abonnement Unibet Coolblue
pi_2040101
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:04 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

verschil


Een paar andere bandleden. Ach, dat zit in de marge, die hoeven van mij ook niet zo nodig.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 11:53:01 #77
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_2040232
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 10:14 schreef FLoRiaN het volgende:

[..]

Luister dan eerst naar metal als je zo nodig een f*cking oordeel wil vellen over kick ass mu(sic)

ik op zo'n mening!


Whahahaha "The fastest way to make an ass out of yourself" by FLoRiaN. Recommended by Oprah.
pi_2041401
Kwa rap zijn het echt geen goede tijden en das kut voor de haters en liefhebbers van deze muziek, ik baal er zelf ook van, juwelen, auto's en wijven schijnen belangrijker te zijn als waar het volgens mij echt om gaat; goeie lyrics.

Nelly, P.Diddy, Dre, Snoop Dogg zijn allemaal geen straagasten, de hele ruwheid van het geheel is weg. Het heeft geen zin om rap te verdedigen met zoveel crap-rap die alleen maar gemaakt wordt voor het geld, logisch dat rap steeds gehater wordt, ik zoek de goeie nummer wel uit het verleden, oude Eminem en 2pac nummers blijf ik gewwon draaien

Check het nieuwe nr van Brainpower, das goeie rap, hoeft in principe niet eens een beat onder

pi_2048779
Kom ik bij mijn 2de punt aan.Het is gewoon slimme marketing van de platenmaatschappij.Kwestie van positionering.Al die fights zoals Jay-z die Nas zijn baby-mother geneukt zou hebben en daar opnames van zou hebben, Jay-z zou foto's van Havoc(Mobb deep)in maillots, allemaal of gedeeltelijk opgezet om de platenverkoop te stimuleren want als ze iets kunnen die Amerikanen dan is het wel marketing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')