 'puur natuur' dan langer leven....
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:47:24 #20
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29577203
Open geknipt condoom werkt lekker ???
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:48:59 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29577222
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:47 schreef PieterCK het volgende:
Open geknipt condoom werkt lekker ???
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar een beflapje is niks anders dan een vierkant stukje latex. Wat je dus gemakkelijk ook met een condoom kunt nabootsen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:55:35 #22
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29577330
Nou dat lijkt mij dus echt niks dan, sorry...
zou zo ie zo niet zomaar elke meid gaan beffen maar zo'n stukje latex erbij....
pi_29584998
Voelt gebeft worden met een beflapje net zo klote als gepijpt worden met condoom?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:30:45 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29585027
Geen idee. Ik ben nog nooit een vent tegengekomen die er eentje te vorschijn haalde, zelf is het nog nooit in me opgekomen er eentje te halen. Kortom ik weet het niet!
pi_29630774
Niet helemaal in de lijn van dit topic, maar toch...

Wat is de kans op een SOA als je bijvoorbeeld eerst een meisje vingert en daarna met die vochtige handen aan je eigen lul zit?

Of voor het meisje, als ze eerst aan mijn lul met voorvocht zit en dan bij zichzelf een vingertje naar binnen steekt (los van kans op zwangerschap)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')