Nou ws. heeft ze geen idee dat ze wijd is? Het lijkt me inderdaad erg moeilijk om het ter sprake te brengen. Het kan niet op een subtiele manier en zal altijd hard aankomen bij het meisje in kwestie vrees ik...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef Rikoko het volgende:
Sja, vertel haar dat maar eens
BEKKENBODEMSPIEREN AANSPANNEN KRENG!
het kan wel op een subtiele manier, mits het goed wordt gebracht. Als je nog nooit gesprekken hebt gehad over het seksuele vlak, kan het bij donderslag komen, maar als het al gewoon is dat de TS erover praat, zal het niet dan normaal zijn dat hij het probleem aankaart.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou ws. heeft ze geen idee dat ze wijd is? Het lijkt me inderdaad erg moeilijk om het ter sprake te brengen. Het kan niet op een subtiele manier en zal altijd hard aankomen bij het meisje in kwestie vrees ik...
Voorspel is sowieso voor mietjesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:53 schreef Ickeane het volgende:
ik heb geen kleine piemel hijs zefls behoorlijk groot! zeker meer dan het gemiddelde en ook dik...
als ik 1 keer in dr zit en flink dr neem voelt ze niet meer strak.. het is ook allemaal zo nat...
is hie recht geen oplossing voor dan?
maybe gewoon keer zo dr in.. zonder al teveel voorspel
Anaal helpt dan anders primaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Rikoko het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Ik had t zelfde probleem met mn toenmalige vriendin!
In het begin is het genieten maar na een gegeven moment sopt t dr over!
Dan gaat inderdaad t gevoel dr uit en voel ik ook helemaal niks meer, dus gaat die olle beer weer wat minder presteren, na een poos dr in rammen!
Andere standjes helpen dan ook niet echt meer, wat wel een beetje hielp was eventjes wachten
Tuurlijk wel, je voelt er dan zelf ook minder van. Aanspannen die hap!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou ws. heeft ze geen idee dat ze wijd is? Het lijkt me inderdaad erg moeilijk om het ter sprake te brengen. Het kan niet op een subtiele manier en zal altijd hard aankomen bij het meisje in kwestie vrees ik...
idd, er zijn standjes waar je het probleem aardig mee kunt oplossen, bv. zij bovenop zitten. succes!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:52 schreef deek het volgende:
Is wel een probleem, een te natte fluit. Zit je maar tegen de zijkanten te stoten om nog iets te voelen tegen die duitse helm, en als je daar niets van voelt, duurt het klaarkomen ook wel heel erg lang, is vaak wel heel fijn natuurlijk, maar als je wilt gaan slapen is het erg onhandig.
Probeer verschillende standjes uit, is mijn advies.
awww shit! dat is gewoon........ Ik hoef die helm van mij niet in t roestige ontladingsriool te hebben hoor! DANK U WEL!quote:
als je wat zou voelen zou het niet erg zijn!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:42 schreef patrickt35 het volgende:
Ik lees meer dit probleem.
Mijn vrouw wordt ook altijd vreselijk nat. Maar ik vind dit juist geen probleem.
Hoe natter, hoe lekkerder.
Is dit een persoonlijke voorkeur?
Mvg P
Zij bovenop doen we idd vaak...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, er zijn standjes waar je het probleem aardig mee kunt oplossen, bv. zij bovenop zitten. succes!
Zij achterstevoren bovenop je wil ook nog wel eens helpenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:16 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Zij bovenop doen we idd vaak...
vaak als eerste maar je moet natuurlijk beetje afwisseling houden he!!
vindt dit zelf een van de lekkerste standjes...
hier voel je nog het meest maar soms wordt dit ook te nat....
ach het is wel lekker nog hoor.. maar soms lukt het gewoon niet meer om hoogtepunt te krijgen helemaal niet als je dan nog zo onwijs geil gepjipt wordt dat je bijna komt maar net niet... dan is je ding zo overgevoelig dat ie alleen nog maar heel heel erg lang omhoog blijft staan maar komen onmogelijk lijkt
zo duidelijke taal weer![]()
Yup, maar wat ik dan als man bedenk (heb dat achterstevoren-standje overigens nog niet uitgeprobeerd); komt de piemel van de man niet in een onnatuurlijke stand te staan?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zij achterstevoren bovenop je wil ook nog wel eens helpen
Hoogstens in een onnatuurlijk lekkere standquote:Op zondag 17 juli 2005 20:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yup, maar wat ik dan als man bedenk (heb dat achterstevoren-standje overigens nog niet uitgeprobeerd); komt de piemel van de man niet in een onnatuurlijke stand te staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |