Wat lul je, ik vind het een prima voorstel!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wow, jij bent ook met niets tevreden te krijgen![]()
Ach ja, een kinderhand is snel gevuld
Ik lul nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:05 schreef _oxje_ het volgende:
[..]
Wat lul je, ik vind het een prima voorstel!
en gezien je stoere reacties vermoed ik overigens dat jij het kind bent in deze
Vw is niets mis meequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef fembol het volgende:
en dat er dan van die kinders die met hun zelf geleende geld hun zelf geleende auto gaan staan pimpen VOOR MIJN HUISDEUR!!
Met van die vreemde stickers op de voorruit (VW Club?!?) en meer decibel dan PK's.
Jakkes!
Volgens mij zag ik jou daarstraks zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef Furia het volgende:
mIjN fRiEnDjUh HeP tOeVaLliG 1 eN HiJ iS gEiL dUs gA wEg oFsOw
nUuT mEn iK bEn fYfTiEnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou daarstraks zitten
Zucht...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik lul niet
En ik heb zo het idee dat jij je iets groter voor wil doen dan je werkelijk bent![]()
Renaultquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef _oxje_ het volgende:
[..]
Zucht...
laten we maar zeggen dat ik de tijd om patserig te zijn met mijn auto (overigens een snelle renault clio, heej!) wel voorbij ben
Niet in je ttquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef XiChico het volgende:
De kotssmiley werkt alleen als je met de kleine r doet![]()
![]()
jep,quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:49 schreef _oxje_ het volgende:
[..]
jep,
en kennelijk heb je geen verstand van autohistorie of ook maar iets in die richting dus hou je nu al verdere ontzettend domme opmerkingen maar voor je![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:00 schreef _oxje_ het volgende:
[..]
Om jou niet het laatste woord te geven, want daar geil je blijkbaar op![]()
Nee gelukkig gaat ons poepbroekje zo naar bed.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:16 schreef _oxje_ het volgende:
zie je, je kan et niet laten he
naja 't kan nooit lang duren, kinderbedtijd is niet ver weg meer...
Kinderen die vragen worden op FOK! zeker niet overgeslagen.... relnicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Zo er ook nog een slotje op zeker van die relnicht![]()
dus hij gaat zo dichtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden op FOK! zeker niet overgeslagen.... relnicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |