abonnement Unibet Coolblue
pi_29730528
Een joviale vent is het niet echt nee, een goede trainer des te meer.

Maar deze actie is idd niet goed te praten. Normale supporters 1 jaar sv en 450E boete...
pi_29731975
Wat is nou precies de bron van het verhaal? Die anit-Heerenveensite alleen?
pi_29732158
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef SCH het volgende:
Wat is nou precies de bron van het verhaal? Die anit-Heerenveensite alleen?
je denkt dat het verzonnen is?
pi_29732224
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 21:37 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

je denkt dat het verzonnen is?
Oh nee, maar het verhaal is wel in een bepaalde toonsoort geschreven dus ik ben wel benieuwd of dit verhaal een redelijk objectief verhaal is.
pi_29744549
Nu ook met officiele bron:
quote:
FC Groningen onderzoekt gedrag Heerenveen-trainer Verbeek

Paul Zweverink

groningen - FC Groningen stelt een onderzoek in naar het gedrag van trainer Gert Jan Verbeek van SC Heerenveen. Verbeek zou zondag, toen hij het duel FC Groningen-RBC bezocht, een parkeerwachter hebben beledigd en diens aanwijzingen op grove wijze hebben genegeerd.

Naar verluidt meldde Verbeek zich zonder parkeerkaart bij parkeerplaats P2 aan de Klaprooslaan. Daar werd hem de toegang tot die parkeerplaats ontzegd door de dienstdoende wachter. Hierop volgde een woordenwisseling waarbij grove taal zou zijn gebruikt door de trainer van SC Heerenveen, die vervolgens gas gaf en zijn auto toch op de parkeerplaats stalde.

De parkeerwachter moest hierop opzij springen en meldde het geval aan de veiligheidsfunctionarissen van FC Groningen. Ook na afloop van de wedstrijd, toen Verbeek zijn auto weer ophaalde, zou het tot een onvriendelijke woordenwisseling zijn gekomen.

Namens FC Groningen bevestigt algemeen directeur Hans Nijland het voorval. "Buitengewoon vervelend wat er gebeurd is. Zo ga je niet met elkaar om.""

Gert Jan Verbeek zelf zegt van niets te weten en reageert geprikkeld. "Ik weet niet waar je het over hebt. Is er iets gebeurd dan? Als FC Groningen een zaak tegen me wil openen, doen ze dat maar. Nogmaals: ik weet totaal niet waar dit over gaat."
www.dvhn.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door MaxPower op 18-08-2005 09:35:11 ]
pi_29745012
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef MaxPower het volgende:
Nu ook met officiele bron:
[..]

www.dvhn.nl
DVHN heeft het over Hoerenveen-trainer?
pi_29745211
oeps... gekopieerd van het fcgforum.com
pi_29748749
Die Gert jan toch
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:12:15 #184
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29750968
SV lijkt mij wel op zijn plaats mocht het waar zijn
pi_29752014
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:12 schreef Noca het volgende:
SV lijkt mij wel op zijn plaats mocht het waar zijn
Gertjan de Martelaar
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:20:18 #186
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29752887
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Gertjan de Martelaar
Sja fries...het is een achterlijke cultuur he..

pi_29754190
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:20 schreef Noca het volgende:

[..]

Sja fries...het is een achterlijke cultuur he..

Prima als hij in dit stadion niet meer welkom is toch
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:46:54 #188
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29755408
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Prima als hij in dit stadion niet meer welkom is toch
Dat loopt gewoon door in het volgende stadion, net als bij supporters
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:33:46 #189
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29756708
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:20 schreef Noca het volgende:

[..]

Sja fries...het is een achterlijke cultuur he..

Alleen komt Gert Jan Verbeek uit Enschedeeeeeee.

Ik zag gister op Omrop Fryslân een soort van Cribs over hem en zijn huis in Jubbega. Dat huis staat in de middle of nowhere waarvoor hij al reden geeft dat hij soms geen zin heeft om rekening te houden met zoiets als buren. Verder vertelt hij ook dat hij ook nooit langer dan 4 jaar een relatie heeft gahad omdat hij wel eens een moeilijk persoon kan zijn...

Hij had vast slecht geslapen de dag voor die op de bewuste zondag...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_29757209
Geen nieuws onder de zon hoor One_conundrum
pi_29757223
Ik kan me zijn gedrag wel voorstellen - denk eerder dat die Groninger suppoosten hun excuses moeten aanbieden. Zo ga je niet met toptrainers om.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:58:31 #192
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29757413
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:52 schreef SCH het volgende:
Ik kan me zijn gedrag wel voorstellen - denk eerder dat die Groninger suppoosten hun excuses moeten aanbieden. Zo ga je niet met toptrainers om.


Ik denk ook dat ze gewoon voor zijn auto sprongen
pi_29757804
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef Noca het volgende:

[..]



Ik denk ook dat ze gewoon voor zijn auto sprongen
Waarom blijft zo'n man dan ook voor een auto staan? Is dat een Groninger gewoonte?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:10:35 #194
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29758175
in de Leeuwarder Courant staat dat hij niets op de ophef snapt...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:12:18 #195
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29758221
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
in de Leeuwarder Courant staat dat hij niets op de ophef snapt...
In het DvhN ook. (maa dat lijkt geloof ik ook wel op elkaar)
Er is vast wel iets gebeurd, maar vind het ook maar wat overdreven...hoewel als een supporter zoiets had gedaan was hij nog niet jarig geweest....moeilijk dus
pi_29759387
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:12 schreef Noca het volgende:

[..]

In het DvhN ook. (maa dat lijkt geloof ik ook wel op elkaar)
Er is vast wel iets gebeurd, maar vind het ook maar wat overdreven...hoewel als een supporter zoiets had gedaan was hij nog niet jarig geweest....moeilijk dus
Weet niet of er zo'n verchil is met een supporter. Het kan ook zijn dat het juist wat versterkt wordt nu juist omdat het over GJV gaat.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:36:52 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29764145
quote:
Gertjan Verbeek heeft in het gesprek met Nijland uitgelegd dat er wat hem betreft geen sprake is van een incident. Een Groninger steward beweerde zondag voor aanvang van de wedstrijd FC Groningen - RBC dat parkeerplaats P2 vol was. Verbeek vond van niet en reed door, zonder daarbij de steward in gevaar te brengen. Die stond namelijk naast de auto, zegt Verbeek. Het Dagblad van het Noorden schreef eerder dat de steward bijna van de sokken werd gereden door de trainer van SC Heerenveen.


UPDATE! Gertjan Verbeek bij Omrop Fryslân: ,,Ik ben nergens bang voor. Als er al gevolgen zijn, dan zijn die voor de steward en het Nieusblad van het Noorden (zal Dagblad van het Noorden zijn, red.). Dan eis ik een rectificatie. Ik heb maandag meteen met Hans Nijland gebeld en doorgegeven dat er een woordenwisseling had plaatsgevonden tussen mij en die steward. Ik was daar om vijf over twee, dus niet heel laat. Er was voldoende ruimte. Nijland zei ook dat Groningen fout was geweest, omdat er te veel parkeerkaarten zijn uitgegeven. Op het moment dat ik kwam, was het nog niet vol. Ik begrijp ook niet dat die steward mij tegenhield. Ik heb hem nog gewezen op een plaats waar mijn auto kon staan en daar heeft-ie ook de hele wedstrijd keurig gestaan. Niemand werd geblokkeerd of zo. Hoe ze bij die verhalen komen weet ik niet. Hans Nijland heeft mij gezegd dat hij het wel op zou lossen. Als ik dan op donderdag, op de voorpagina nota bene, van het Dagblad van het Noorden een verhaal lees dat van geen kant klopt, dan heeft Groningen ook niet zijn best gedaan om de zaak op te lossen. Ik lees over geen parkeerkaart, grof taalgebruik en een steward omver gereden... Ik weet niet waar ze het vandaan halen. Er zat een getuige bij me in de auto, Jan de Jonge, en die snapt er ook niks van. Voor die Veiligheidscommissie ben ik niet bang, want die heeft in mijn ogen geen enkele bevoegdheid. Die steward zal zijn keutel niet zo snel meer intrekken, maar voor mij is de zaak afgedaan.''


FC Groningen is het niet zonder meer eens met die lezing. Tenminste, dat maken wij op uit het feit dat de club vrijdagmiddag een officiële verklaring op de eigen website plaatste: ,,FC Groningen hanteert met de afwikkeling van dit incident de normale gang van zaken. Dit betekent dat het incident zal worden behandeld in de Veiligheidscommissie van FC Groningen. Die zal met haar bevindingen komen en een advies uitbrengen aan de directie en management van FC Groningen.'' De club wacht dat advies af en beslist daarna blijkbaar over eventuele maatregelen. In theorie is het mogelijk dat Verbeek een stadionverbod krijgt opgelegd. Of het een straf is om geen wedstrijden van FC Groningen te mogen zien, is overigens nog maar de vraag. Wordt vervolgd!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:45:04 #198
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29764420
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:36 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Op de FCG site staat ook gewoon dat Verbeek wel een parkeerkaart had. In het DvhN idd niet, maar dat is sowieso een klotekrant

De rest? Sja, laten we van een mug geen olifant gaan maken.
pi_29765068
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:45 schreef Noca het volgende:

De rest? Sja, laten we van een mug geen olifant gaan maken.
Jawel man. Heerlijke soap dit
pi_29765625
Jammer dat het niet dichter bij de derby plaatsvond, gooide nog lekker wat olie op het vuur. Nu is iedereen het tegen die tijd wel weer vergeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')