nog niet..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:57 schreef FHR het volgende:
Was er nog een bepaalde tijd gepland voor de megapulse?
Waarom moeten ze dat toch op een zaterdag doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet op zaterdag
Aankondiging downtime en servermigratie
heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat toch op een zaterdag doen?![]()
Euh..mensen? Effe een msn convo vanavond ofzo?Ik ben nog niet zozeer van plan om te gaan pulsen eigenlijk
![]()
wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:37 schreef addie84 het volgende:
[..]
nog niet..
en wat betreft pulsen.. we kunnen de megapulse ook nog weer gewoon naar vandaag gooien? als het toch weer doorgeklikt wordt?
quote:
duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:19 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ik zeg "rat" omdat je eerst de nieuwe megapulse datum lospeutert, en dan de volgende dag in 't GoT team zit. Nog ff sneaky je naam van "woutabest" naar "anomember" veranderd, en wat keys gepulst (72.799 + 3.118 + 15.682 = 91.599)
Duidelijk een rat
ja ik ben naar GoT gegaan, maar betekent dat direct dat ik de megapulse doorgeef?quote:
hele dikke DOEIquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:28 schreef woutabest het volgende:
[..]
ja ik ben naar GoT gegaan, maar betekent dat direct dat ik de megapulse doorgeef?
Maarach, jullie hebben hem toch al verzet.
1 | 311 (308) -3 Tackleberry_nl 9.079 +5 2.511 +19 |
Hoe worden deze statistieken eigenlijk gemaakt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:02 schreef SuperRembo het volgende:
Statistieken van 30-05-2005
Teams top 20
[ code verwijderd ]
Users top 50
[ code verwijderd ]
Grootste pulsers
[ code verwijderd ]
Mijlpalen
[ code verwijderd ]
Grootste stijgers
[ code verwijderd ]
Grootste dalers
[ code verwijderd ]
Users
Vandaag 3 nieuwe users
[ code verwijderd ]
Elke zes uur doet Whatpulse dat zelf en kan je met een scriptje de data uitlezen. Dus als er fouten zijn, maakt WP ze zelfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef egilio het volgende:
[..]
Hoe worden deze statistieken eigenlijk gemaakt?
Volgens mij staan er nogal wat fouten in nl...
Zo zie ik de statistieken van de nieuwe users niet terug in de grootste pulsers, terwijl die er wel in zouden moeten staan lijkt mij. De grootste pulser van de dag was zelfs een nieuwe user.
En mijn eigen statistieken zie ik ook niet in de grootste pulser lijst, terwijl ik gister om 17:24:53 toch 15,018 keys en 2,292 clicks heb gepulst.
Ik weet het, het boeit misschien niet veel, ze worden door whatpulse wel juist verwerkt, maar het viel me nu gewoon op.
De nieuwe users tellen niet in de lijst met de grootste pulsers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef egilio het volgende:
[..]
Zo zie ik de statistieken van de nieuwe users niet terug in de grootste pulsers, terwijl die er wel in zouden moeten staan lijkt mij. De grootste pulser van de dag was zelfs een nieuwe user.
En mijn eigen statistieken zie ik ook niet in de grootste pulser lijst, terwijl ik gister om 17:24:53 toch 15,018 keys en 2,292 clicks heb gepulst.
Ik weet het, het boeit misschien niet veel, ze worden door whatpulse wel juist verwerkt, maar het viel me nu gewoon op.
Elk topic zijn we wel aanwezig hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
Komt er nog wel eens iemand van die megapulse-organisatie in dit topic?
quote:[message=23493653,noline]OneUp schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:55[/message]:
Als ik het zo lees hier wordt het een flinke pulse morgen 8) ben benieuwd.
Maar Fok had zijn megapulse dus verplaatst?
quote:[message=23493662,noline]woutabest schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:57[/message]:
[...]
ja, 2x
ik ben de veroorzaker van dit alles maar snap er niks van.
quote:[message=23493863,noline]Arie-Kanarie schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:27[/message]:
[...]
haha goed van jou
Maar naar welke datum hebben ze het nu verplaatst dan? of is dat niet bekend/staan er (lijf)straffen op het bekend maken daarvan![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1034502/29quote:[message=23493890,noline]woutabest schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:30[/message]:
[...]
nee onbekend, maar het is redelijk makkelijk om erachter te komen eigenlijk.Even uit GoT gaan, FOK! joinen, vragen om de megapulse, en weer weggaan
Laten we er maar over op houden, het is gewoon erg kinderachtig dat ze het voor ons willen verpesten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1034502/29
Oh well...
Ach ja maakt ook eigenlijk niet zoveel uit, we geven de datum gewoon aan niemand meer en dan zien we het welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Laten we er maar over op houden, het is gewoon erg kinderachtig dat ze het voor ons willen verpesten.
maar je legt het wel even haarfijn uit...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:50 schreef woutabest het volgende:
't was gewoon een grapje dat wat ik op tweakers zei.
zit jij constant het topic te volgen ofzo?
Dan mail je toch gewoon degene van wie je de mailtjes hebt gekregen over de megapuls?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb al een keer gevraagd of iemand van de 'organisatie' me wil mailen, aangezien ik hier niks over het nieuwe megapulse-moment mag zeg maar ik er wel iets over kwijt wil..
Van nieuwe users weet ik niet wat hun keys 24 uur geleden waren, daarom staan ze niet in de lijst met grootste pulsers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef egilio het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat m'n stats-script vanochtend niet gelopen heeftquote:En mijn eigen statistieken zie ik ook niet in de grootste pulser lijst, terwijl ik gister om 17:24:53 toch 15,018 keys en 2,292 clicks heb gepulst.
250kquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:05 schreef B_BOY het volgende:
nou nuo tis allemaal een geregel zeg. ik zit ondertussen op veel kwie gokt het goede antwoord? over een uur post ik het aantal wat ik dan heb. dus jullie kunnen nog ff gokken.
625kquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:05 schreef B_BOY het volgende:
nou nuo tis allemaal een geregel zeg. ik zit ondertussen op veel kwie gokt het goede antwoord? over een uur post ik het aantal wat ik dan heb. dus jullie kunnen nog ff gokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |