quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
CODENAME EAGLE!
Maar let op! Alleen de Multiplayer game via internet, het originele spel zuigt [afbeelding]
Vet spel! Kijken of ik hem nog ergens kan vindenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef Retuobak het volgende:
Startopia
Vond het een geweldige sim die ondanks de positieve reviews maar zo'n 15.000 exemplaren heeft verkocht. Ontwikkelaar Mucky Foot is inmiddels ook opgedoekt door Eidos Interactive.
OMGquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Roellie80 het volgende:
bridge construction ja
die word ook als les-materiaal gebruikt op verschillende MBO opleidingen
er zijn verschillende brug-bouw-simsquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
OMG
maar het is toich compleet niet realistisch dat spel???
JAAAAAAAAAAAAAH!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:23 schreef Roellie80 het volgende:
Mashed op een console
super leuke/makkelijke multiplayer
dat gaat zelfs je vriendin leuk vinden
ligt nog wel bij deze of gene Bart Smit voor een Euro of 5quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:45 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Vet spel! Kijken of ik hem nog ergens kan vinden![]()
Daar ben ik op dit moment naar op zoek voor een zacht prijsje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef Topmaat het volgende:
Sphinx and the cursed mummy (Gamecube iig)
Ik vond het spel een stuk leuker dan Zelda the windwaker. Dus dat zegt wel wat![]()
Het is dus net zoon soort spel een beetje, vanalles zoeken, vechten, puzzelen. Vooral de puzzels met de mummie waren supergoed gemaakt en heel leuk om te doen![]()
Toevalligquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:42 schreef Smots het volgende:
[..]
Daar ben ik op dit moment naar op zoek voor een zacht prijsje.
Ik reken er ook op dat ik 'm ooit nog wel in 1 of andere FRS zie liggen voor ¤15 (tweedehands)quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef Topmaat het volgende:
[..]
ToevalligMaar ik hou hem.. ik ken dat.. spijt hebben van spellen die je verkocht heb
Dat doe ik dus nooit meer.
Succes... het was mijn 60 euro iig wel waar vond ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik reken er ook op dat ik 'm ooit nog wel in 1 of andere FRS zie liggen voor ¤15 (tweedehands)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |