De topic titel zegt het al een beetje, maar voor de duidelijk stel ik de vraag maar even:
Ben je streng of vrij opgevoed en hoe is dat uitgepakt? Als TS zal ik maar beginnen met antwoorden
![]()
. Ik werd in het begin matig/streng opgevoed, allemaal regeltjes en ouderlijke wetten (
![]()
) maar toen mijn ouders zagen dat dat niet echt werkte hebbe ze gekozen voor een vrije opvoeding, ik mocht vrijwel alles doen en laten en als het mis ging moest ik de fouten maar zelf onder ogen zien. Nou heb ik vrij weinig serieuze fouten gemaakt met ernstige consequenties...behalve dan dat ik 2 jaar racistisch was
![]()
Maar ondanks mijn racisme bleef ik vriendelijk en beleefd. Nu ben ik niet racistisch meer, ben ik zelfstandig en weet ik wat wel en niet goed voor me is. Ik had een beetje last van agressie en dingen doen zonder nadenke maar daar heeft mijn schat van een vriendin een einde aan gemaakt
![]()
En even voor de duidelijkheid, ik ben pas 16
![]()
. Ik moet dus nog veel obstakels in mijn leven tegenkomen en veel problemen overwinnen maar het gaat in ieder geval de goede kant op
![]()
.
[ Bericht 1% gewijzigd door SomeBataDude op 18-07-2005 18:50:43 ]