Wat is dat voor troep tegenwoordig..? Ik kan de supermarkt niet inlopen of er staat al weer zo'n mongool met de beltonen of andere overbodige functies van z'n telefoon te kloten.
Ik word soms echt zo schijtziek van die 'hippe' beltonen. Dan staan ze daar met hun zogenaamd hippe telefoons van twee jaar oud van die debiele rapbeltonen te luisteren. Dan durven ze nog te zeggen dat ik jaloers ben. Ok, ik heb een V3, maar ja, dan word je weer uitgelachen omdat daar 'maar' 5,5 mb geheugen op zit. Oke trut, ik hoef geen televisie te kijken met m'n telefoon, ik hoef geen koffiezetapparaat erop, ik hoef geen 2MP-camera met Carl Zeis-lens. Ik wil godverdomme bellen en smsen met m'n telefoon. Als er toevallig wat leuke extra dingen op zitten, oke, leuk, maar om zo'n ding te kopen omdat er een videocamerafunctie op zit is ronduit triest.
Om terug te komen op die beltonen; ik snap best dat je met je homies even de nieuwe shit van 50 cent en z'n maten wilt checken, maar koop dan godverdomme oordopjes of een echte mp3-speler. Het geluid van zo'n telefoon zuigt in vergelijking met 99% van de overige audio-apparaten die wel bedoelt zijn om muziek af te spelen.
Het meest trieste is nog dat ze dan overal lopen te 'pimpen' met die filmpjes van ze. De pixels zijn te tellen op dat scherm en je ziet sowieso al niks op dat mini-schermpje. Als je dingen wilt opnemen, dan koop je daar toch een videocamera voor en niet een telefoon? "Jamaar die zijn zo duur en dan moet ik em altijd bij me hebben...". Ja, dat spreekt voor zich, als je filmpjes wilt maken die ook echt op een filmpje lijken, dan schaf je daar een camera voor aan die dat kan. Die schijtfilmpjes op je telefoon van 450x450 stellen ook geen reet voor. "Nou, het is toch grappig". Yep, je koopt een telefoon omdat ie grappig is. Hans Teeuwen is ook grappig en ik zie niemand een telefoon kopen omdat zijn beltoon erop staat.
Oprotten met die troep, de telefoons worden alleen maar duurder door die overbodige functies.