Post het hier nog maar eens want net werd het wel erg snel van de hand gedaan:
quote:
Racespellen
quote:Zie je het al voor je?! Een console spel spelen, waarbij geen ènkele knop kunt
voelen?!

Ja. Is dat zo raar... ?
quote:Er is nog niet veel bevestigd, maar Nintendo heeft al wèl bevestigd dat je dit ding op tv's en op vga-schermen kunt aansluiten. Daar zijn consoles voor gemaakt. Denk je nou echt dat er een apart projectie apparaat komt speciaal voor de Revolution? Lijkt me niet.

Dat is de vraag hoe ze het gaan doen, maar dat patent en de Cube add-on op de E3 wijzen er toch echt op dat dit gaat gebeuren...
quote:En wat bedoel je hiermee? Het is toch gewoon een hoop gehype en gelul?!
Nee.
quote:Touchscreen. Dit gaat natuurlijk nóóit werken hè? Hoe wil je ooit een handzame controller maken met alle knopjes die ook op de Gamecube controller zaten èn een touchscreen erop?! Die touchscreen zou alleen zin hebben voor de daarvoor ontwikkelde titels. Maar vooral het feit dat je nooit naar je tv en touchscreen tegelijk kunt kijken, wat bij de DS wel kan omdat die schermpjes daar vlak boven elkaar zitten, maakt dit een onzinnige feature. Bovendien worden je controllers wel erg duur zo.
Je denkt veel te stom. Een deel van de knopjes zou zeker weggehaald worden. Nintendo zou toch geen A/B knoppen gebruiken? Touchscreen kan zeker wel nut hebben, en waarom zou je naar beiden moeten kijken dan?
quote:Wireless. Oké... dan willen dus een revolutionaire controller maken met een trilfunctie, gyroscopische controls èn een touchscreen... die ook nog een wireless is? Veel plezier met opladen!
of niet.
Eventueel zou je zelfs wireless recharge kunnen doen. Maar zoals gezegd we zullen wel zien wat het wordt heh.
/edit
Overigens:
quote:Eastman Kodak Company today showcased a significant innovation that allows video-game players, earth scientists and a host of others to experience three-dimensional images without glasses or headgear of any type - creating the sensation of actually being a part of the image.
klikMaar of je er nou een aparte TV voor nodig hebt vraag ik me nog steeds af.
/edit
En als je alleen een add-on nodig zou hebben voor zulke beelden, dan heb je dus geen speciale apparatuur nodig.. ?