abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:14:57 #276
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30057610
Oproepje:

Kan iedereen die een foto heeft gemaild, maar die nog niet in het centrale topic staat, deze foto nogmaals mailen naar fok@emielhollander.nl? Dan plaats ik ze alsnog in het centrale topic. De uiterlijke inzendtermijn is 8 uur vanavond! Vanaf dan zal het stemmen beginnen.
pi_30057628
Ik vind niet dat je de actie echt goed in beeld hebt gebracht
Bij foto 2 gebeurt er bijv. nog helemaal niks en bij foto1 lijkt de actie ook niet helemaal gelukt en bij foto 3 is het net het verkeerde moment van de worp.

En de dojo is ook lelijk

Sorry voor mijn commentaar.
pi_30058512
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:13 schreef PankPinther het volgende:
ik had eigenlijk iets anders in gedachten, maarja... het is alweer de laatste dag

buikdanseres:
[afbeelding]

alstie niet is binnengekomen moet je deze er maar ff afplukken
Ik vind em mooi
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
  zondag 28 augustus 2005 @ 20:47:38 #279
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_30059378
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:14 schreef Subhuman het volgende:
Oproepje:

Kan iedereen die een foto heeft gemaild, maar die nog niet in het centrale topic staat, deze foto nogmaals mailen naar fok@emielhollander.nl? Dan plaats ik ze alsnog in het centrale topic. De uiterlijke inzendtermijn is 8 uur vanavond! Vanaf dan zal het stemmen beginnen.
Oops, ik stuur net een foto naar HGT, ik dacht dat het sloot om 2200 uur...nou ja, het was toch al niet veel...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_30061490
Gestemd
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_30061537
Er wordt al massaal gestemd ja.

ik moet er nog eens over nadenken
pi_30066327
een mededeling

Wegens een probleem met de mail zijn er nog 2 foto's toegevoegd.
De foto van Vliegenvanger en van Pea4fun staan ook in Fotowedstrijd augustus 2005 - Centraal topic

Stil, als je je stem wil wijzigen door deze nieuwe foto's (en je edit tijd is verstreken) zet je maar een nieuwe post, dan haal ik of Sub je oude wel weg.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_30068462
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind niet dat je de actie echt goed in beeld hebt gebracht
Bij foto 2 gebeurt er bijv. nog helemaal niks en bij foto1 lijkt de actie ook niet helemaal gelukt en bij foto 3 is het net het verkeerde moment van de worp.

En de dojo is ook lelijk

Sorry voor mijn commentaar.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, ik ben juist blij met inhoudelijk commentaar. Ik zou wel graag wat meer toelichting willen.

1: ik ben geen kenner, maar ik meen dat deze actie vrij aardig lukte. Het was een stoot-ontwijk oefening. Kennelijk brengt de foto dat niet goed over, misschien kun jij aangeven waarom de foto bij jou de indruk wekte dat de actie niet lukte?

3: Ik heb vrij veel foto's gemaakt ter plaatse (niet allemaal van dezelfde worp natuurlijk) en volgens mij was dit het moment waarop er het meeste beweging in zat. Ik wil niet beweren dat dat dus ook het beste moment is, maar het sprak mij -als niet kenner- het meeste aan. Had ik eerder of juist later moeten afdrukken volgens jou?

En die lelijke dojo? Dit was nog de mooiste kant t is er trouwens wel een met historie: opgericht door Anton Geesink zelf, ligt ook in de Anton Geesinkstraat.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30070278
Vliegenvrager, over wat jij in het stemtopic zei; is natuurlijk jouw point of view omdat jij waarschijnlijk gewoon niet recent in het oosten was. Iedereen heeft zijn voordelen zoals beeldjes die je bezit etc. die had ik hier ook thuis liggen btw. Mja iedereen heeft zijn foto's zelfgenomen en daar gaat het nou eigenlijk om lijkt mij. Bij andere onderwerpen hebben andere mensen weer voordelen, wegens het toevallig in bezit hebben van gerelateerde spulletjes, of het dichtbij wonen van een gerelateerde plaats enzv enzv en dat dan gecombineerd met een goeie compositie voìla.


De vraag is nu echter wat is de meest en mooiste oosterse foto....
-*YoNielo*-
pi_30071067
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:24 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Hoef je geen sorry voor te zeggen, ik ben juist blij met inhoudelijk commentaar. Ik zou wel graag wat meer toelichting willen.

1: ik ben geen kenner, maar ik meen dat deze actie vrij aardig lukte. Het was een stoot-ontwijk oefening. Kennelijk brengt de foto dat niet goed over, misschien kun jij aangeven waarom de foto bij jou de indruk wekte dat de actie niet lukte?

3: Ik heb vrij veel foto's gemaakt ter plaatse (niet allemaal van dezelfde worp natuurlijk) en volgens mij was dit het moment waarop er het meeste beweging in zat. Ik wil niet beweren dat dat dus ook het beste moment is, maar het sprak mij -als niet kenner- het meeste aan. Had ik eerder of juist later moeten afdrukken volgens jou?

En die lelijke dojo? Dit was nog de mooiste kant t is er trouwens wel een met historie: opgericht door Anton Geesink zelf, ligt ook in de Anton Geesinkstraat.
Ik heb heul lang aan judo gedaan en heb ook wel eens deze lessen gezien en in beide zitten aspecten van elkaar Mijn leraar gaf ook wel eens jiujitsu technieken in de judo les omdat die wat minder soft waren dan judo.

Ik weet niet precies hoe ze beter zouden kunnen, kun je misschien beter in sport vragen.. Die laatste foto lijkt een soort worp maar is niet echt duidelijk welke Ik had hem van de zijkant genomen en iets eerder.

Volgens mij werkt jiujitsu met hetzelfde systeem als judo qua banden, dat wil zeggen dat ze het nog niet echt kunnen gezien de band Ik zou volgende keer mensen met een hogere band fotograferen of kindjes Kinderen zijn vaak veel fanatieker en voeren de worpen ook beter uit.
Het was misschien ook leuk geweest als je van hun gezichtsuitdrukking een foto gemaakt zou hebben. Dit zijn echt van die snapshots. Of maak foto's bij een examen! Dan is de zaal versierd en is iedereen veel serieuzer en plechtiger. Of maak foto's van een wedstrijd.

Nou ja kort om, mijn moeder heeft leukere foto's van mijn judo lessen gemaakt en die weet amper hoe een fototoestel werkt.
pi_30071342
Oja die beeldjes vind ik echt lame
Sorry

Mag je ook stemmen als je geen foto's hebt gemaakt?
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:19:25 #287
79550 Ymke
your ghost
pi_30071800
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:03 schreef MaRySe het volgende:
Oja die beeldjes vind ik echt lame
Sorry

Mag je ook stemmen als je geen foto's hebt gemaakt?
Iedereen mag stemmen , ongeacht of je met de wedstrijd mee doet
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_30072329
Oké, dan ga ik stemmen
pi_30075029
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:03 schreef MaRySe het volgende:
Oja die beeldjes vind ik echt lame
Sorry
Zeur eens niet zo
Iedereen mag zelf weten wat voor een soort foto ze insturen en men mag ook zelf weten of ze om bepaalde redenen wel of niet op sommige foto's zullen stemmen. Dat heeft niets met jouw mening over de wel of niet 'lame-heid' van de foto's te maken.
* McPhearson is met t verkeerde been uit bed gestapt
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
pi_30075081
Oh ja, en ik heb gestemd
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
pi_30075157
Ik zeur niet

Waar zie je staan dat mensen iets anders in hadden moeten sturen of ergens anders op hadden moeten stemmen ?
pi_30075567
Wat is volgens jou het idee van een fotowedstrijd Vliegvrager?
pi_30078610
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:48 schreef k_man het volgende:
Wat is volgens jou het idee van een fotowedstrijd Vliegvrager?
sorry?
edit: ik denk dat je doelt op mijn reden om niet op vakantie-foto's te stemmen. Ik vind dat bij een wedstrijd, om het even wat voor wedstrijd, iedereen onder gelijke omstandigheden aan de wedstrijd meedoet. Dat vergroot de kans dat de 'beste' de wedstrijd wint. Dat geldt ook bij een fotowedstrijd wmb. Hier heeft een aantal users een voordeel dat niet iedere deelnemer aan deze wedstrijd heeft: ze zijn (recent) op vakantie geweest in een Oosters land. Dat gun ik ze van harte, ik hoop dat ze het heel erg naar hun zin hebben gehad en met hele mooie foto's zijn thuisgekomen. Dat laatste blijkt overigens duidelijk genoeg uit de inzendingen.

Maar niet iedereen was in die gelukkige omstandigheid, dus de anderen hebben een stuk minder omgeving om uit te putten. De omstandigheden verschillen dus tussen de spelers, en dat maakt dat er geen sprake is van een eerlijke wedstrijd imho. Er is geen 'level playing field' als het ware. Niets dramatisch verder, maar ik stem dan liever alleen op de niet-vakantiefoto's

[ Bericht 54% gewijzigd door Vliegvrager op 29-08-2005 22:22:11 ]
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30078954
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:03 schreef MaRySe het volgende:
Oja die beeldjes vind ik echt lame
Sorry

Mag je ook stemmen als je geen foto's hebt gemaakt?
Wat een commentaar zeg. Waar is jouw inzending??
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30079123
Alsof er iets mis is met commentaar Is echt niet het enige wat ik in dit topic heb gezegd.

Ik ontdekte dit topic te laat, daarom geen inzending van mij
pi_30079490
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef Vliegvrager het volgende:
sorry?
Wat het idee is? De essentie. Waar draait het om?
pi_30079570
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat het idee is? De essentie. Waar draait het om?
laat het vraag-antwoord-spelletje maar zitten, zie mijn edit hierboven
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30079592
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef MaRySe het volgende:
Alsof er iets mis is met commentaar Is echt niet het enige wat ik in dit topic heb gezegd.

Ik ontdekte dit topic te laat, daarom geen inzending van mij
Er is niets mís met commentaar, zo lang je het maar een beetje aardig houdt. Niemand heeft iets als je zegt 'goh, dat ziet er achterlijk uit' terwijl iemand er misschien erg zijn/haar best voor heeft gedaan. Opbouwende kritiek is okay, ongegrond commentaar niet
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
pi_30079968
Ja hallo dat heb ik niet gezegd.

Wat ik zei dat ik die beeldjes lame vind.. Nou kan toch..
En weetje waarom.. De helft heeft beeldjes Overkill aan beeldjes.

En ik zei het ook niet gemeen of zo
pi_30080512
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Vliegvrager het volgende:
laat het vraag-antwoord-spelletje maar zitten, zie mijn edit hierboven
Wat een ondoordacht verhaal joh.

Denk je dat de mogelijkheden voor iedereen gelijk zijn met het uitsluiten van vakantiefoto's? Misschien moet je de mensen die thuis genoeg ruimte hebben voor een eigen studio ook maar uitsluiten. Dat hebben anderen ook niet. Da's echt oneerlijk! En mensen met hele goede, hele dure objectieven ook. Bah, concurrentievervalsing! Mensen zonder fulltime baan kun je trouwens beter ook uitsluiten. Die hebben veel meer tijd ter beschikking. Die hebben een volle maand de tijd gehad, terwijl anderen alleen de weekenden hadden. Zo oneerlijk!

Oftewel: er is nooit sprake van gelijke kansen voor iedereen. Nooit. De essentie van een fotowedstrijd is dat de mooiste foto wint. Punt.

Tenslotte vind ik het jammer dat je kennelijk helemaal niks hebt meegekregen van de oproep vorige maand om de fotowedstrijd een beetje toegankelijk te houden voor iedereen en niet zelf nog allerlei aanvullende regeltjes te gaan bedenken. Op deze manier maak je het alleen maar onaantrekkelijker voor goedwillende newbies om ook eens mee te doen en een leuke foto in te sturen (een vakantiefoto ja) en blijft het weer hetzelfde kliekje. Dat lijkt me nou juist het tegengestelde van wat je beoogt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')