Poul B is ook zwaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef Leatherface het volgende:
Nederland heeft wel een erg zware poule getroffen.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef Magneet het volgende:
ik zal iig zorgen dat de uitslagen op sport.fok.nl terecht komen
Domme vraag wellicht, maar is al het honkbalnieuws in een keer op te vragen of moet ik de tracker door scrollen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef Magneet het volgende:
Ben nu iig hard met de mlb bezig en een evenement als dit moet er natuurlijk ook opkomen
nope dat kan helaas niet, is geen aparte tracker voor. Wel kan je de search gebruiken maar die laat de posts van vandaag niet zien ( word 1 keer per dag geindexeerd )quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Domme vraag wellicht, maar is al het honkbalnieuws in een keer op te vragen of moet ik de tracker door scrollen?
moet je eens zoekenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Ik wist sowieso niet daar daar MLB nieuws op kwam, maar nu zal ik het eens in de gaten houden.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je eens zoekenik doe het ook pas sinds maandag en ben vandaag begonnen met de standen
Ik moest eerst even iets in elkaar zetten om alles zonder al teveel geziek in elkaar te zetten qua tabellen en zo. Ben nu ongeveer 3 kwartier per dag bezig met de uitslagen & standen post denk ik
ja juist ja, heb er de wiki bij moeten pakken om alle afkortingen te lerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Super! Honkbal is de sport bij uitstek voor dit soort dingetjes, allerhande cijfertjes en tabelletjes!
Honkbal is sowieso een supersport.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Super! Honkbal is de sport bij uitstek voor dit soort dingetjes, allerhande cijfertjes en tabelletjes!
Wij ook, net besteldquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:09 schreef Jan-Ton het volgende:
jaja, ook ik ben erbij. ik ga naar nederland - cuba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |