abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2005 @ 12:31:12 #226
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28060756
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:28 schreef Doc het volgende:
naar het MTV podium gegaan waar Helmet optrad. Helmet is een band waarvan ik telkens weer vergeet hoe verschrikkelijk goed ik ze vind
Dan had ik je daar kunnen zien,toen was het niet zo gek druk....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28060765
Rammstein vond ik ronduit slecht. Ik heb ze 5 keer gezien waarvan 2 keer op een festival en eigenlijk viellen ze altijd tegen op een festival.
Ze speelden ongeinspireerd, de show was ok, het geluid bagger.
Mischien dat het komt omdat ik een half uur daarvoor naar Soulfly ben geweest????
Die gasten waren echt superbruut. Hard, strak en dat nummer met die reagae gast met zijn blaser was echt heel erg vet. Ik heb Sepultura een aantal keer gezien, maar Soulfly was vond ik stukken beter.
Voor de rest, Chimaira goed, dillinger bladiebla wat is de deal met dat kotsen?, Motorhead lekker, Velvet Revolver beetje jammer, Slayer lekker rossen, Black Sabbath een beetje een bonus held act maar toch leuk en na een half uur.....Soulfly HULDE!!!
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2005 @ 12:31:44 #228
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28060770
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik heb het eerste gedeelte van BS gezien en ben naar de MTV stage gegaan toen Soulfly begon
Ik had dus het omgekeerde gedaan ... - dan hadden we elkaar onderweg kunnen ontmoeten
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28060778
komen er nog geluids/videofragmenten?? ik wil wel wat terughoren en zien als het kan
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zondag 19 juni 2005 @ 12:32:45 #230
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28060795
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:31 schreef Sam_Raimi het volgende:
Rammstein vond ik ronduit slecht. Ik heb ze 5 keer gezien waarvan 2 keer op een festival en eigenlijk viellen ze altijd tegen op een festival.
Ze speelden ongeinspireerd, de show was ok, het geluid bagger.
Ah toch nog iemand die er net zo over denkt.
pi_28060809
Heb Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Mastadon, Dillinger Escape Plan, Audioslave, Slayer, Black Sabbath, Motorhead, Helmet, Machine Head en Rammstein gezien. Sommige maar een stukje zoals Mastadon, MH en Helmet.

Opvallend vond ik dat alle band een super strak geluid hadden, waar je ook stond.

Toppers: Audioslave (Chris Cornell mét humor ), Alter Bridge (Spinal Tap-moment van Kennedy wat hij relativeert ), Rammstein (beste live band op deze planeet, ongetwijfeld )

Goed: Machine Head (heb er 20 minuten van gezien, rete strak, toffe covers en Flynn goed bij stem) Helmet, de twee nummers die ik hoorde (In the Meantime en Birth Defect klonken als een klok en ze lijden dus gelukkig niet aan het Prong-syndroom) Black Sabbath is eigenlijk een topper. Alles klinkt nog zo als vroeger en je gaat ze er van verdenken dat het allemaal van tape komt Velvet Revolver herpakt zich later na een mindere start. Wat was het ook warm daar tussen die Guns'n Roses fans.

Aardig:

Motorhead, precies aardig om een keer gezien te hebben. Wereldschokkend is anders maar degelijk is het zeker.

Minder: Slayer: altijd even strak maar verzin eens iets nieuws jongens. Heb jullie nu op dezelfde plaats 3 keer gezien en 3 keer dezelfde nummers. Weer die greatest hits.
Papa Roach was me te veel geschreeuw, op plaat klinkt het meestal veel beter. Trouwens live soms ook, zoals op Lowlands vorig jaar.

Verder:
Mastadon's muziek is geweldig maar de zang is een beetje jammer maar niet iedereen heeft Maynard James Keenan op zang dus het is jullie vergeven. Dillinger is weliswaar erg afwisselend maar het doet ook pijn aan je oren (auw ) Wel tof dat die zanger zo ziek als een aap was. Lekker kotsen op het podium

Qua muziek het beste eendaags metalfestival waar ik geweest ben!

Minpunten: drankprijs.. zijn ze nu helemaal van de pot gerukt!? 2 euro voor lauwe pils en cola. Ik vond de 1.85 van 2 jaar terug al belachelijk. Denk niet dat de 100.000 liter op zijn gegaan.

De levensgevaarlijke boswandeling die je moest bewandelen richting parkeerplaatsen. Zonder verlichting, massa's mensen en illegaal bier en t-shirtverkopers die midden op de weg dwars stonden zodat er geen zinnig persoon langs komt (de onzinnige personen die kochten daadwerkelijk wat!! )
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2005 @ 12:34:14 #232
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28060821
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dan had ik je daar kunnen zien,toen was het niet zo gek druk....
Was jij dan ook bij Helmet ? - want daar was het inderdaad behoorlijk rustig qua publiek - ik stond daar behoorlijk vooraan in de (mini-)pit.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:37:45 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28060888
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Was jij dan ook bij Helmet ? - want daar was het inderdaad behoorlijk rustig qua publiek - ik stond daar behoorlijk vooraan in de (mini-)pit.
yup,kwam daar een zeer grote groep Bosschenaren tegen en ben dus even blijven hangen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2005 @ 12:37:45 #234
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28060889
Het viel me trouwens op dat als Tom Araya een rode muts op zou zetten het net kabouter Plop is
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2005 @ 12:39:09 #235
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28060923
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

yup,kwam daar een zeer grote groep Bosschenaren tegen en ben dus even blijven hangen
Waar stond jij dan bij Helmet?
pi_28060925
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:37 schreef Doc het volgende:
Het viel me trouwens op dat als Tom Araya een rode muts op zou zetten het net kabouter Plop is
Ik vond hem meer op Saddam Hoessein lijken.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:40:19 #237
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28060946
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:39 schreef Doc het volgende:

[..]

Waar stond jij dan bij Helmet?
Op het "stenen pad" zeg maar
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2005 @ 12:42:35 #238
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28061003
Dat was aan de rechterkant?
  zondag 19 juni 2005 @ 12:43:32 #239
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28061027
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:42 schreef Doc het volgende:
Dat was aan de rechterkant?
Liep langs heel het podium zeg maar maar ik stond meer richting de markt op
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28061047
bierprijs was geen 2 euro, maar 1,80 (glazen inleveren)

ik heb de hele dag in de dranktent gestaan tussen de twee buiten podia. best grappig om voor je Ozzy te zien terwijl je kei hard Soulfly om je oren krijgt

Jammer van de hitte idd, drank was niet aan te slepen en had daarom weinig tijd om zelf ook nog een beetje te genieten. Ook was het erg benauwd onder dat tentzeil.

Al met al wel een geslaagd dagje. Allen jammer dat ik tijdens Rammstein maar 15 minuutjes pauze had en dus niet het terrein op kon om in de massa te gaan staan. Moest me tevreden stellen met een plaatsje op een container achter onze dranktent.
pi_28061124
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:44 schreef xibalba het volgende:
bierprijs was geen 2 euro, maar 1,80 (glazen inleveren)
Was niet met een grote groep en ik had door het schema geen tijd om dit te doen. Bovendien kreeg ik m'n munten sowieso niet op die ik had.
pi_28061206
Ben ik de enige die het optreden van Velvet Revolver tegen vond vallen? Ik ben echt een enorme GnR en Velvet Revolver fan, en (check avatar) slash is zo ongeveer mijn idool, dus het is niet dat ik de muziek niks vind.

Er waren een paar dingen die tegen vielen. Ten eerste het geluid. Het klonk als een modderig geheel. Vooral de eerste 20 minuten ofzo waren solo's absoluut niet te horen. Daarna werd het wat beter, maar het was niet top.

En slash was volgens mij echt fuckin wasted ofzo, ik heb m nog nooit zo slecht horen/zien spelen . Hij maakte er echt een tering zooi van.

Dat ze It's So Easy en Mr Brownstone speelden was dan wel weer top
  zondag 19 juni 2005 @ 12:51:51 #243
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28061210
So... ik heb me toch een spierpijn.

Ik wist helemaal niet dat je wat terug kon krijgen voor bekertjes en draagkarton..... dat waren anders toch weer 2 donner kebab's geweest
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 19 juni 2005 @ 12:54:07 #244
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28061269
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:51 schreef ondeugend het volgende:
So... ik heb me toch een spierpijn.

Ik wist helemaal niet dat je wat terug kon krijgen voor bekertjes en draagkarton..... dat waren anders toch weer 2 donner kebab's geweest
er liepen anders toch heel wat mensen bekertjes te zoeken,alsof ze voor de bekertjes naar FOR waren gekomen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 19 juni 2005 @ 12:55:24 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28061296
Iemand die goth gezien met dat rood+zwart haar. Ik was aan het twijfelen of de kop van Manson op zijn Tshirt er beter uit zag

De prijzen voor Tshirts en CDs vielen me mee.
Maar WIE, WIE heeft bedacht dat het ENIGE FOR T-shirt zo'm dom blauw ding moest zijn? Waarom niet de bandnamen erop? Geez.

DutchGooner: die kerel met die friese vlag gezien? Die was begonnen langs vlag zijn bekers te stapelen en kwam toch wel op een meter of 3 aan bekers uit

Er hingen overal groene borden met "5 beters of 1 tray = 1 munt". En die groene stands waren toch echt opvallend.

We waren met 4 waarvan er 1 constant wegliep dus eigenlijk met 3. Per run drank was dat 2 bekers vinden en inleveren En dat ging best lekker.
Aan de rommel te zien zouden ze er toch beter aan doen om een betere deal te maken. 4 voor 1 munt of zo

Hammer: Yes. VR vond ik tegenvallen. Maar het geluid was goed hoor. Tijdens VR waren we een beetje aan het verhuizen van linksvoor naar de MTV stage en het was voor ons(!) goed geluid.

[ Bericht 16% gewijzigd door wdn op 19-06-2005 13:10:56 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 19 juni 2005 @ 12:56:52 #246
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_28061324
Niet eens een poema als goedmaker.........

*grote tranen plengt........

Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 19 juni 2005 @ 13:00:20 #247
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28061406
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

er liepen anders toch heel wat mensen bekertjes te zoeken,alsof ze voor de bekertjes naar FOR waren gekomen
Ja ik vroeg het me al af.... maar ik heb me er ook niet echt druk om gemaakt... te warm.

Wij stonden bij Rammstein een heel eind van het podium af. Toen een van ons zich omdraaide en een foto deed maken, bleek dat we in het midden stonden ipc achteraan zoals wij dachten.

zondag 19 juni 2005 @ 13:03:09 #248
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28061476
Je kon zelfs de munten tot een 1/2 uur na einde inleveren voor euro's
  zondag 19 juni 2005 @ 13:05:49 #249
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28061528
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef wdn het volgende:

Er hingen overal groene borden met "5 beters of 1 tray = 1 munt". En die groene stands waren toch echt opvallend.

munt of zo
We zijn toch wel op hetzelfde festival geweest he ? Ik bedoel... er was niet een 2e in Nijmegen nog ? Ik heb die borden helemaal niet gezien. Maar misschien werd ik ook wel afgeleid door allerlei blote lijven. (die zonder bierbuiken dan)

Verder heb ik compleet vreemde mensen ingesmeerd en is er over en weer heen en weer geflirt.
  zondag 19 juni 2005 @ 13:09:32 #250
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28061600
quote:
Op zondag 19 juni 2005 13:05 schreef ondeugend het volgende:

[..]

We zijn toch wel op hetzelfde festival geweest he ? Ik bedoel... er was niet een 2e in Nijmegen nog ? Ik heb die borden helemaal niet gezien. Maar misschien werd ik ook wel afgeleid door allerlei blote lijven. (die zonder bierbuiken dan)

Verder heb ik compleet vreemde mensen ingesmeerd en is er over en weer heen en weer geflirt.
Het was toch echt zo hoor Naast iedere drank tent was er ook 1 waar je de bekers kon inleveren.

Maar een hoop mensen deden niets met die bekers hoor

Overigens had ik gelezen dat we mais bekers zouden krijgen!? Dat was teruggedraaid ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')