Heb jij een idee hoe ik het spel windowed kan spelen?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:30 schreef Roellie80 het volgende:
ok, dus.. zondag?... vanaf een uurtje of 1 ofzo?
ik ga ff drastix spreken vanavond...
nope, ik weet het niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb jij een idee hoe ik het spel windowed kan spelen?
Hoe the fuck heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:14 schreef Roellie80 het volgende:
ik ben voor; maar dan word het online?
toch ook ff patsen met NL
[afbeelding]
[afbeelding]
dit zonder dat ik een allie hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
(ik was deel van the axis btw ja, ik weet het, ik ben een zwijn![]()
Ik heb ook de no time patch jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb ook 1.2. Maar als je daarnaast die timepatch hebt is je versie al weer anders. Dat zullen we dan even moet afspreken hoe of wat. Welk land maakt mij niet zoveel uit.
Kreeg een error dat ik de verkeerde versie heb of zoquote:
Hmmmz... In mijn geval een beetje lastig met tijdsverschil en mijn internet connectie is ook niet van je-dat.. (gebruik wifi van de burenquote:Op maandag 6 juni 2005 08:32 schreef Roellie80 het volgende:
We gaan deze week nog weer verder...
we moesten gisteren stoppen omdat The_BoezelaaR een afspraak had;
je kan nog meespelen![]()
Ik zal eens kijken, wanneer spelen jullie?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Roellie80 het volgende:
ja duidelijk... vooral de sovjets zal wel handig zijn...
die mag dan wat mij betreft ook gewoon voor eigen suc6 gaan
nu de sovjet nog een cpu is bestaat de kans dat ie zich bij duitsland gaat aansluiten
en dat word dan een drama
Heb vanavond een barbecuequote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:11 schreef PLAE@ het volgende:
vanavond 19.00 verder gaan?
ik heb tijd tot 0.00
Kan ik ze niet beter annexeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:09 schreef PLAE@ het volgende:
Maak van Perzie en Irak een puppet? Misschien gaat het dan beter met de olie voorziening.
Misschien iets minder panzers tegelijk gebruiken![]()
Btw... irak heeft maar 8 olie??? Daar schiet ik niet echt veel mee op zo...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:09 schreef PLAE@ het volgende:
Maak van Perzie en Irak een puppet? Misschien gaat het dan beter met de olie voorziening.
Hoe kom je in godnaam aan zo veel grondstoffen?????quote:Op maandag 30 mei 2005 23:14 schreef Roellie80 het volgende:
ik ben voor; maar dan word het online?
toch ook ff patsen met NL
[afbeelding]
[afbeelding]
lang sparen en handelen.. ik ben dan ook in '32 begonnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Hoe kom je in godnaam aan zo veel grondstoffen?????
Die IC van je valt me een beetje tegen. Jehebt zeker FR en GB nog niet kunnen annexeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
lang sparen en handelen.. ik ben dan ook in '32 begonnen![]()
hoe komt het dat jij zoveel olie verbruikt?![]()
hoeveel tankdivisie's heb je wel niet rondcrossen
en dat probleem met die nuke's/save games heb ik ook...
eerst je nuke's koppelen aan iets voordat je saved![]()
probeer anders te handelen als er nog landen met olie zijn die je willen helpen dan![]()
Roemenie heeft Ploesti (iets van 18 olie dacht ik) en boven perzie is een gemeente met 50 olie, maar daar ben ik de naam ff van kwijt![]()
ik ben vannavond ook weer ff verder gegaan..![]()
ik heb de rusland ge-annexeerd![]()
maar heb nu wel ooklog met de allies (wat nu zo ongeveer iedereen is)
desalnietteminkan ik ze redelijk in bedwang houden
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |