quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:TS, waarom geen open brief aan BNN? Die doet even hard mee met het in de hand werken van de Breezah-generatie. De generatie is eigenlijk ook dankzij soaps ontstaan. In dit genre programma's zie je heel vaak scènes in een discotheek afspelen (afterparty). En soaps zijn alleen maar goed in het in de hand werken van verslavingen: het zou dan ook logisch zijn dat de Breezahs na het zien van deze scènes in Costa, GTST of ONM direct naar de discotheek stappen.
Dit is het levende bewijs dat soaps alleen maar aanzetten tot slechte daden, discotheken hebben (in)direct te maken met het gebruik van alcoholisme. En dat geldt ook voor de (bijna-)seksscènes: die Breezahpubers zijn zo naïef, dat ze het verschil niet weten tussen fictie (de soap) en de harde werkelijkheid.
Kortom: TS, we hebben niet alleen te maken met Breezahs die alleen maar Breezers drinken, we hebben het ook over de Breezahs die zich als loverboys/girls willen uitgeven.
Ik kijk op zich niet zoveel televisie. Het enige wat ik graag op TV heb zijn degelijke muziekzenders. Tegenwoordig zijn die ver te zoeken. BNN was in de tijd van Bart nog wel okay, na zijn dood is het verpauperd. Misschien inderdaad een leuk idee om de brief wat te 'bnn'en' en hem daar ook naartoe te sturen
Op zich geef ik niet alleen de muziekzenders de schuld, maar ook de ouders. Ik zal mijn kinderen nooit op 14 jarige leeftijd laten 'hangen' met 18 jarige dorpsgenootjes en hun getunede auto's.
Ik ben me pas echt gaan ergeren toen mijn favoriete rockcafe gebreezahficeerd is
![]()
Ik wil de Rolling Stones terug, Ik wil Janez Detd in uit de speakers hebben, ik wil K's Choice met een keiharde comeback (okay ze zijn eventjes solo, maar toch is losing you een geniale plaat die zeker een nummer 1 notering waard is) en ik wil Sisters of Mercy die door de straten knallen gevolgd door de mooie klanken van de 5e symphonie van Beethoven. Alles, maar dan ook alles behalve die breezermuziek, die breezerreclames en die breezerprogramma's.