Nou 't is aardig gelukt. Zie hier onder ons verhaal, met wat foto's/filmpjes:
De auto waarmee we gingen transporteren:
Trailerbitch:
Fucking 80km/u is traag, maar we konden niet harder permiteren, aangezien we geen rijbewijs hadden voor deze combo.
Aangekomen bij mijn huis, waar hij onder de carport mocht staan:
Zit goed in mekaar:
Na ietwat demontage werk:
Nu had destijds Orphean al 'n leuke EK3 met de nodige performance onderdelen, dus die zijn ook weer geplaatst:
HKS Catback (ex TEE):
CoolChamber:
Goed, ondertussen zijn alle onderdelen verzameld en was de auto klaar om naar de schadehersteller te gaan, ghetto style:
http://members.chello.nl/m.cornelissen01/Transporting.mp4 (Quicktime)
De auto weer gericht:
Nieuw frame:
Deukless:
Clean:
Dusver resultaat:
De auto is uiteraard nog niet af, zowel motorisch als exterieur.
de VTi OEM lip-kit moet nog gemonteerd worden, maar hier wachten we mee, ná de RDW herkeuring. aangezien je dan denk de brug niet opkomt.
En dit komt er motorisch aan:
- Turbonetics Turbo T3/T4
- Revhard B-series manifold, exhaust-gas temp voorbereid
- HKS 40mm standard Wastegate met 0,3 bar spring.
- 4 x 450 cc DSM Injectoren
- Goodridge Staalomvlochten oil feedline
- Blitz DD blow-off valve
- Mitsubishi Starion FMIC
- Custom 2" piping
- Revhard 2,5" Downpipe
- SMC Plus Fuel controller
Zoals je ziet 0.3 bar, dit omdat we het blok érg lang willen houden, en niet 400 pk hoeven te hebben.
Goed, de auto is ook uitvoerig getest, dus hierbij wat filmpjes:
http://www.exclusive-tuning.nl/orphean/1.wmvhttp://www.exclusive-tuning.nl/orphean/2.wmvhttp://www.exclusive-tuning.nl/orphean/5.wmvVoor alle foto's en filmpjes kan je hier terecht:
http://members.chello.nl/~m.cornelissen01/Project