quote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Als ik bovenstaande post van blonde_rozebottel lees, heb ik het idee dat een groot deel van die info pas in S2 naar voren komt?
OF het is door iemand op de gok verzonnen, OF het is door de schrijvers nogal aangepast. Want Susan weet toch niks van Mike en Felicia's onderonsje?
De realiteit over Zach weet nog helemaal niemand...
Andrew en Justin vechten niet...
Lynette en Tom in court?? Ik heb toch echt iets compleet anders gezien!
Wat voor geheim rond Annabel? Ik ben benieuwd...
Dat Carlos achter John/Gabi komt klopt, maar in welk opzicht zijn Carlos' acties zo van invloed op velen...?
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[...]
Er is heel veel uitgeknipt.
Er zat bv eenscene in tussen Gabi en John waar zelfs foto's van op de ABC site stonden die niet in de aflevering zat.
Het schijnt dat ze het allemaal naar S2 hebben overgeheveld om de season's finale niet een TE grote klapper te laten worden en dan de 1e aflevering van S2 een teleurstelling..
Haar eigen zoon?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef ImPrEzA het volgende:
De kans is natuurlijk zeer wel aanwezig dat zij hem iig gaat verleiden.. haar kennende. Nu Mike bezet (of dood...?) is
September pas weerquote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef janimie het volgende:
ben benieuwd naar de nieuwe desperate hw
oooh ehm, wacht even... heeft ze zelf een zoon dan? heb ik dat gemist?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haar eigen zoon?
Oh je bedoeld Josh Applewhite...
Dat is opgemerkt i/d pilot door Mrs Huber.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
oooh ehm, wacht even... heeft ze zelf een zoon dan? heb ik dat gemist?![]()
de eerste of de tweede?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Toen hij die homo in elkaar ramde... dat was zo'n grappig stukje![]()
Het gerucht gaat dat Rex msschien niet echt dood is maar zijn dood geveinsd heeft om aan de klauwen van Bree (die hij ervan verdenkt dat zij degene was die hem vergiftigde) te ontsnappen door onder te duiken. Dat zou wel een leuke twist zijn, als hij later weer eens onverwacht opduikt.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helaas zonder Rex van de Kamp die overleed...
Lijkt me sterk, als Bree het lijk ziet liggen....quote:Op maandag 11 juli 2005 11:41 schreef OnaNia het volgende:
Kan ook in scene gezet zijn.
En dat heb je niet door? T is dan wel een serie maar mag hopen dat ze niet zo doorslaanquote:Op maandag 11 juli 2005 11:44 schreef OnaNia het volgende:
Wat lijkt je daar sterk aan dan, Rex kan toch ook spelen dat hij dood is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef Mike het volgende:Hmmm, misschien gaat Mike dan toch dood? (hij is immers Zach's vader)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |