abonnement Unibet Coolblue
pi_31496188
jah.. maar die zonnebank-look zoek ik niet echt.. Kan ik mun bleke gezichtje niej gewoon mooi blank make zeg maar?
What more can i say?!!?!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:46:23 #202
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_31496982
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:10 schreef Spositio het volgende:
jah.. maar die zonnebank-look zoek ik niet echt.. Kan ik mun bleke gezichtje niej gewoon mooi blank make zeg maar?
Je hoeft niet perse een zonnebank-look te kweken. Je kan ook iets meer kleur krijgen, zonder zo'n vies bruin gezicht te hebben.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:06:41 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_31499213
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef PowerPoes het volgende:

Heerlijk he, die warmte op je! Voor mij is het echt een aspect van beiden: ziet er beter uit en even een moment rust


1 keer per twee weken turbo bruiner, lekker relaxed en je ziet er niet uit als een verdwaalde ski toerist
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31519538
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij ontdekken de fabrikanten de gewillige mannenmarkt...
Niet alleen de fabrikanten, maar ook Christijan Albers.

quote:
Christijan Albers lanceert huidverzorgingslijn
De Nederlandse Formule 1-coureur Christijan Albers besteedt duidelijk meer aandacht aan zijn huid dan de gemiddelde man. Vanaf november heeft hij zijn eigen huidverzorgingslijn, speciaal ontwikkeld voor de 'veeleisende, vitale man, die veel van zijn lichaam en huid vergt'.


Albers heeft hiervoor samengewerkt met Philoderm, een bekend merk in huidverzorging. De nieuwe lijn, 'Christijan Albers Skincare', bestaat onder meer uit een dag- en nachtcrème, scrub, reinigingsmelk en een bodyspray.

De verzorgingsproducten van Christijan Albers zijn vanaf november te koop in de winkel. Met zijn parafernalia doet Christijan Albers intussen al goede zaken. Zo is zijn oranje pet inmiddels ruim 32.000 keer over de toonbank gegaan, bij een verkoopprijs van 30 euro per stuk goed voor een omzet van zo’n miljoen euro.
bron
pi_31519960
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef PowerPoes het volgende:

[..]

Heerlijk he, die warmte op je! Voor mij is het echt een aspect van beiden: ziet er beter uit en even een moment rust
Ga jij dan ook steeds naar een zonnestudio toe?

Baal er ontzettend van dat ze bij mij thuis geen zonnebank hebben :/
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:37 schreef LissaP het volgende:

[..]

Ik heb/inmiddels had precies hetzelfde als jij hebt.. en bij mij werkt Zirh Clean i.s.m. zirh Protect echt helemaal goed. Maar dat is per persoon verschillend. Is een kwestie van proberen. Ik zou je iig een product met AHA aanraden. Alpha Hydroxic Acids, oftewel fruitzuren.
Kreeg jij hiermee je acne littekens weg? Zoiets zoek ik namelijk ook.
BlaBlaBla
pi_31724764
Leeft dit topic nog een beetje?

Nou goed, ik probeer het gewoon.

Ik wil nu ook toch wel beginnen met een beetje fatsoenlijke huidverzorging. Het probleem is enkel... ik zie door de bomen het bos niet meer!

Ik weet dat de basis zo ongeveer bestaat uit een reiniger, een moisturizer en een scrub (wat dat dan ook mag zijn?). Maar ik heb dus niet echt een idee waar ik mee zou kunnen beginnen.

Ik had altijd een behoorlijk vette huid, en ook flink last van acne. Dat heeft nu ook z'n sporen wel een beetje achter gelaten. Mijn huid ziet er gewoon oud en levenloos (grauw enzo) uit. Ook droogt mijn huid redelijk snel uit. Ik heb een tijdje die Nivea for Men Intensive Creme geprobeerd, maar daardoor heb ik echt het gevoel dat mijn huid juist te vet word en het voelt echt aan alsof het totaal niet meer 'ademt' zeg maar, het voelt heel afgesloten aan. Beetje vreemde omschrijving, maar ik hoop dat er iemand is die het een beetje begrijpt.

Iemand tips waar ik mee zou kunnen beginnen?
pi_31729988
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef Hammet het volgende:
Leeft dit topic nog een beetje?

Nou goed, ik probeer het gewoon.

Ik wil nu ook toch wel beginnen met een beetje fatsoenlijke huidverzorging. Het probleem is enkel... ik zie door de bomen het bos niet meer!

Ik weet dat de basis zo ongeveer bestaat uit een reiniger, een moisturizer en een scrub (wat dat dan ook mag zijn?). Maar ik heb dus niet echt een idee waar ik mee zou kunnen beginnen.

Ik had altijd een behoorlijk vette huid, en ook flink last van acne. Dat heeft nu ook z'n sporen wel een beetje achter gelaten. Mijn huid ziet er gewoon oud en levenloos (grauw enzo) uit. Ook droogt mijn huid redelijk snel uit. Ik heb een tijdje die Nivea for Men Intensive Creme geprobeerd, maar daardoor heb ik echt het gevoel dat mijn huid juist te vet word en het voelt echt aan alsof het totaal niet meer 'ademt' zeg maar, het voelt heel afgesloten aan. Beetje vreemde omschrijving, maar ik hoop dat er iemand is die het een beetje begrijpt.

Iemand tips waar ik mee zou kunnen beginnen?
Dit topic is jammerlijk redelijk dood... maar ik zal je misschien wel kunnen helpen.

Probeer dat spul van de Kruidvat eens.. die Tea-Tree lijn ervan. Ik gebruikt het ook en ben er zeer tevreden over.

klik op linkje voor de topic erover!
pi_31765338
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef Hammet het volgende:
Leeft dit topic nog een beetje?

Nou goed, ik probeer het gewoon.

Ik wil nu ook toch wel beginnen met een beetje fatsoenlijke huidverzorging. Het probleem is enkel... ik zie door de bomen het bos niet meer!

Ik weet dat de basis zo ongeveer bestaat uit een reiniger, een moisturizer en een scrub (wat dat dan ook mag zijn?). Maar ik heb dus niet echt een idee waar ik mee zou kunnen beginnen.

Ik had altijd een behoorlijk vette huid, en ook flink last van acne. Dat heeft nu ook z'n sporen wel een beetje achter gelaten. Mijn huid ziet er gewoon oud en levenloos (grauw enzo) uit. Ook droogt mijn huid redelijk snel uit. Ik heb een tijdje die Nivea for Men Intensive Creme geprobeerd, maar daardoor heb ik echt het gevoel dat mijn huid juist te vet word en het voelt echt aan alsof het totaal niet meer 'ademt' zeg maar, het voelt heel afgesloten aan. Beetje vreemde omschrijving, maar ik hoop dat er iemand is die het een beetje begrijpt.

Iemand tips waar ik mee zou kunnen beginnen?
Biotherm heeft volgens mij een speciale lijn voor acne....

Een algemene tip is dat je nooit te agressieve producten moet gebruiken en niet moet bezuinigen op de vochtinbrengende creme. De reiniger moet gewoon lekker fris aanvoelen en het gevoel geven dat je huid schoner is.

De vochtinbrengende creme is veel belangrijker. Deze kan namelijk al het goede van een reiniger verpesten door je huid te vettig te maken of uit te laten drogen. Vraag hiervan gewoon verschillende proefjes en kijk welke het prettigst is..... Niet eerst kopen want een tube van 30 euro die niet prettig is is natuurlijk nooit aan te raden..
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:52:16 #209
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31765879
Ik ben inmiddels gestopt met Shiseido en gebruik nu de Vichy Normadermlijn voor een onzuivere gemengde huid, bestaande uit de Diep Reinigende Gel, gevolgd door de Dagelijkse Diepreinigende Scrubgel, daarna de Zuiverende Adstringerende Lotion en als laatste de Hydraterende Verzorgingscreme. Uiteraard dit alles 2 maal daags. Tot nu toe bevalt het prima, de onzuiverheden worden al minder en een pluspunt is dat deze lijn een stukje goedkoper is dan Shiseido. Ik lees er ook veel positieve dingen over.

http://www.normaderm.nl/

"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31765922
Waar een huid met een sterke sebum productie vaak baadt bij kan hebben is een talgregulerend-maskertje. 3 x in de week. Knapt je huid echt van op.
De bedoeling bij een huid met een sterke sebum productie is het schoonhouden van de huid, zodat er geen nieuwe ontstekingen ontstaan. Goed reinigen is daarom ook van belang. Veel poespas heeft dit huidtype niet nodig. Gewoon reiniging en creme [vaak heb je voor onzuivere huidjes fluides of een ander lichtgewichte verzorging]. Beetje scrubben af en toe.

Denk ook aan vaker verwisselen van je kussenslopen, sjaals wassen etc.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:00:00 #211
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31766076
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:54 schreef PowerPoes het volgende:
Beetje scrubben af en toe.
Die scrubgel van Normaderm mag je elke dag gebruiken, terwijl je toch vaak leest dat je bij een onzuivere huid met veel talgproductie het scrubben tot een minimum moet beperken, omdat je huid anders nog meer talg gaat aanmaken.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31769202
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[...] gebruik nu de Vichy Normadermlijn voor een onzuivere gemengde huid[...]
Die lijn is niet speciaal voor mannen bedoeld, toch?

Ik gebruik zelf momenteel Biotherm Homme Acnoclean Anti-blemish care als moisterizer.
Heb ook Vichy's Diep Reinigende Gel, maar die gebruik ik niet vaak.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:24:47 #213
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31770338
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef mwuhaha het volgende:

[..]

Die lijn is niet speciaal voor mannen bedoeld, toch?
Yup, helemaal correct. Maar dat boeit toch niet?!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31784306
Men Expert van L'Oréal ligt komende week ook in de schappen bij het Kruidvat, 15% introductie korting .
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:57:40 #215
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31785522
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:16 schreef schatje het volgende:
Men Expert van L'Oréal ligt komende week ook in de schappen bij het Kruidvat, 15% introductie korting .
Ik heb het bij ons in Groningen al zien liggen.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31827087
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:16 schreef schatje het volgende:
Men Expert van L'Oréal ligt komende week ook in de schappen bij het Kruidvat, 15% introductie korting .
Ik heb hem vorige week al gekocht, bij Etos Prijzen zijn voor drogisterijspul hoog maar veel goedkoper als bijvoorbeeld Biotherm. Heb tot nu alleen de vochtinbrenge anti vermoeidheids troep gebruikt. Het heet iets van Hydra Energetic en het is op zich wel goed spul; niet van die 'vette' troep.
Ik heb nog 2 dingen gekocht maar die heb ik niet gebruikt.

Wat een hele goede prijs/kwaliteit verhouding heeft is van Garnier Skin. Klein groen potje met een vochtinbrengde creme. Werkt goed, ruikt lekker



Deze bedoelde ik. Is niet speciaal voor mannen maar ruikt gewoon normaal (beetje fris)


Wat ik me trouwens afvraag of ik de enige ben met 1001 verschillende potjes omdat je eens iets ander probeert en bepaalde producten van 1 merk ook zoveel op elkaar lijken dat het onzin is om het allebei te gebruiken?
pi_31828288
Rapaille, Garnier is een onderdeel van het L'Oréal concern.
pi_31866866
Wat is nu het beste product tegen roodheid? M'n wangen zijn de laatste tijd erg rood als een soort overblijfsel van acne. Weet iemand daar een goed product voor? Vichy Normaderm werkt bij mij niet echt goed.
pi_31870346
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:37 schreef NY_Giant het volgende:
Wat is nu het beste product tegen roodheid? M'n wangen zijn de laatste tijd erg rood als een soort overblijfsel van acne. Weet iemand daar een goed product voor? Vichy Normaderm werkt bij mij niet echt goed.
Een goede moisterizer doet op lange termijn wonderen, Zirh Protect heeft voor mij een heleboel roodheid weggehaald. Een concealer wil ook weleens helpen
pi_31904200
Protect van Zirh is voor mij een vraagteken, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. De eerste keer voelde mn huid wat geirriteerd aan, maar daarna heb ik dat niet meer gemerkt. Protect zou geschikt zijn voor de vette huid, maar ook dat effect heb ik nog niet gezien. Defend vind ik fijner maar maakt mijn huid erg vet en glimmend. Ik ga voor de hydraterende creme overstappen op een ander merk, biotherm of shiseido.
Ik heb ook de oogcreme van Zirh, Correct. Ik zie geen noemenswaardig verschil als ik het gebruik. Iemand goede ervaringen met andere oogcremes?
pi_31908786
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:39 schreef Hescha het volgende:
Protect van Zirh is voor mij een vraagteken, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. De eerste keer voelde mn huid wat geirriteerd aan, maar daarna heb ik dat niet meer gemerkt. Protect zou geschikt zijn voor de vette huid, maar ook dat effect heb ik nog niet gezien. Defend vind ik fijner maar maakt mijn huid erg vet en glimmend. Ik ga voor de hydraterende creme overstappen op een ander merk, biotherm of shiseido.
Ik heb ook de oogcreme van Zirh, Correct. Ik zie geen noemenswaardig verschil als ik het gebruik. Iemand goede ervaringen met andere oogcremes?
Soms irriteert het wel inderdaad, maar dat is voor mij meer een teken dat het ook echt wat doet. Ik ben er enorm over te spreken,, alleen in de zomer gebruik ik wat anders omdat men dan denkt dat ik zweet, omdat het iets te glimmend is dan. Ik gebruik protect overigens in combinatie met een droge/normale huid. Voor een vette huid lijkt het mij niet echt handig omdat het al behoorlijk vettig spul is

Trouwens correct is het vitamine-serum van Zirh enigszins vervangbaar voor Protect, dit spul onder je ogen smeren is als tandenpoetsen met scheerschuim... totaal zinloos
pi_31924003
Dat ze zo glimmend zijn is inderdaad wel een nadeel. Weet iemand ook een moisterizer die geen glimmende huid achterlaat? Of doen alle moisterizers dat?
pi_31936278
Ik bedoelde natuurlijk Restore van Zirh voor de ogen Maar de vraag blijft staan: wie heeft er goede ervaringen met een bepaalde oogcreme? En ook ik zou een niet glimmende vochtinbrengende creme zeer waarderen.
pi_31936564
Goede oogcremes vind je ook bij de vrouwenmerken.

[ Bericht 68% gewijzigd door PowerPoes op 03-11-2005 21:32:09 ]
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  donderdag 3 november 2005 @ 21:03:59 #225
3185 Adelante
To let it go now
pi_31939282
geen vraag, maar een bevinding: ik ben erg positief over de Biotherm Age Fitness dagcreme, het is niet vet, houdt je huid soepel en gezond geen idee wat die olijfextracten precies voor je huid doen, maar ik heb er goede ervaringen mee dus

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')