Wat een onzin, het topic staat vol met mooie foto's. En die zijn daar ongetwijfeld gepost omdat het mooie foto's zijn, niet 'zodat ze er staan'.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:01 schreef vinge het volgende:
Omdat daat meer foto's worden gepost 'zodat ze er staan' en niet zo zeer op goede/leuke foto's gelet wordt.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De stoerste is Kerry King van Slayer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij ook.quote:
Ehm.....stoer hebben we het overquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
en Justin Hawkins natuurlijk niet vergeten he!
quote:
I'll see your Kerry King... and raise you a Dimebag Darrellquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De stoerste is Kerry King van Slayer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I'll see your Dimebag Darrell... and raise you a Jimi Hendrixquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
I'll see your Kerry King... and raise you a Dimebag Darrell
[afbeelding]
I'll match that with a...Paul Masvidalquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:50 schreef vinge het volgende:
[..]
I'll see your Dimebag Darrell... and raise you a Jimi Hendrix
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik ga mee met joe satrianiquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
I'll see your Kerry King... and raise you a Dimebag Darrell
[afbeelding]
Lars Ulrich scheen net zo hard te hebben gehuild, maar in de film is het zo ge-edit dat Dave de zielepoot lijkt. Jij bent daar blijkbaar dus ingetrapt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 07:41 schreef Nickthedick het volgende:
dieptepunt:people hate me because of you
(in de metallica-film 'some kind of monster')
Hehe daar issie. Die heeft wel veeeel te lang op zn plekkie in dit topic moeten wachten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef GODFLESH het volgende:
- james hetfield -
Volgens mij woon je in een grot als je niet weet wie dit zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Jordy-B het volgende:
Doe's gek en zet er een paar namen bij...
Omdat ik muziek luister met m'n oren ipv met m'n ogen? Ik herken alleen Slash, en die bovenste lijkt wel wat op David Grohl... Maar wie die knakker onderaan dan mag voorstellen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:18 schreef Duder het volgende:
[..]
Volgens mij woon je in een grot als je niet weet wie dit zijn
Die gast is net zo stoer als zn naam....quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:25 schreef sound-storm het volgende:
Wat is er nou zo cool aan die metalhelden die met zo'n enge zwarte punt gitaar met hun mond weid open staan te 'spelen' ? hehe.
Ik vind de sunburst gitaren atijd cool, maar het gaat hier om de gitaarist hé.
dit is een stoere kerel:
[afbeelding]
Leendert Haaksma!
stoer?! die vent kleedt zich als een nicht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:04 schreef NiteSpeed het volgende:
De stoerste gitaarspeler moet haast wel Steve Vai zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:04 schreef NiteSpeed het volgende:
De stoerste gitaarspeler moet haast wel Steve Vai zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze Stoere gitaarspelersquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Dave Nevarro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |