abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:48:36 #76
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27756760
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:35 schreef Joene het volgende:

[..]

Vrouw vriendelijk mijn vriendin kreeg ondanks dat bijna niemand dat krijgt een last van branderig gevoel van de zwarte versie, en daar hadden ze blijkbaar nog meer klachten van gehad want ze hadden ook een nieuwe andere versie uitgebracht waardoor ze dat nu niet meer heeft
hmm.. blijkbaar is ze toch dan allergisch voor een spulletje die daar in zit dan, en die niet in de witte zit. Gelukkig heeft/had me vriendin daar geen last van, anders zou ik ook de witte moeten aanschaffen (opzich ook geen probleem).
pi_27756907
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:48 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

hmm.. blijkbaar is ze toch dan allergisch voor een spulletje die daar in zit dan, en die niet in de witte zit. Gelukkig heeft/had me vriendin daar geen last van, anders zou ik ook de witte moeten aanschaffen (opzich ook geen probleem).
Nee het is hetzelfde heerlijke glibberige spul zonder smaak of reuk alleen nu kunnen we vrijen zonder Pijn achteraf
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27757477
Ik hoop echt dat 't werkt!
ik heb namelijk last van een branderig gevoel na de seks dus heb ik vanmiddag maar eros gekocht, maar ze hadden geen witte fles:(
dus maar hopen dat evengoed het branderige gevoel weg gaat!!
Ik weet echt niet wat ik moet doen als 't de volgende keer nog pijn doet. we hebben dan 3 weken ofzo niet gevreeen en met glijmiddel moet 't dan toch goed gaan!

Sorry voor 't gezeur, vind 't spannend want ik ben de pijn gewoon strondzat!!!!!!!!!!!
pi_27757784
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef bluecloud het volgende:
Ik hoop echt dat 't werkt!
ik heb namelijk last van een branderig gevoel na de seks dus heb ik vanmiddag maar eros gekocht, maar ze hadden geen witte fles:(
dus maar hopen dat evengoed het branderige gevoel weg gaat!!
Ik weet echt niet wat ik moet doen als 't de volgende keer nog pijn doet. we hebben dan 3 weken ofzo niet gevreeen en met glijmiddel moet 't dan toch goed gaan!

Sorry voor 't gezeur, vind 't spannend want ik ben de pijn gewoon strondzat!!!!!!!!!!!
Ja het is ontzettend klote als je Iets wat leuk en fijn moet zijn dat je dan de pijnscheuten in het gezicht van je vriendin ziet

weet er helaas alles van....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27757969
Je zeurt niet hoor, het is dan ook echt vervelend als je pijn hebt bij het vrijen...

Ik duim in ieder geval voor je!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:27:44 #81
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27758436
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee het is hetzelfde heerlijke glibberige spul zonder smaak of reuk alleen nu kunnen we vrijen zonder Pijn achteraf
aan die zwarte zit ook geen geur hoor .
pi_27758642
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

aan die zwarte zit ook geen geur hoor .
Dat weet ik , die hebben wij ook een jaar of 2 gebruikt tot dat iemand bij een erotiekshop ons attent maakte op de witte variant.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27761406
toch maar eens christine le duc binnenschieten zaterdag lijkt me de moeite (en het geld) wel waard!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:43:14 #84
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_27818832
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef addie84 het volgende:
sensilube is wel geinig haal je uit het flesje, zuigt het flesje het net zo hard weer op

best lachen, minder als je het net wilt gebruiken
Yep, of je hebt niks, of je moet het halve flesje leegknijpen om te zorgen dat het niet teruggezogen wordt.
pi_27822109
inderdaad levert grappige situaties op, ook al zijn ze niet altijd goed voor de toestand
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_33842244
Even een kikje.

Op zoek naar Eros glijmiddel kwam ik twee versies tegen een van Pjur en een van Megasol.

Zit er verschil tussen Eros Bodyglide van Pjur en Eros Bodyglide van Megasol? De verpakking zijn op enkele details gelijk aan elkaar. Daarnaast verschilt de prijs.

Is er iemand met ervaring met deze twee producten?
-
  zondag 8 januari 2006 @ 22:40:21 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_33848998
Die van Pjur is de echte, geen idee of die van Megasol even goed is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33849511
Ik vind baby-olie eik het lekkerst, maar het veroorzaakt jeuk bij mijn partner.
  zondag 8 januari 2006 @ 23:11:26 #89
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_33850410
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind baby-olie eik het lekkerst, maar het veroorzaakt jeuk bij mijn partner.
Is volgens mij ook niet echt voor inwendig gebruik, toch?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_33850498
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Is volgens mij ook niet echt voor inwendig gebruik, toch?
Ik heb nergens last van.
pi_33850651
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:57 schreef Thijzz het volgende:
schaam ik me voor, julie mening maakt me niet uit.
maar ik wil dus iets wat het meeste op glijmiddel lijkt
INTERNET jongen

christineleduc
condomerie zal het ook wel hebben
en vast nog meer sites

www.drogisterij.net

wat schaam je je!
JOHNNY HEITINGA
  zondag 8 januari 2006 @ 23:19:01 #92
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_33850748
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van.
PH waarde e.d.
Baby olie zal wel PH neutraal zijn, maar da moeje nie hebbe
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_33850976
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
PH waarde e.d.
Baby olie zal wel PH neutraal zijn, maar da moeje nie hebbe
Het voldoet en ik ondervind er geen enkel nadeel van, dus echt schadelijk zal het niet zijn. Kom op, Vaseline wordt ook al decennia voor dit soort doeleinden gebruikt.
  zondag 8 januari 2006 @ 23:30:02 #94
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_33851215
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:45 schreef Thijzz het volgende:
Beste mensen,
Ik wil graag een keer met mijn vriendin neuken met glijmiddel.
Maar wil geen glijmiddel halen in de winkel.
is er niet een goed soort zeep oid dat er ook voor gebruikt kan worden (dat geen schade aanbrengt)
tnx
olijfolie. is ook nog goed voor de huid. wel niet doen als je met condoom neukt.
pi_33851239
Als je je groot genoeg vind om met een meisje naar bed te gaan
moet je ook maar je zo groot voelen om glijmiddel te halen of online te bestellen
ipv iets stoms te willen uit proberen
Salsa Española
pi_33851277
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef Salsagirl het volgende:
Als je je groot genoeg vind om met een meisje naar bed te gaan
moet je ook maar je zo groot voelen om glijmiddel te halen of online te bestellen
ipv iets stoms te willen uit proberen
So true
JOHNNY HEITINGA
pi_33852333
Aangezien de ts vrijwel zeker nog scholier is een alternatief:

In het scheikundelokaal van een middelbare school zou wel eens glycerine/glycerol aanwezig kunnen zijn. Daar wat van 'lenen' en aanlengen met water geeft waarschijnlijk het gewenste effect (commercieel glijmiddel op waterbasis is niets anders dan glycerineoplossing), bovendien is het nog condoomvriendelijk ook

Minder illegaal: glycerine is ook gewoon in de winkel verkrijgbaar, onder andere als dieetsuppliment in reformwinkels
  maandag 9 januari 2006 @ 15:25:56 #98
130321 twentuh9
angorageitje
pi_33867379
mooi zoon TS die er halverwege het gesprek tussenuit knijpt....
pi_33867600
De meeste glijmiddellen bestaan uit water, glycerine en hydroxyethylcellulose. Glycerine kun je idd zo bij de drogist kopen. hydroxyethylcellylose is het hoofdbestanddeel van goedkope behangplaksel.
Ik zou zeggen: experimenteer er op los, liefst op jezelf dan wel...
  maandag 9 januari 2006 @ 15:36:07 #100
130803 Gripper
Get a grip
pi_33867729
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:32 schreef roofless het volgende:
De meeste glijmiddellen bestaan uit water, glycerine en hydroxyethylcellulose. Glycerine kun je idd zo bij de drogist kopen. hydroxyethylcellylose is het hoofdbestanddeel van goedkope behangplaksel.
Ik zou zeggen: experimenteer er op los, liefst op jezelf dan wel...
* Denkt aan Jim in American Pie deel 2, die z'n hand aan z'n leuter vastlijmde. *
Nee, experimenteer er rustig op los, verstandig!
Ga gewoon naar de drogist zeg, zo duur is dat spul nou ook weer niet...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')