Daar word je toch schijtziek van, al die titels die exclusief op 1 platform verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat trouwens ECHT een slag zou zijn voor MS is als ze Pro Evo 5 weten te strikken voor de X360. .,
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant: zonder exclusives hadden we nu maar 1 console gehad waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar word je toch schijtziek van, al die titels die exclusief op 1 platform verschijnen.
Dat is nagenoeg zeker. .quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Als FFXI een launchtitel is haal ik hem meteen in huis.
quote:Square Enix revealed that they will begin the Final Fantasy XI Beta Test for Xbox 360 at Xbox 360 launch, the company is hoping to release the game by the end of the year.
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Hellrazor het volgende:
is PGR3 ook een launchtitel ?
Ik neem aan de PlayOnline kosten ook, omdat het gewoon via de Square servers loopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:
Moet je bij FFXI eigenlijk óók de maandelijkse kosten voor Square-Enix betalen, of enkel die van xbox live?
Weet het wel zeker eigenlijk en FFXI is helemaal niet zo geweldig als ik die userreviews leesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik neem aan de PlayOnline kosten ook, omdat het gewoon via de Square servers loopt.
Is dat wel zo? MS wilde alles toch juist over de eigen servers? .quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik neem aan de PlayOnline kosten ook, omdat het gewoon via de Square servers loopt.
In ieder geval spelen mensen op de Xbox 360 ook tegen mensen met de PC versie, ik neem aan dat het dan niet op xbox live servers loopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat wel zo? MS wilde alles toch juist over de eigen servers? .
Een MMO is alleen maar belastend voor je eigen netwerk en volgens mij was het de bedoeling dat alle platformen in 1 wereld konden rondlopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat wel zo? MS wilde alles toch juist over de eigen servers? .
Op gamerankings scoort hij toch 85% gemiddeld, zo slecht kan het dan toch niet zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
FFXI is helemaal niet zo geweldig als ik die userreviews lees
Nou... het gaat in ieder geval vìa de xbox live servers. Die zijn dan weer gekoppeld aan de PlayOnline servers (het is tenslotte internet).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef peristilius het volgende:
In ieder geval spelen mensen op de Xbox 360 ook tegen mensen met de PC versie, ik neem aan dat het dan niet op xbox live servers loopt.
Maar de kosten voor een MMORPG zijn sowieso al veel hoger dan de Xbox live! abonnementskosten, ik denk dat het gewoon zo'n ¤10,- per maand lappen wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... het gaat in ieder geval vìa de xbox live servers. Die zijn dan weer gekoppeld aan de PlayOnline servers (het is tenslotte internet).
Maar misschien dat MS een regeling kan treffen met Square-Enix, dat xbox live users niks extra's hoeven te betalen en dat MS de extra kosten die Square-Enix vraagt voor z'n rekening neemt.
http://mmorpg.com/gamelis(...)RView/none/gameID/74quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Op gamerankings scoort hij toch 85% gemiddeld, zo slecht kan het dan toch niet zijn?
Hmmm... ja. Zou kunnen ja. Maar wel gaar dat je dan 2 aparte rekeningen moet betalen voor 1 online game. Zou Microsoft straks niet de mogelijkheid bieden om deze extra kosten via xbox live te laten betalen? Dat je xbox live abo dus wat duurder wordt als je MMORPG's speelt, maar alles wel maar via een rekening gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef peristilius het volgende:
Maar de kosten voor een MMORPG zijn sowieso al veel hoger dan de Xbox live! abonnementskosten, ik denk dat het gewoon zo'n ¤10,- per maand lappen wordt.
Phantasy Star Online, gewoon aparte rekeningquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ja. Zou kunnen ja. Maar wel gaar dat je dan 2 aparte rekeningen moet betalen voor 1 online game. Zou Microsoft straks niet de mogelijkheid bieden om deze extra kosten via xbox live te laten betalen? Dat je xbox live abo dus wat duurder wordt als je MMORPG's speelt, maar alles wel maar via een rekening gaat?
Hoe zit het eigenlijk met de huidige xbox? Zijn daar ook al Live spellen waarbij je extra moet betalen?
Dat is niet echt fijn, hopen dat Microsoft Square gaat schoppen zodat ze het wel goed doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:41 schreef Tain het volgende:
[..]
http://mmorpg.com/gamelis(...)RView/none/gameID/74
Service is tot nu toe erg slecht, cheaters worden niet aangepakt, servers krijgen regelmatig een DoS aanval te verduren
Toch wel dus... Dan zal dat bij FFXI ook wel gewoon zo zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef Tain het volgende:
Phantasy Star Online, gewoon aparte rekening
Dan kan je geen casts spellen en mensen met een zwaard in stukken hakken.. .quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef Tali-banaan het volgende:
Wat is nou de lol aan die milfrpgs? misschien leuk hoor, maar waarom zou je ervoor betalen? kun je toch net zo goed écht gaan leven
Waarom zou je uberhaupt spellen gaan spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef Tali-banaan het volgende:
Wat is nou de lol aan die milfrpgs? misschien leuk hoor, maar waarom zou je ervoor betalen? kun je toch net zo goed écht gaan leven
Toch zeker 4 games die ik wsl meteen al bij de launch wil hebben. .quote:In het Official Xbox Magazine heeft Microsoft een lijst geplaatst met alle games die nog dit jaar voor de Xbox 360, de opvolger van de Xbox, zullen uitkomen. Sommigen zullen al bij de launch in november verkrijgbaar zijn, de rest volgt tussen dan en kerst.
- Perfect Dark Zero (Rare)
- Full Auto (Sega)
- Project Gotham Racing 3 (Bizarre Creations)
- Tiger Woods PGA Tour 2006 (Electronic Arts)
- The Outfit (THQ)
- Condemned: Criminal Origins (Sega)
- Quake IV (Raven)
- Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
- Kameo: Elements of Power (Rare)
- Tom Clancey's Ghost Recon 3 (Ubisoft)
- Call of Duty II (Activision)
- The Elder Scrolls IV: Oblivion (Bethesda Softworks)
- The Godfather (Electronic Arts)
Vermoeiend. Xbox live is niet meer dan de inlogserver en basis van DLC. Voor de rest worden de servers of opgezet door de makers, of door middel van P2P. Het werkt geniaal, maar tis niet alsof MS alle games aan het hosten is ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... het gaat in ieder geval vìa de xbox live servers. Die zijn dan weer gekoppeld aan de PlayOnline servers (het is tenslotte internet).
Maar misschien dat MS een regeling kan treffen met Square-Enix, dat xbox live users niks extra's hoeven te betalen en dat MS de extra kosten die Square-Enix vraagt voor z'n rekening neemt.
Pro evolution 5 verschijnt gewoon op de huidige Xbox, PES 6 zal op volgende generatie komen. Microsoft moet de PES-reeks en GTA-reeks allebei exclusief op de Xbox360 laten verschijnen. Dat zou pas een slag zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat trouwens ECHT een slag zou zijn voor MS is als ze Pro Evo 5 weten te strikken voor de X360. .,
Doe er dan meteen de Final Fantasy serie bij en Resident Evilquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Pro evolution 5 verschijnt gewoon op de huidige Xbox, PES 6 zal op volgende generatie komen. Microsoft moet de PES-reeks en GTA-reeks allebei exclusief op de Xbox360 laten verschijnen. Dat zou pas een slag zijn
maar als je geen exclusives hebt dan blijft er uiteindelijk maar 1 console over, diegene met de beste graphics (zo ziet het algemene publiek het dan)quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Niks exclusief...dat werkt alleen maar monopolievorming in de hand.
Ja, waarna we ¤ 1000 voor de console en ¤ 150 voor een spel mogen neerleggen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:24 schreef kepler het volgende:
maar als je geen exclusives hebt dan blijft er uiteindelijk maar 1 console over, diegene met de beste graphics (zo ziet het algemene publiek het dan)
dat bedoel ik, dus exclusives zorgen juist voor een gezonde console markt Alhoewel het zonde is dat ik sommige games niet kan spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, waarna we ¤ 1000 voor de console en ¤ 150 voor een spel mogen neerleggen.
quote:XBOX 360 BETA KITS SHIP
Should you care? Yes you should... here's why. CPU and GPU also in production
10:10 Word seeps out today from that leaky old barge known as the games development community that dev are finally getting their grubby paws on Xbox 360 beta development kits right about now.
"So what?" you might reasonably opine, "how does that affect the price of fish?", ah but care you should, as it's going to allow those devs to finally start upping the ante as Microsoft gears up for the crucial next six months before 360 launch.
Actually these kits may be about a week behind schedule as major 360 developers we talked to at E3 expected to have the kits within a week or so of show close.
At E3, Xbox 360 devs were having to show off their games running on Macs at what they were saying was only 30 percent of the 360's total power. In many cases it led to accusations and perceptions that 360 was not the generational leap forward it might have been. "Xbox 1.5" was a phrase which was cruelly bandied about amongst cheeky UK hacks way before the Sony execs got in on the act and adopted it as a line of attack. Maybe we should ask them for a royalty?
However with these kits now purportedly in place, developers should have all the ammo they need and it's also strategically important for that crucial 360 launch line-up. If there's no buzz about the actual games this Christmas and people aren't tearing down the walls to get their hands on Gotham 3, Gears of War and Perfect Dark Zero, then 360 will face a real uphill struggle at launch.
Word also comes our way that some key components like the 360's GPU and CPU have gone into production too, an equally crucial milestone for Microsoft, although apparently they will be holding off production of the unit itself until pricing has been finalised.
Any devs who'd care to get in touch to let us know what they think about the beta kit and ongoing 360 development can reach C&VG at this address.
die ander gaat over Perfect Dark Zeroquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
er zijn 2 xbox 360 topics
Whooooooooooooo. .quote:BioGraphic Technologies AI.implant SDK for Xbox 360
posted by Chairman Steve - Monday, June 06, 2005 - print
AI.implant tool and middleware solution enables game developers to exploit the powerful parallel architecture of next generation Xbox platform for cutting-edge game AI and real-time crowd simulation
BGT BioGraphic Technologies, the leader in real-time artificial intelligence (AI) tools and middleware, announced today that its AI.implant SDK will enable unmatched functionality and performance for game developers targeting the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft. As a result, users of the Xbox 360 will be able to interact with the most intelligent NPCs available on any platform.
As the games industry's leading AI SDK, AI.implant is uniquely equipped to exploit the parallel architecture of the new Xbox. "BGT is a recognized pioneer in AI middleware and we are delighted to have them as the first AI middleware on the next generation Xbox platform," said Tracey Frankcom, program manager, Xbox Tools and Middleware. "AI.implant will allow game developers to do in real-time what they could only previously visualize using pre-rendered cinematics."
"It is truly exciting to see the hardware catch up to dreams of game AI developers” said Dr. Paul Kruszewski, President and founder of BGT. “The Xbox 360 is the first available game console system to enable game developers to do dynamic navigation in large 3D worlds and real-time crowd simulation."
About BGT
Montreal-based BioGraphic Technologies (BGT) develops and sells best–of–breed artificial intelligence (AI) software under the AI.implant brand to game developers, animators, and military simulation developers. Customers include industry leaders including Sony Co
Ja, ook niet zo gek eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:40 schreef Tain het volgende:
Goede ontwikkelingen allemaal voor de Xbox 360
Zeg, grieksepiemel, daar zit Oblivion toch wel bij of niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch zeker 4 games die ik wsl meteen al bij de launch wil hebben. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |