Eindelijk is het dan zover...na toch zeker wel 4 jaar wachten zijn ze terug : The Backstreet boys!!!
Het laatste echte album komt inmiddels alweer uit het jaar 2000 (black & blue) en het greatest hits-album...het officiële laatste album is van 2001. Maar goed, die telt eigenlijk niet mee want dat is rommel van de vorige albums
![]()
14 Juni komt het nieuwe album Never gone uit, waarvan nu op tmf en the box de eerste single al te zien is. Incomplete...
De nieuwe cd gaat er zo uitzien
![]()
![]()
Verder gaan ze ook nog touren, en wel door Europa. Helaas heb ik tot nu toe geen berichten ontvangen dat ze ook Nederland aan zullen doen. Wel komen ze 31 mei naar Keulen, maar goed...beetje overdreven om daar helemaal heen te gaan. Maar als ze naar Nederland komen ben ik iig iemand die een kaartje gaat halen
![]()
Zijn er nu, na 5 jaar nog mensen die nog altijd fan zijn gebleven? Pakken jullie het weer op, ga je de nieuwe cd weer halen?? Zou je weer naar een concert gaan...en zou het concept Backstreet boys weer aanslaan in Nederland of zijn het de inmiddels 20/21 jarige meiden die het alleen nog leuk vinden
![]()
Zou er nu een nieuwe generatie fans opstaan om ons...de echte fans...te vervangen
Ik ben ben blijf iig fan...na toch zeker 4 jaar lang alles gespaard te hebben en 3 concerten bezocht...ach, het blijft leuk. Alleen ik vervang mijn legolas-poster toch echt niet meer voor een BSB-poster hier op mijn kamer
![]()
Hoe zit het met jullie??
![]()
En voor de liefhebbers...the new BSB :
[ Bericht 3% gewijzigd door ivetje op 19-05-2005 11:49:32 (foto veranderd) ]