abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:46:02 #51
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_30058754
Majar, dank voor de foto's!
Wat ziet marilene er weer leuk uit!
maxima's hoed is idd overdreven, laurentien ziet er ook niet echt mooi uit.
de jurk bij mabel is wel leuk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:50:13 #52
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_30058791
En ook hij doet zijn pet niet af bij het zoenen. Foei!
  zondag 28 augustus 2005 @ 20:02:07 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30058904
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 19:50 schreef Slarioux het volgende:
En ook hij doet zijn pet niet af bij het zoenen. Foei!
Nee,dat deed ie niet
pi_30182820
De Noren zijn op het moment op visite bij de Zweden. En dat levert natuurlijk altijd leuke plaatjes op.

Victoria begroet koning Harald van Noorwegen met een kniebuiging


En natuurlijk het gala

Kroonprinses Victoria van Zweden en Kroonprins Haakon van Noorwegen


Koning Harald van Noorwegen en Koningin Silvia van Zweden


En prinses Madeleine was uiteraard ook van de partij
pi_30183039
Vandaag was het weer de eerste schooldag voor prinses Elisabeth van Belgie (van dit jaar dan). Ze kwam samen met mams en paps aan en een kudde fotografen wachtte haar op.

Hier is ze...


Samen met haar zwangere mama
pi_30183233
En verder deelt de RVD u mede:

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Alexia, de jongste dochter van Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima, wordt zaterdag 19 november aanstaande gedoopt in de Dorpskerk in Wassenaar.

Een mooi excuus om deze foto te plaatsen

pi_30455245
Vanwege het 25-jarig jubileum van onze koningin Beatrix worden alle 18 jarigen in ons land in het zonnetje gezet. Vanaf 20 september kunnen de jongeren een leerzaam boek over onze koningin in de brievenbus verwachten.

Het boek heeft de titel Wij meegekregen. En het gaat over alles wat er in ons kikkerlandje gebeurd is de afgelopen jaren.
Naast de verschillende interviews met bekende en onbekende nederlanders is het boek ook leerzaam. Zo wordt er over onze vaderlandse geschiedenis verteld, is er een hoofdstuk gewijd aan de geografie en kunnen we bijzondere koninklijke woordjes leren.
Koningin Beatrix heeft het boek zelf ook nog niet gelezen. Onze majesteit krijgt het boek uitgereikt op prinsjesdag.

Bron: RTL Boulevard
pi_30456602
Kroonprinses Victoria wordt steeds mooier
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_30457443
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:00 schreef Cheesecake het volgende:
Vanwege het 25-jarig jubileum van onze koningin Beatrix worden alle 18 jarigen in ons land in het zonnetje gezet. Vanaf 20 september kunnen de jongeren een leerzaam boek over onze koningin in de brievenbus verwachten.
Waarom alleen de 18 jarigen? Of snap ik het nu niet helemaal?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_30458097
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef rena het volgende:

[..]

Waarom alleen de 18 jarigen? Of snap ik het nu niet helemaal?
Je krijgt t boek idd. alleen als je dit jaar 18 bent geworden of gaat worden, tenminste, dat is wat ik er van begrijp.
pi_30458178
Oeh, dat ben ik Lijkt me wel interessant zo'n boek! Maar het lijkt me logischer als alle 25 jarigen zo'n boek krijgen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:08:28 #62
88233 Steve
Still the best.
pi_30460774
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:00 schreef Cheesecake het volgende:
Vanwege het 25-jarig jubileum van onze koningin Beatrix worden alle 18 jarigen in ons land in het zonnetje gezet. Vanaf 20 september kunnen de jongeren een leerzaam boek over onze koningin in de brievenbus verwachten.
Bron: RTL Boulevard
Hee wat leuk! Ik ben benieuwd of het wat is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:06:21 #63
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_30462718
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef rena het volgende:
Oeh, dat ben ik Lijkt me wel interessant zo'n boek! Maar het lijkt me logischer als alle 25 jarigen zo'n boek krijgen.
idd
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_30548006
Pieter van Vollenhoven verliest vingertopje

DEN HAAG - Pieter van Vollenhoven heeft bij een duikongeval op Malta de top van zijn rechterwijsvinger verloren. Deze kon echter wel weer worden aangezet.

Van Vollenhoven, een fervent pianospeler, heeft waarschijnlijk enkele weken nodig om te herstellen, meldde de Rijksvoorlichtingsdienst maandag. (www.nu.nl)
pi_30548258
Máxima beschermvrouw Scouting Nederland

LEUSDEN - Prinses Máxima is de nieuwe beschermvrouw van Scouting Nederland. Ze volgt haar schoonvader prins Claus op, die tot zijn overlijden bijna drie jaar geleden beschermheer van de organisatie was. Dat heeft Scouting Nederland dinsdag bekendgemaakt.

Volgens een woordvoerster van Scouting wil de prinses ook bij deze organisatie een bijdrage leveren aan de toekomst van jongeren in Nederland en aan de integratie van de verschillende groepen in onze samenleving.

Scouting noemt het "fantastisch dat de prinses dit voor ons wil doen" . "Zij heeft een grote bekendheid en uitsraling naar jongeren toe. De positieve reacties van onze leden stromen al binnen."

Volgens de woordvoerster staat bij Scouting Nederland de jeugd centraal en is integratie daarbij belangrijk. "Respect en samenwerken zijn kernwaarden." Scouting telt 120.000 leden, onder wie 90.000 jeugdleden van 5 tot en met 23 jaar.

Prinses Máxima gaat haar taak vanaf het komende jaar uitoefenen. Ze is niet het eerste lid van het Koninklijk Huis in deze functie. Al bijna een eeuw is de koninklijke familie nauw betrokken geweest bij de organisatie, vanaf 1915 met het beschermheerschap van Prins Hendrik, tot op heden. (www.telegraaf.nl)

Juliana is ook beschermvrouw geweest
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2005 @ 19:18:04 #66
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30548901
Dat pakje van Juultje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30555271
Van Fok!frontpage:

Privé en Koninklijk Huis ruziën door
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: ANP
Gepubliceerd: dinsdag 13 september 2005 @ 21:59

Willem Alexander en AmaliaWeekblad Privé hoeft voorlopig niet meer aan te kloppen bij het Koninklijk Huis. Het roddelblad wordt uitgesloten bij de doop van prinses Alexia, en zal bij de eerstvolgende officiële fotosessie ook niet worden uitgenodigd. Aanleiding zijn vakantiefoto's van kroonprins Willem-Alexander en zijn gezin, die vorige week werden gepubliceerd.

De ongewenste fotoreportage komt bovenop eerdere problemen tussen het weekblad en de koninklijke familie. In april werd Privé voor de rechter gesleept, toen er privé-opnamen van prinses Amalia werden gepubliceerd die afkomstig waren van een gestolen camera van prinses Máxima. Het tijdschrift was mede daarom in juli niet welkom tijdens een fotosessie op landgoed Eikenhorst. Twee dagen na die sessie was het blad echter wel de eerste die de foto's publiceerde, dankzij tussenkomst van een persbureau dat wel bij de bijeenkomst aanwezig was.

De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) liet vandaag weten buitengewoon ontstemd te zijn door de plaatsing van de nieuwe foto's. Plaatsvervangend directeur-generaal Chris Breedveld stelde dat de privacy van het kroonprinselijk gezin ernstig geschonden was, en dat de foto's verkregen zijn door 'hinderlijk gedrag en volgen'. De fotosessie in juli was juist gehouden onder voorwaarde dat de media het gezin tijdens zijn vakantie met rust zouden laten. Volgens Breedveld hebben alle media zich netjes daaraan gehouden, behalve Privé.
  woensdag 14 september 2005 @ 10:27:02 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30565419


[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 14-09-2005 10:28:29 ]
pi_30573246
En de Privé trekt zich er lekker niks van aan... Zul je net zien dat ze gewoon doorgaan met kieken en klikken.
  woensdag 14 september 2005 @ 16:44:59 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30575724
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:17 schreef Jumping-Skippy het volgende:
En de Privé trekt zich er lekker niks van aan... Zul je net zien dat ze gewoon doorgaan met kieken en klikken.
Die zullen best mee doorgaan PRIVÉ
pi_30589242
Prinses Mary van Denemarken is opgenomen in het ziekenhuis, volgens de website van het koninklijk huis.

Her Royal Highness Crown Princess Mary was admitted to the Obstetrics Ward at Rigshospital (Copenhagen University Hospital) with contractions last night, 13th September, 2005.

Professor Bent Ottesen, Rigshospital and Morten Hedegaard, Clinical Head of the Obstetrics Ward, say “The Crown Princess has approximately 6 weeks to her due date. Crown Princess Mary’s condition is stable and she feels well. The Crown Princess will remain under observation until further notice”.

His Royal Highness The Crown Prince has been at the hospital with her Royal Highness.

On the advice of her doctors, the rest of the Crown Princess’s public arrangements are cancelled.


P. Thornit
Chief of the Court of
TRH The Crown Prince and Crown Princess of Denmark
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:36:25 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_30769233
ZIjn er al foto's van vandaag?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:32:38 #73
88233 Steve
Still the best.
pi_30771266








bron: rtlboulevard.

[ Bericht 7% gewijzigd door Steve op 20-09-2005 21:42:00 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 21 september 2005 @ 11:02:36 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30784800






[ Bericht 38% gewijzigd door Haaibaaike op 21-09-2005 11:09:50 ]
pi_30832358
Gisteren op Paleis Noordeinde

Willem en Máxima

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')