abonnement Unibet Coolblue
pi_29538218
Mark Wotte is de laatste tijd, samen met Kalou, de meest besproken persoon in voetballand. De Tukker werd vorig seizoen aangesteld als technisch verantwoordelijke bij Feyenoord. Eerder was hij trainer bij FC Utrecht, Willem II, FC Den Bosch en de KNVB.

Zijn gedragingen zijn hoogst opmerkelijk.Hij zegt zaken die hij later weer nuanceert en maakt niet bepaald een sterke indruk. Is Wotte nog wel bewust van wat hij doet? Is hij het slachtoffer van een intern machtspel bij Feyenoord? Of is het gewoon een talent dat in moeilijk vaarwater zit en nu moet roeien met de riemen die hij heeft, bij een club in moeilijkheden als Feyenoord?

Mijn mening: hij heeft de schijn tegen. Hij lijkt me veel te licht voor dit werk bij een topclub, als trainer vind ik hem te schoolmeester-achtig.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29538326
Ik zeg een leugenaar,
pi_29538343
Een klootzak die denkt dat hij Van Gaal is.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:46:23 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29538414
Een eikel en een sukkel
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_29538484
Een oen...en een fraudeur...die transferrechten zijn verkocht aan de SIR. En het geld heeft hij in eigen zak gestoken. Jorien vd Herik houdt zich van de domme.
pi_29538823
Hij heeft de schijn zeker tegen en ook niet onterecht vind ik. Hij laat zien dat hij niet professioneel en kundig genoeg is voor zijn vak.
That's all folks!
pi_29540114
Goed beschouwd heeft Wotte ook een opmerkelijke loopbaan.

Bij ADO en Utrecht best goed gepresteerd, toen dat rare verhaal dat hij na het seizoen naar Den Bosch zou gaan, maar ze toch tijdens het seizoen al zou gaan redden. Daarna weggelopen voor de financiele problemen en bij de KNVB vooral indruk gemaakt met het schorsen van Theo Janssen.

Bij Willem II was het ook niet echt bijzonder als hoofdcoach, met dat ruziezoeken met Hulshoff als dieptepunt.

Op zich was zijn aanstelling in Rotterdam gewoon vreemd, want hij had nog nauwelijks ervaring op dit vlak. Hij maakt dus vooral beginnersfouten en dat is voor hemzelf nog het meest vervelend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29540300
Geen van beide: gewoon een incompetente pauper....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29540366
Ik ga hem niet beschuldigen van zaken die berusten op aannames, noch dat ik hem ga uitschelden.
Verder heeft hij mij nooit kunnen overtuigen een meerwaarde te zijn voor de club waar hij werkt en gezien de huidige stand van zaken bevindt hij zich in een netelige kwestie die weleens de defeinitieve afketsing kan zijn van zijn ambities..
Yeah baby Yeah!
pi_29540568
Jezus Reus, je zou politicus moeten worden...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29540696
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Jezus Reus, je zou politicus moeten worden...
We gaan hier niet schelden, hond
Yeah baby Yeah!
pi_29542246
Een leugenaar, dramatisch aankoopbeleid, totaal geen ervaring als TD en toch als een gaan werken.
Tja van mij mag hij nog vele jaren blijven bij Feyenoord.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:26:16 #13
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29543641
Baal je er nou nog steeds dat Kalou niet naar eindhoven komt?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 20:42:41 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29545497
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:
Geen van beide: gewoon een incompetente pauper....
k ben t een keer met je eens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29545543
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:26 schreef Tomasso het volgende:
Baal je er nou nog steeds dat Kalou niet naar eindhoven komt?
Nee, ik open een topic over Wotte, die is toch wel het bespreken waard. Wat vind jij van hem en zijn functioneren?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29545847
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:26 schreef Tomasso het volgende:
Baal je er nou nog steeds dat Kalou niet naar eindhoven komt?
relschopper
pi_29546313
Net Nawijn die eerst een grote mond opzet en daarna alles nuanceert. Is waarschijnlijk op stage geweest bij Koeman waar hij waardeloze spelers heeft leren kopen.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:03:30 #18
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29551233
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:26 schreef Tomasso het volgende:
Baal je er nou nog steeds dat Kalou niet naar eindhoven komt?
En daar gaat DIT topic niet over....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29551388
Mij lijkt het echt zo een irritante praatjesmaker.
pi_29552064
Hij doet alsof 'ie alles zo goed weet en in het begin heeft dat wel even gewerkt. Ik had ook het idee dat 'ie hier misschien wel eens beter op zijn plaats zat dan op het veld, maar ondertussen heeft hij zich toch al een aantal maal flink belachelijk gemaakt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:54:20 #21
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29554721
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En daar gaat DIT topic niet over....
Ach, dit is gewoon een verkapt "ik-vind-mark-wotte-niet-lief-omdat-Kalou-niet-naar-psv-komt" topic...

Dan zal ik ook nog maar op het functioneren ingaan van Mark Wotte. Een leugentje op z'n tijd moet toch wel kunnen? Gebeurt dat niet overal? Hij heeft zich vorig jaar teveel laten leiden door Ruudje Dil, dat is z'n grootste fout geweest. Verder rond de zaak Kalou en Goor vind ik dat hij zich prima heeft gedragen en z'n poot heeft stijf gehouden.

Ik wacht nog 1 jaar met oordelen over hem .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29554798
dit is toch geen leugentje meer
dit is gewoon het voorliegen van het hele legioen.....

ik hoop op een conflict
pi_29554919
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ach, dit is gewoon een verkapt "ik-vind-mark-wotte-niet-lief-omdat-Kalou-niet-naar-psv-komt" topic...

Dan zal ik ook nog maar op het functioneren ingaan van Mark Wotte. Een leugentje op z'n tijd moet toch wel kunnen? Gebeurt dat niet overal? Hij heeft zich vorig jaar teveel laten leiden door Ruudje Dil, dat is z'n grootste fout geweest. Verder rond de zaak Kalou en Goor vind ik dat hij zich prima heeft gedragen en z'n poot heeft stijf gehouden.

Ik wacht nog 1 jaar met oordelen over hem .
Lulkoek Tomasso,

Wotte begon zelf de loopgraven op te zoeken door keihard te beweren dat Kalou niet te koop was (rara, waarom zou die dat doen?), als dan blijkt dat ie in het geheim wel onderhandelingen met een andere club voert kan ik dat niet thuis brenger oner de noemer: "leugentje".
Als dat waar is geef je een signaal af dat je een TD dus nimmer op zijn woord mag geloven, hoe kan er dan nog sprake zijn van vertrouwen?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:27:38 #24
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29555329
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Lulkoek Tomasso,

Wotte begon zelf de loopgraven op te zoeken door keihard te beweren dat Kalou niet te koop was (rara, waarom zou die dat doen?), als dan blijkt dat ie in het geheim wel onderhandelingen met een andere club voert kan ik dat niet thuis brenger oner de noemer: "leugentje".
Als dat waar is geef je een signaal af dat je een TD dus nimmer op zijn woord mag geloven, hoe kan er dan nog sprake zijn van vertrouwen?
Er werd gezegd dat Kalou niet te koop was aan psv. Logisch. En ze wilden ze hem liever helemaal niet kwijt.

Maar het is de vraag wat men onder onderhandelen verstaat.
Is onderhandelen langdurig of kortdurig rond de tafel zitten om te praten over een transfer? M.i. wel.
Is onderhandelen een bod ontvangen en vragen of het misschien wat is, mits die club genoeg geld op tafel legt? M.i. niet. Dan is er nog niet onderhandelt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29555394
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:27 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Er werd gezegd dat Kalou niet te koop was aan psv. Logisch. En ze wilden ze hem liever helemaal niet kwijt.

Maar het is de vraag wat men onder onderhandelen verstaat.
Is onderhandelen langdurig of kortdurig rond de tafel zitten om te praten over een transfer? M.i. wel.
Is onderhandelen een bod ontvangen en vragen of het misschien wat is, mits die club genoeg geld op tafel legt? M.i. niet. Dan is er nog niet onderhandelt.


Kalou was niet te koop en Kalou zou ook komend jaar in Rotterdam voetballen, dát heeft hij gezegd.
Als hij dan komend seizoen in Benfica speelt kan ik dat niet rijmen met de eerste zin, jij wel?

Blijkbaar staat Wotte iov Feyenoord niet geheel onwelwillend tegenover een transfer en heeft dit schijnbaar kenbaar gemaakt via SMS, hoe je het wilt noemen is een tweede.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')