dat is ie ook nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Fukking Tweakahs![]()
Ik werd gebanned omdat mijn naam niet 1337 genoeg was![]()
Wat heeft programmeren nou weer met tabellen en/of HTML te maken??quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:54 schreef skizmo het volgende:
je kunt programmeren .. of je kunt het niet . ..
He maar met de search kun je zoveel vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef Henno het volgende:
Bij Tweakers wordt ook van je verwacht dat je eerst een halve dag research pleegt voordat je een vraag stelt. Meteen de vraag stellen en een paar minuten later het verlossende antwoord krijgen is een stuk sneller. Als ze zo gaan beginnen kunnen ze net zo goed de postmogelijkheden uitzetten en er een naslagwerk van maken, want ongeveer alles is al weleens langsgekomen.
Och zo heel hard hoef je niet te zoeken hoor, als je maar zegt waarop je gezocht hebt en wat je al gelezen hebt krijg je gelijk al veel meer responsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef Henno het volgende:
Bij Tweakers wordt ook van je verwacht dat je eerst een halve dag research pleegt voordat je een vraag stelt. Meteen de vraag stellen en een paar minuten later het verlossende antwoord krijgen is een stuk sneller. Als ze zo gaan beginnen kunnen ze net zo goed de postmogelijkheden uitzetten en er een naslagwerk van maken, want ongeveer alles is al weleens langsgekomen.
Mee eens! Als ze nu nog maar eens die search van hun verbeterden want die is echt ***.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef Henno het volgende:
Vind jij het prettig om op een forum waar je dagelijks komt dezelfde vragen voorbij te zien komen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:34 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Mee eens! Als ze nu nog maar eens die search van hun verbeterden want die is echt ***.
Das inderdaad kut voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Helemaal geen computerhulp op die dag aanwezig.
![]()
Kweenie of je het tegen mij had, maar dit is wel een voorbeeld:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Welke op? geef eens?
Oh ja, tuurlijk, je wlan kaart doet het niet, als je hem even uit het raam zwaait kunnen we door het hele land ruiken wat voor ding je in je compu geprakt hebt en dan komt de oplossing zo aanwaaienquote:Weet iemand hoe ik een wlan-kaart configureer in Kubuntu, zonder het control-panel want daarin doet ie het niet.
Welke error?quote:Eehm nog een probleempje. Hoe maak ik een bootdisk die werkt.
mkboot geeft een Error namelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |