Maar wat heb je ooit in dit topic te zoekenquote:Op maandag 5 september 2005 13:00 schreef morpheus43323 het volgende:
He ik wil niet moeilijk doen maar respect heb je niet als je dat zegt tegen iemand anders en je mag volgens de FAQ dat ook niet doen . Dus kan je wel lekker elisab inschakelen maar dat is gewoon zielig want deze topic is gewoon een lachertje ik doe een bod van 1 euro want dat is ie waard en niet meer ik heb zelf twee fietsen en die zijn veel duurder dus vergeleken met dit is dit flop .
Nou wees trots newbie, met al die onzin die je loopt te verkondigen!quote:Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef morpheus43323 het volgende:
Ik ben wel de gene die deze topic boven aan de lijst houd wel goeie reclame !
ha hahahaHAHA...quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
kom maar terug met je gezeik zodra je post-count uit minstens 4 getallen bestaat.
Eindelijk, op een aantal posts bijval na dan, eens een zinnige post, met uitzondering van het bod dan, want er is al een bod van 650 gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 13:31 schreef Ejorne het volgende:
[..]
ha hahahaHAHA...
Zitten we hier in ONZ ofzo ??
* Ejorne biedt hierbij 250 euro...
Ik ben wel benieuwd naar de detailsquote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef BYM het volgende:
Fiets is niet meer te koop, verhaal afgesloten, klaar.
Iedereen met wie ik ge msn-d heb staat niet meer in mijn lijst en/of is geblocked.
Huichelen & liegen, bah![]()
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |