gotdamn ik heb nog n mooie fles wijn hier staanquote:Op zondag 19 juni 2005 11:26 schreef timmeeeh het volgende:
pak een fles wijn uit de kast en doe er een strikje om
of een fles badschuim uit de badkamer
hij wou n single voor zn jukebox, kan ik die nog per koerier bestellen ergens?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:28 schreef Fling het volgende:
Tankstation --> stratenboek / CD / DVD o.i.d.
zeg dat je iets hebt gekocht maar dat het nog niet is aangekomenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
hij wou n single voor zn jukebox, kan ik die nog per koerier bestellen ergens?
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:25 schreef Bupatih het volgende:
Net doen alsof je niet wist dat je een vader had.
Dat is wel het meest eerlijkequote:Op zondag 19 juni 2005 11:32 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik doe gewoon zeggen dat ik maandag wat koop.
Dat zeggen mijn ouders beiden. En als ik dan niets gekocht heb dan krijg ik scheve blikken en zijn ze verontwaardigdquote:Op zondag 19 juni 2005 11:59 schreef Yeahinho het volgende:
Mijn vader is cool, die hoeft niks te hebben.
idd, "Nee, we doen niet meer aan Moeder/Vaderdag"quote:Op zondag 19 juni 2005 12:06 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn ouders beiden. En als ik dan niets gekocht heb dan krijg ik scheve blikken en zijn ze verontwaardigd![]()
Is ongeveer ook zo bij onsquote:Op zondag 19 juni 2005 12:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, "Nee, we doen niet meer aan Moeder/Vaderdag"
"Krijgt je vader niks meer voor vaderdag ofzo???"![]()
wel nuttige cadeausquote:Op zondag 19 juni 2005 12:40 schreef mordradead het volgende:
zo, mijn ouders zijn een stukje aan het fietsen dus dan kan ik even mijn cadeau inpakkenmijn moeder heeft overigens onderzetters gekocht en een lamp die zij zelf leuk vond
edit: mijn vader heeft op moedercdag een droogmolen gegeven
das niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 12:41 schreef mazaru het volgende:
Biedt je grenzeloze liefde aan in een envelopje met een rood strikje.
Hoe kun je nou vaderdag vergeten?
die is ook goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:48 schreef Mirjamke het volgende:
Een liedje voor`m zingen.
Ik heb em een hand gegeven en gezegd 'gefeliciteerd met je vaderdag he!'quote:Op zondag 19 juni 2005 12:06 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn ouders beiden. En als ik dan niets gekocht heb dan krijg ik scheve blikken en zijn ze verontwaardigd![]()
Helmut Lotti doet het ook vaak goed, trouwensquote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef ChrisJX het volgende:
Progje aanzetten, Beatles en Golden Earring downloaden, cd'tje branden, hoesje maken, hoesje printen, geheel inpakken en aanbieden
Van binnen huilt je vader dikke tranen.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:00 schreef toma het volgende:
ik ben ook vaderdag vergeten, ik zei tegen 'm dat hij nog een cd van me te goed krijgt,
vond ie goed ,
*pfiew*![]()
nee want hij begreep wel dat ik het vergeten was want ik moest de hele week werken en ik hoorde vrijdag dat ik geslaagd was dus ik dacht eigelijk bijna nergens anders meer aanquote:Op zondag 19 juni 2005 13:06 schreef karoltje het volgende:
[..]
Van binnen huilt je vader dikke tranen.
ouwe kranten kan ookquote:Op zondag 19 juni 2005 13:34 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik heb al wel een cadeau, maar ben het vergeten in te pakken. Ik ga maar even naar beneden sluipen en even wat cadeaupapier pakken.
Gewoon zeggen dat je dat cadeau nog had liggen.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:00 schreef mordradead het volgende:
zo, net mijn cadeau inngepaktin sinterklaas papier
hehe, even kijken of ik nog van die sinterklaas stickers kan vindenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je dat cadeau nog had liggen.
"Foor Paapa"quote:Op zondag 19 juni 2005 14:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
hehe, even kijken of ik nog van die sinterklaas stickers kan vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |