leg uit?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:55 schreef BMW_Master het volgende:
ik vind jouw een geval apart, beetje a la style woutey.
en, nee, dat moet je niet als een compliment beschouwen.![]()
ja....moet ik dat nou opvatte als een compliment...of moet woutey het opvatte als complimentquote:Op maandag 30 mei 2005 00:02 schreef Woutey het volgende:
Hehehe gewoon de kabeltjes van de andere servers eruit trekken en vol stoppe met kaugum
[..]
leg uit?
same though 1 gedachte.....ofzowquote:
1 blik 294 gedachtesquote:Op maandag 30 mei 2005 00:03 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
same though 1 gedachte.....ofzow
of was het nou 1 blik 2 gedachte![]()
Sorry, verkeerd gelezenquote:Op zondag 29 mei 2005 23:52 schreef DutchTSE het volgende:
Dus ik druk me netwerkkabel aan, bel het thuisfront van een vriend, en de server is weer online!
onderbouwwww nou eensquote:
Tis een echte server....dus mondje dicht hequote:
Lees mijn EDIT nou eensquote:Op maandag 30 mei 2005 00:09 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Tis een echte server....dus mondje dicht he![]()
bij de beste server kan de netwerkkabel eruit worde getrokke
als in: Het kan de beste gebeuren![]()
nee die zit goed vast in de pci riserquote:Op maandag 30 mei 2005 00:12 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Lees mijn EDIT nou eens![]()
Ik zeg al: "verkeerd gelezen".
Dacht dat je de NIC moest aandouwen![]()
krijgt ie van al dat rukken aan zijn Jenna Jameson DVDquote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef BMW_Master het volgende:
Copy paste? of heb je snelle poten?
snelle poten en een goed geheugen doen wonderenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef BMW_Master het volgende:
Copy paste? of heb je snelle poten?
waar heb je die snelle poten nou weer voor nodig viespeukquote:Op maandag 30 mei 2005 00:28 schreef Woutey het volgende:
[..]
snelle poten en een goed geheugen doen wonderen
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:33 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
waar heb je die snelle poten nou weer voor nodig viespeuk![]()
![]()
op snel op de REC knop te drukken als er weer iemand zit te rukken vor de camquote:Op maandag 30 mei 2005 00:33 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
waar heb je die snelle poten nou weer voor nodig viespeuk![]()
![]()
ja maar niet meer dan 1 netwerkkabelquote:Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Dat je geen redudante netwerkkaart hebt.. servers hebben toch wel meer dan 1 ingang?
naja t heeft me 8 euro aan benzine gekost...dat was hetquote:Op maandag 30 mei 2005 08:03 schreef DABAMaster het volgende:
duur geintje... jij bent ook niet gratis namelijk
Ff contact opnemen met redbus, met wie er rond die tijd in jullie rack is geweest, en daar de schade verhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |