http://www.tv.com/the-l-word/show/18662/episode_listings.html Daar staat bij elke ep een korte beschrijving.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:03 schreef Here2Stay het volgende:
Ehm... kan iemand vertellen wat er gebeurd is (en dat bij voorkeur per aflevering) aangezien ik het moet doen met BVN..
Vond het juist gaaf!!!quote:
Seizoen 1 en 2 wel. in NL is tot nu alleen seizoen 1 uitgekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:12 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Vond het juist gaaf!!!![]()
Heerlijjke serie.. Misschien is de vraag al eerder gesteld maar zijn er al dvd's van te krijgen?
Anyone?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:27 schreef Tup het volgende:
Weet iemand wie de muziek maakt bij de trailer van de serie? (Veel violen enzo)
Dat was haar vader niet maar haar echtgenoot. Als we het over dezelfde persoon hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:51 schreef Aventura het volgende:
Ik heb wel even totaal gemist waarom die vader (slechte bijrol van Derek de Lint) van Marina zo bot deed tegen Bette. Wat had Bette ook alweer gezegd tegen Marina dan?
Oops, ja het was haar man. Hij viel boos uit tegen Bette, omdat zij Marina 'veroordeeld' zou hebben, maar ik kan me dat niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat was haar vader niet maar haar echtgenoot. Als we het over dezelfde persoon hebben.
Je bedoelt als Marina die zelfmoord poging heeft gedaan toch?
euhhh... WAAR dan?! Of was er tóch een herhaling??quote:Op maandag 12 juni 2006 08:53 schreef PM-girl het volgende:
1e aflevering seizoen 2 teruggekeken, morgen nummer 2!
Gave serie weer!
Nee, video!! Ben op vakantie geweest!!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
euhhh... WAAR dan?! Of was er tóch een herhaling??
Hoop voor je dat je 'm gekregen hebt, want iedereen die op 16 september jarig is verdient leuke cadeautjes! (including me!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef PiperMaru het volgende:
Mjammie
Nog een nieuwtje: 15 september komt de box van seizoen 1 uit
En 16 september ben ik jarig![]()
Weer iets voor op m'n verlanglijstje
Het lijkt of je zegt dat je wel heel seizoen 1 hebt gezien, maar niet weet wie Jenny precies is... HUHquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Jenny is die met die mooie ogen toch? Die altijd een beetje fel kijkt. Ik vind haar wel leuk, maar goed, ik heb het nieuwe seizoen nog niet gezien.
In seizoen 3 vond ik Jenny een stuk minder vervelend. Maar hoe verder dat seizoen loopt hoe vreemder ze ook weer wordtquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:13 schreef Aventura het volgende:
Ik haat Jenny. Hoe ze ook steeds 'fuck' zegt. Brr, stom kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |