abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:29:55 #51
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_27720246
Begrijp ik het goed als onze spits volgend jaar Doherty, Den Ouden en Verhoek gaat worden?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_27720474
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar zijn die haagse hoeren uit de op?
Ik neem aan dat je United Cheers bedoeld?
[14.gif]
pi_27720478
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef JAM het volgende:
Begrijp ik het goed als onze spits volgend jaar Doherty, Den Ouden en Verhoek gaat worden?
v.d Gun weg?
[14.gif]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:44:33 #54
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_27720796
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:36 schreef Chen het volgende:

[..]

v.d Gun weg?
Dat wil hij wel in ieder geval, geen idee hoe het daar mee is nu.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_27721461
Die kon toch naar Bielefeld?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27722015
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef Chen het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je United Cheers bedoeld?
Ik bedoel die, goedkope en niet eens lekkere cheerleaders.. Maar ze zijn er alweer zie ik.

Wat is de doestellling/verwachtingen van volgend jaar?
pi_27722819
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef JAM het volgende:

[..]

Dat wil hij wel in ieder geval, geen idee hoe het daar mee is nu.
Dan zal ik maar is een goed gesprek met hem houden, hij woont hier om de hoek en ik ken hem wel aardig hem uit ze gedachten brengen.
[14.gif]
pi_27722853
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik bedoel die, goedkope en niet eens lekkere cheerleaders.. Maar ze zijn er alweer zie ik.

Wat is de doestellling/verwachtingen van volgend jaar?
Er zitten wat minder lekkere cheerleaders bij idd. Doelstelling voor volgend jaar een 12de plaats? Maar 9 zou geweldig zijn ivm met Play - Off maar erg onwaarschijnlijk.
[14.gif]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:17:27 #59
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_27724431
De doelstelling volgens de heer Langebach en consorten blijft altijd nog: behoud in de eredivisie totdat we in het nieuwe stadion zitten.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_27726457
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef JAM het volgende:
behoud in de eredivisie totdat we in het nieuwe stadion zitten.
heb vanavond nog uit zeer betrouwbare bron begrepen dat er weinig of geen schot zit in de bouw..........als ze in augustus de eerste paal gaan slaan,zal er niet snel een 2e volgen
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:02:04 #61
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27750535
Komt die Griek nog? En die linksback uit Afrika?
The Most Incredible, Baby
pi_27752941
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef RedGuy het volgende:
Komt die Griek nog? En die linksback uit Afrika?
Die komen bij de eerste training van volgend seizoen er weer bij. Ze hebben waarschijnlijk geen slechte indruk achter gelaten dan.
pi_27758851
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

heb vanavond nog uit zeer betrouwbare bron begrepen dat er weinig of geen schot zit in de bouw..........als ze in augustus de eerste paal gaan slaan,zal er niet snel een 2e volgen
En die bron is?
[14.gif]
pi_27767097
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef Chen het volgende:

[..]

En die bron is?
familie-lid in de bouwcommissie
Refuse/Resist/Innerself
pi_27780471
Aad Mansveld Trofee voor ADO Den Haag

Tijdens de jaarlijkse reünie van de Oude Haagsche Glorie is ADO Den Haag uitgeroepen tot winnaar van de Aad Mansveld Trofee 2005. Uit handen van wethouder Pierre Heijnen en Ruud en Sandra Mansveld kregen Ruurd de Boer, John van Ringelenstein en Piet de Zoete de prijs uitgereikt.

De Aad Mansveld Trofee gaat dit jaar naar het jubilerende ADO Den Haag vanwege de honderdjarige betekenis van de club voor de Haagse voetballerij. De prijs bestond uit een schitterend schilderij - vervaardigd door Eric Dordregter - met daarop diverse portretten van clublegende Aad Mansveld.

De Aad Mansveld Trofee wordt ieder jaar uitgereikt aan een persoon of organisatie die zich jarenlang verdienstelijk heeft gemaakt voor de Haagse voetbalwereld. In 2004 ging de prijs naar Ton Beije, onder andere secretaris van de businessclub van ADO Den Haag.
pi_27789579
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:46 schreef ivo21 het volgende:
Aad Mansveld Trofee voor ADO Den Haag

Tijdens de jaarlijkse reünie van de Oude Haagsche Glorie is ADO Den Haag uitgeroepen tot winnaar van de Aad Mansveld Trofee 2005. Uit handen van wethouder Pierre Heijnen en Ruud en Sandra Mansveld kregen Ruurd de Boer, John van Ringelenstein en Piet de Zoete de prijs uitgereikt.

De Aad Mansveld Trofee gaat dit jaar naar het jubilerende ADO Den Haag vanwege de honderdjarige betekenis van de club voor de Haagse voetballerij. De prijs bestond uit een schitterend schilderij - vervaardigd door Eric Dordregter - met daarop diverse portretten van clublegende Aad Mansveld.

De Aad Mansveld Trofee wordt ieder jaar uitgereikt aan een persoon of organisatie die zich jarenlang verdienstelijk heeft gemaakt voor de Haagse voetbalwereld. In 2004 ging de prijs naar Ton Beije, onder andere secretaris van de businessclub van ADO Den Haag.
[14.gif]
pi_27804604
quote:
Timmer: ADOfans waren hoogtepunt vh seizoen
In een interview met de Sportweek spreek Henk Timmer over zijn hoogtepunten van dit jaar. Hij zegt vervolgens ook:

"Wat ik trouwens ook tot mijn hoogtepunten van het seizoen reken, is de reaktie van de supporters van ADO Den Haag. We moesten daar kort na die deceptie tegen Sporting Portugal naartoe met AZ en ik wist bijna zeker dat ze flauw zouden gaan doen. Toen ik als eerste het veld opkwam voor de warming-up , kreeg ik een staande ovatie, toen de rest van het team vijf minuten later het veld op kwam, volgde er weer een ovatie en toen Co kwam, wéér. Ultiem respect van supporters met een voetbalhart, die het ons hadden gegund als we de finale hadden gehaald. Echt tof."
pi_27807307
Eindelijk iemand die doorheeft dat de ADO-fans echt wel goede supporters zijn!
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_27866221
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:16 schreef egilio het volgende:
Eindelijk iemand die doorheeft dat de ADO-fans echt wel goede supporters zijn!
[14.gif]
pi_27899132
quote:
Jamie Smith verruilt ADO voor Aberdeen

13/6/2005 20:04

Na één seizoen bij ADO Den Haag keert Jamie Smith terug in de Schotse competitie. De aanvaller gaat aan de slag bij Aberdeen.
Smith, die overkwam van Celtic, maakte een jaar geleden zijn opwachting in het Zuiderpark. Na een geslaagde stage tekende de Schot een contract voor één jaar, met een optie voor nog eens twee jaar. Maar zijn avontuur in Nederland blijft beperkt tot één seizoen.

Tweevoudig international Smith kon aan de slag bij Livingston en Falkirk. Maar als de medische keuring geen verrassingen aan het licht brengt tekent de 24-jarige aanvaller een tweejarige verbintenis bij Aberdeen dat in z'n nopjes is met de aanwinst. 'Het is geen geheim dat Jamie iemand is die manager Jimmy Calderwood en ik bewonderen', zei directeur Willie Miller.
pi_27899446
Ach, niemand vond hem zo goed dacht ik...
[14.gif]
pi_27904623
Voor de Ado Supporters die ook nog eens student zijn heb ik een tip bij het aanvragen van een nieuwe SCC. Vraag de Ooievaarspas aan ( heb je recht op als student, het maakt ook niet uit als je nog thuis woont ) en je krijgt je Ado Den Haag scc voor de helft van de prijs Je moet wel 11,34 betalen voor de pas maar dat weegt niet op aan de hoeveelheid korting je op je SCC krijgt.
pi_27926050

[14.gif]
pi_27940465
Mja die zag ik ook gister kost nog 3 euro ook ofzo
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_27940890
inderdaad, collectors item
[14.gif]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')