quote:is dat zo? hehe.. jij weet altijd alles beter
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:32 schreef Tokus het volgende:[..]
die cd is nu precies een jaar en 2 dagen geleden uitgekomen, dus die is niet van 2001.
quote:2x inderdaad
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:43 schreef Wisp het volgende:[..]
is dat zo? hehe.. jij weet altijd alles beter
Groeten
OOK_GEK
1. Kamelot - Karma
2. Sonata Arctica - Silence
3. Iced Earth - Horror Show
quote:Die is van vorig jaar...
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:12 schreef Tranceptor het volgende:
#6 Matrix- Sleepwalker
Die van mij, in willekeurige volgorde:
Fantômas - The Director's Cut
Borknagar - Empiricism
Secret Chiefs 3 - Book M
Ulver - Perdition City
Devin Townsend - Terria
Muse - Origin OF Symmetry
Rotoscope - Great Curves
Katatonia - Last Fair Deal Gone Down
... en ik vergeet er altijd wel een paar
quote:Ja DUHHH, hier kan ik geen top zoveel lijstje van maken!!!! Dus svp jouw top drie en idd van ceedees die in 2001 zijn uitgebracht!
Op zondag 21 oktober 2001 12:00 schreef Xhorder het volgende:[..]
Die is van vorig jaar...
Die van mij, in willekeurige volgorde:
Fantômas - The Director's Cut
Borknagar - Empiricism
Secret Chiefs 3 - Book M
Ulver - Perdition City
Devin Townsend - Terria
Muse - Origin OF Symmetry
Rotoscope - Great Curves
Katatonia - Last Fair Deal Gone Down
... en ik vergeet er altijd wel een paar
1. Live - V
2. 16 horse - Hoarse
3. Suzanna Vega - Songs in red & gray
quote:Ja, maar je vroeg niet om een top 3 Nou eens kijken. Welke heb ik het meest gedraaid: (eigenlijk niet eerlijk aangezien nieuwe cd's minder zijn gedraaid, maar goed.. ik smokkel wel een beetje )
Ja DUHHH, hier kan ik geen top zoveel lijstje van maken!!!! Dus svp jouw top drie en idd van ceedees die in 2001 zijn uitgebracht!
Borknagar - Empiricism
Fantômas - The Director's Cut
Ulver - Perdition City
Maar ik denk dat je het in december nog een keer moet vragen.
2 Toxicity van SoaD
3 Disturbed - the sickness (bijna vergeten )
[Dit bericht is gewijzigd door BOKA op 23-10-2001 20:01]
Gorillaz - Gorillaz
Bran Van 3000 - Discosis
Creed - Wheatered
DJ Tiesto - Magik 7
1. Tool - Lateralus
1. Radiohead - Amnesiac
3. Eels - Souljacker
4. System of a Down - Toxicity
5. Johan - Pergola
6. Lamb - What Sound
The Avalanches - Since I Left You had ik hier zeker tussen willen zetten, ware het niet dat dat album toch echt al van vorig jaar is. Ow en ik heb I Might be Wrong live schijfje van Radiohead ook nog niet (wel deels gehoord, maar nog niet in z'n geheel.. Logischerwijs heb ik daar dan nog geen goeie mening over)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |