abonnement Unibet Coolblue
pi_29253946
Mijn vriend ( 5 jaar samen) is sinds 9 juni naar Brazilie en dat nog tot 20 september. bijna in de helft dus.
Zit een beetje in de put met dat missen. Gun het hem , het was zijn jongensdroom ooit eens in het buitenland te gaan trainen ( braziliaans jiu jitsu) En ik (hoe stom kon ik zijn) heb hem laten gaan.
Het vertrouwen is er , ondanks dat de mooiste vrouwen van de wereld er rondlopen. Hij is niet geinterreseerd in hun , wel in zijn sport, beter worden, enzoverder..
Hij haalde vorige week Zilver op de mundials ( wk) in zijn categorie.
Maar blij voor hem zijn en het hem gunnen en hem steunen word moeilijker. Wil dat hij die klote reis laat vallen en terugkomt. Dat ik belangrijker ben. Zielig ik weet het, maar heb het onderschat. 3 maand en half is lang. Heb zelf ook nood aan vakantie , niet omdat ik het best druk heb, maar omdat het zoveel moeite kost iedere dag weer op te staan. Hij mist me ook, maar niet zo fel natuurlijk, hij heeft zijn doel, ik niet.
Ik post dit topic hier, misschien om lotgenoten te vinden , beetje steun , tijdverdrijf
Hoor hem om de zoveel dagen, maar weet nooit precies wanneer , zodat ik die dagen niet durf buitengaan. Wil eens goed kwaad worden, maar dat durf ik niet, omdat het daar niet bepaald veilig is.... en je weet nooit .
Anyways
zal wel zien wat er gebeurd.

is dit het echt waard? :'(
  zaterdag 30 juli 2005 @ 00:06:03 #2
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29254027
Tja, je hebt het niet voor het kiezen, dus dat wordt daagjes aftellen en jezelf omringen met foto's enzo.

En weten dat hij aan je denkt natuurlijk
Vampire Romance O+
pi_29254126
Lijkt me een goed plan als jij ook een doel vindt, waardoor je graag naar buiten gaat. Zo leg je en niet zo veel druk op hem en gaat de tijd sneller voorbij
pi_29255097
Mooiste vrouwen van de wereld zitten toch echt in Noord-Europa / West-Europa / Noord-Amerika hoor :/
Snerd-project afgerond! :D
Bedroevende resultaten ;(
pi_29255590
Ik vind je maar een beetje egoistisch klinken
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_29255675
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef CraVeMaN het volgende:
Mooiste vrouwen van de wereld zitten toch echt in Noord-Europa / West-Europa / Noord-Amerika hoor :/
ja, maar in brazilie is een mannentekort, dus vrouwen storten zich op mannen, zeker op westerse mannen.

maar iemand zei al... ga zelf wat ondernemen......... minder druk op hem, zelf lekker bezig, twee vliegen in een klap!
uit een aspergernest
  zaterdag 30 juli 2005 @ 00:58:15 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29255795
Lijkt me een goed plan als jij wat afleiding zoekt voor de komende tijd. Ga niet stug thuis zitten wachten tot hij contact op neemt... daar duurt het alleen maar langer door...
Die tijd is om voor je het door hebt.

Ik zou iig niet boos worden op hem. Stel dat hij wel terug zou komen zou hij jou dat ook weer kunnen gaan verwijten.

Eigenlijk vind ik een beetje dat je zeurt.
Je had ook kunnen sparen om 1 of 2 weken daarheen te gaan halverwege of zo.
***
pi_29256175
waar traint hij brazilian jiu jitsu in Nederland? Wat voor wedstrijden doet hij? ............ of ging het topic daar niet over?

Uit ervaring weet ik dat er hele mooie vrouwen rondlopen, maar ik weet ook uit ervaring dat als je ergens heen gaat om te trainen, je geen tijd hebt om naar vrouwen om te kijken. Al mijn vrije tijd gaat ook op aan jiu jitsu (traditioneel) en ik ga ook om met mensen die nog fanatieker zijn dan mij, dus ik weet hoe jouw vriend zich voelt.


Aaname
Het jiu jitsu betekent alles voor jouw vriend en hij is zo gedreven dat hij niet zal rusten voordat hij er alles uit heeft gehaald. Jij komt vroeg of laat voor de keuze te staan: of ik steun hem in zijn sport en accepteer dat hij er heel veel tijd aan besteed of ik accepteer het niet en ga mijn eigen weg.
De liefde voor de sport kan heel diep zitten.

Het enige wat helpt op dit moment is zelf voor afleiding gaan zorgen. Ga desnoods alleen op vakantie. Je ontmoet genoeg mensen onderweg.
De wereld is als een boek, als je nooit reist lees je maar 1 bladzijde
  zaterdag 30 juli 2005 @ 01:16:54 #9
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_29256326
HIj traint dus is ongetwijfeld flink gespierd. Die loopt daar lekker met de vrouwtjes te pimpen hoor. .
pi_29256891
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. Het voelt aan als een maand Ik mis haar ontzettend, en ben ook niet gelukkig op de manier hoe (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar) Ik gun het haar wel, maar net als de TS ben ik bang dat er iets mis gaat (vreemdgaan, verkrachting.. you know) Gelukkig komt ze zondag weer thuis.

1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
pi_29256983
ik weet dat ik egoistisch klink , en ik weet dat ik zeurend overkom
egoisme is niet af te leiden uit 1 zin of woord , het gaat soms hand in hand met vrijgevigheid.
Zo weet ik ook dat ik als het er NIET op aankomt op de 2 de plaats kom.
Zelf een doel zoeken, tja, heb mn leven , woon alleen , en gaan samenwonen als hij terug is.
Het is niet uit, en het is nog maar 8 weken. Dit alles neemt niet weg dat ik hem mis, en hem bij me wil en egoistisch wil zijn, dat steunen en aan de kant gaan voor de sport , het hem gunnen, blij zijn voor hem en niet boos worden of iets voor mezelf vragen??? heus niet altijd lukt.. denk dat dat maar menselijk is. er zijn zoveel maren en alsen. Als hij me kan zeggen wanneer hij op pc komt , als ik wist waar hij was , met wie... , wat hij meemaakt , eens laat weten "bel me over een kwartier" wat niet lukt, andere schema's andere mensen, en in brazilie komt het niet zo nauw. niet overal internet , dus blijf je wachten op nieuws.... en ben je gefrustreerd, blij en verdrietig , allemaal ineens als je iets hoort.
Deels doe ik het mezelf aan , maar als ik een uitweg wist....
Ik hou van feiten , en dat is er op deze reis alsmaar minder , ineens verblijft hij ergens anders, ineens word ons telefoontje uitgesteld , ineens vertrekt zowat iedereen terug naar huis(ze waren met meerdere daar). en weet ik dat hij daar blijft omdat je je duur ticket niet zomaar kan inruilen. toch stel ik me de vraag, waarom blijven als wedstrijden gedaan zijn .ineens blijkt dat het merendeel helemaal niet zolang daar blijft, behalve hij.
moeilijk een heel verhaal in een paar lijnen uit te leggen . dus snap ook wel dat hier iemand zegt , had gespaard ...... mijn antwoord daarop : soms denk je iets aan te kunnen tot je het meemaakt , sparen voor zo een reis is niet iets van 1 2 3 , ook je medicatie en spuiten moeten in orde zijn , reispas , hotel , geld voor daar . Alleen wonen is ook niet goedkoop en spijt me dat ik het zeg , maar denk je ook niet dat als het zo makkelijk was , dat ik dat had gedaan? " spijt komt altijd naderhand "
punt is , ik wil het kunnen en het moet lukken , en s'morgens als je even wakker bent en relativeert , denk je dat ook. maar dan komt de avond, je hebt je verplichtingen en kunt niet blijven zitten , al is opstaan dan moeilijker dan je denkt net zoals in slaap vallen , onderschat het niet ,het is uitputtend. Had zelf ook niet gedacht dat ik het zo moeilijk ging hebben. dus zeg zo'n dingen als het even kan niet. het helpt niet echt.
bezig zijn helpt , maar ergens blijft het in je hoofd, loslaten is niet iets dat je zomaar kiest om te doen, en dan moet je het nog willen. Je kan ook je vrienden niet zeggen van kom me gezelschap houden iedere minuut van mn vrije tijd. er zijn altijd momenten dat ik terug alleen ben. Heb het gewoon moeilijk, is een moeilijke periode en ja ik vraag me dan af, is het dit allemaal waard, en waarom moet ik je zo missen. Probeer er gewoon door te raken , dus stort mn hart even uit , wie weet is er iemand die het heeft meegemaakt , het begrijpt en wat steun kan geven .
Toch bedankt voor jullie comments het helpt hoor , ergens .. seffens weer vroeg op en werken , rekeningen moeten worden betaald en de klok tikt verder , soms wel heeel langzaam.
Greetz
pi_29257937
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
Ketting erom en klaar
pi_29258146
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef CraVeMaN het volgende:
Mooiste vrouwen van de wereld zitten toch echt in Noord-Europa / West-Europa / Noord-Amerika hoor :/


Latijns-Amerika, no doubt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29258254
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef CraVeMaN het volgende:
Mooiste vrouwen van de wereld zitten toch echt in Noord-Europa / West-Europa / Noord-Amerika hoor :/
shitterende opmerking, heeft ze veel aan

ontopic: mens, zoek een doel in je leven en wees niet zo afhankelijk/onzeker tov je vriend.
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:54:27 #15
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_29258337
Wees blij dat hij ondernemend is - beter dan dagelijks op de bank hangen.

(en dat gedoe over de mooiste dames die zich en masse op mannen storten: dat is meer het algemene beeld wat bij jullie heerst dan de waarheid)
zonnig Brasil
pi_29258708
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. Het voelt aan als een maand Ik mis haar ontzettend, en ben ook niet gelukkig op de manier hoe (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar) Ik gun het haar wel, maar net als de TS ben ik bang dat er iets mis gaat (vreemdgaan, verkrachting.. you know) Gelukkig komt ze zondag weer thuis.

1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
Het enige dat er voor jou misgaat is dat je vriendin wordt uitgewoond door een leger geile Spanjaarden

O nee wacht, zoiets doet jouw vriendin natuurlijk niet
Big dick.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 09:44:48 #17
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_29260387
O o o o mijn vriend zit maar liefst 3,5 maand in het buitenland, wat nu gedaan

Ga iets nuttigs doen met je leven ofzo, wat is nou 3,5 maand.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 30 juli 2005 @ 09:45:37 #18
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_29260396
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. Het voelt aan als een maand Ik mis haar ontzettend, en ben ook niet gelukkig op de manier hoe (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar) Ik gun het haar wel, maar net als de TS ben ik bang dat er iets mis gaat (vreemdgaan, verkrachting.. you know) Gelukkig komt ze zondag weer thuis.

1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
Zal me nog een succesvolle relatie worden verder dan

'Ik laat haar niet '
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_29260515
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:


1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
omfg, dat is een gezonde relatie!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_29260543
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:

*Blaat*
1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
Ik zou haar meteen aan de ketting leggen en een sluier omdoen als ik jou was!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 10:01:35 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29260585
ts, vraag of ie in brazilië in een sexwinkel zo'n doe-het-zelf dildo wil kopen en dan na-het-doen, die aan jou opstuurt. leg je een foto van zijn gezicht op het kussen, veel persoonlijker kan haast niet...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 10:02:22 #22
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29260599
Mijn vriend zit in Frankrijk, aan het werk in de Pyrenëen. Ik mis hem. Maar hij heeft het er leuk en ik heb ook mn eigen dingen. We hebben bijna geen contact want er is geen internet daar, alleen zn telefoon heeft hij. Die hij 9 vd 10 keer niet kan gebruiken omdat hij de bergen in gaat om op bivak te gaan en er geen elektriciteit is om op te laden, laat staan of er wel ontvangst is.
Straks als hij terug is, hebben we nog alle tijd van de wereld samen; een heel leven. Wat is een relatie als je niet je eigen dingen kunt doen, niet je eigen doelen kan waarmaken. Het gaat o.a. ook om inschikken en aanpassen. Ik moet er niet aan denken dat ik hem had tegengehouden om naar Frankrijk te gaan vanwege mn eigen gebreken; dat ik niet in staat zou zijn zonder hem even eigen leven te hebben.
Whatever I want.
pi_29260610
Ik herken wel een boel hoor, mijn vriend was 3 maand naar Kenia.
En stiekem heb je al die egoïstische gedachten wel eens. Zeker als je je hier wat kut voelt (wat ik me in joepie-vrolijke-vakantietijd best voor kan stellen).
Maar ik probeerde gewoon die gedachten door te slikken en wat anders te gaan doen.
Je gunt hem toch die ervaring? Ik zou me doodschamen als hij voor mij was teruggekomen. Je neemt iemand dan toch zijn droom af.

En je mag hem heus wel eens vertellen dat je je kut voelt - dat is toch alleen maar iets goeds?
Hij mag best weten dat je hem mist .

Maar 20 september is al snel weer hoor achteraf is het zo om.
En oh wat haatte ik dat cliché toen hij in Kenia zat, maar goed

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2005 10:05:07 ]
pi_29260701
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 09:45 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Zal me nog een succesvolle relatie worden verder dan

'Ik laat haar niet '
idd als ik dit las als vriendin, dan was ie nu gedumpt!
uit een aspergernest
  zaterdag 30 juli 2005 @ 12:05:14 #25
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_29262459
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 10:02 schreef PeRi het volgende:
Mijn vriend zit in Frankrijk, aan het werk in de Pyrenëen. Ik mis hem. Maar hij heeft het er leuk en ik heb ook mn eigen dingen. We hebben bijna geen contact want er is geen internet daar, alleen zn telefoon heeft hij. Die hij 9 vd 10 keer niet kan gebruiken omdat hij de bergen in gaat om op bivak te gaan en er geen elektriciteit is om op te laden, laat staan of er wel ontvangst is.
Straks als hij terug is, hebben we nog alle tijd van de wereld samen; een heel leven. Wat is een relatie als je niet je eigen dingen kunt doen, niet je eigen doelen kan waarmaken. Het gaat o.a. ook om inschikken en aanpassen. Ik moet er niet aan denken dat ik hem had tegengehouden om naar Frankrijk te gaan vanwege mn eigen gebreken; dat ik niet in staat zou zijn zonder hem even eigen leven te hebben.
vrouwen zouden meer van dit soort moderne geemancipeerde gedachtes moeten hebben, tenminste niet zon afhankelijke onzekere kutdoos.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')