abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:20:50 #1
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_26456472
Domme vraag misschien, maar hoe zit het nu met sterilisatie bij mannen..? Schiet je nu gewoon "blanks" of schiet je gewoon in het geheel niets meer..?

Ook zo lullig om te vragen aan mannen die zo'n "behandeling" hebben ondergaan..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_26456523
Volgens mij schiet je alleen zaadloos vocht
† The 3 Kings †
pi_26456577
Je schiet dan vocht wat in je prostaat zit. Normaal is het zo dat je zaad via de zaadleider naar de prostaat gaat. Daar wordt je zaad vermengt met vocht waarna het via de urinebuis naarbuiten wordt geschoten.

De zaadleider van je ballen naar de prostaat is alleen doorgeknipt, waardoor er GEEN zaad in je vocht wordt gedaan.

Antwoord: Ja, je schiet gewoon sperma, alleen zonder zaadcellen erin om vrouwen te bevruchten.
pi_26456591
Heb wel eens gehoord/gelezen dat het bij sommige mannen gewoon weer was aangegroeid
† The 3 Kings †
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:39:14 #5
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_26456809
Ohw, okay.. Weer wat geleerd.. Dat dat er gewoon zo'n stofwolkje uit kwam zetten ofzow..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_26456966
Whaha *poef*
† The 3 Kings †
pi_26457099
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:48 schreef TheSorrow het volgende:
Whaha *poef*
JIj moet het kunnen weten tom
pi_26457229
Uhm ja
† The 3 Kings †
pi_26457842
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
Heb wel eens gehoord/gelezen dat het bij sommige mannen gewoon weer was aangegroeid
tegenwoordig knellen ze de zaadleider af, geloof ik.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26458998
Waarom is het "lullig" om het te vragen aan een "geholpen" man? Hij heeft toch zelf voor de behandeling gekozen.

Ik heb er in iedergeval niets van gemerkt dat mijn kwakje anders is geworden. Ik heb wel vaker sex nu mijn vrouw niet meer zwanger kan worden van mij.
pi_26459379
Het wordt niets anders.
er zit 1 tot 3 procent zaad in je sperma, dus de hoeveelheid, kleur, geur, alles blijft hetzelfde.

ze verdoven de zeikanten van je balzak, snijden je zaadleiders door en binden ze af met onoplosbaar hechtmiddel. Je balzak binden ze dan weer dicht met oplosbaar hechtmiddel.

Operatie duurt +/- 15 minuten, je voelt er niets van (operatie), alleen eerste week wat "beurs" gevoel in je ballen, alsof iemand erin heeft geknepen ;-)
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:44:09 #12
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_26460389
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef neo2000 het volgende:
Ohw, okay.. Weer wat geleerd.. Dat dat er gewoon zo'n stofwolkje uit kwam zetten ofzow..
Nee hoor, je brandslangetje wordt niet veranderd in een poederblusser
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  zondag 24 april 2005 @ 18:52:57 #13
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_26480095
Aha, dat verklaart een hoop.
Ik zag namelijk een tijd geleden een t-shirt van iemand liggen met sperma er op (ja bah, ielll wil het niet zien), maar ik wist van diegene dat hij gesteriliseerd is...Dus nu snap ik hoe dat zit.
  zondag 24 april 2005 @ 21:15:09 #14
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_26483572
Wel typisch dat een user met username "vla" reageert op een discussie over het blaffen van lauwe but..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 25 april 2005 @ 11:24:55 #15
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_26493715
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:15 schreef neo2000 het volgende:
Wel typisch dat een user met username "vla" reageert op een discussie over het blaffen van lauwe but..
blegh, zo had ik er nog niet over nagedacht
pi_26496461
Hoe groot is eigenlijk de kans dat er 3 maanden na de sterilisatie nog zaad in het sperma zit? Het sperma wordt dan in het ziekenhuis nog een keer nagekeken, is dit nou puur een routinekwestie of gebeurt het toch nog wel regelmatig dat er dan nog zaadcellen gevonden worden?
pi_26501081
pas na ongeveer een orgasme of 20 is het vocht volledig zaadvrij, het ligt er dus maar net aan hoevaak je het doet
mama van Myrddin
pi_26504976
Oh, ligt het alleen maar dáár aan? Dat maakt het wat overzichtelijker. Ik dacht dat er misschien ook nog andere oorzaken konden zijn.
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:32:36 #19
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_26510718
3 maanden? Leven die spermacellen dan zo lang? Sperma heeft toch een beperkte houdbaarheidsdatum, daarna wordt het na een paar dagen weer opgenomen door je lichaam?
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_26512959
Tja, dat wordt er bij zo'n sterilisatie wel bijgezegd: een ander anticonceptiemiddel blijven gebruiken totdat bij het onderzoek na 2-3 maanden is gebleken dat er echt geen zaadcellen meer in het sperma zitten. Ik snap het ook niet hoor, daar niet van.
pi_26513014
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:03 schreef _Floddertje_ het volgende:
Tja, dat wordt er bij zo'n sterilisatie wel bijgezegd: een ander anticonceptiemiddel blijven gebruiken totdat bij het onderzoek na 2-3 maanden is gebleken dat er echt geen zaadcellen meer in het sperma zitten. Ik snap het ook niet hoor, daar niet van.
Het is denk ik niet zozeer vanwege het overleven van achtergebleven zaadcellen, maar meer dat er een risico is dat de afbinding van de zaadleider losraakt in de periode direct na de operatie. Vandaar die controle na 2-3 maanden.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_26513946
Kijk, maar dat bedoel ik dus, de één zegt dit en de ander dat. De één zegt dat het om het aantal zaadlozingen na de sterilisatie gaat en de ander zegt dat het gaat om de afbinding van de zaadleider die mogelijk weer losraakt. Dus dat was nou juist mijn vraag, hoe groot is nou dat risico ca. 2-3 maanden na de sterilisatie dat je toch zwanger kunt worden? Is dat risico levensgroot aanwezig of gebeurt het eigenlijk zelden dat er dan nog zaadcellen gevonden worden en is dat onderzoek puur een routine-onderzoekje? Mijn lover is op 4 maart gesteriliseerd en wordt jammer genoeg pas in juni in het ziekenhuis terugverwacht voor dat na-onderzoekje, maar ik zou wel eens willen weten hoe de vlag er nu voor staat, zeg maar. Niet dat ik nou risico's wil gaan nemen, maar ik ben toch wel benieuwd.

[ Bericht 42% gewijzigd door _Floddertje_ op 26-04-2005 10:05:27 ]
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:01:10 #23
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26517654
Volgens onze arts was het een combi van schoonspoelen en teruggroeien, zal ik maar zeggen.

Na dat laatste onderzoek krijg je een officiële verklaring dat hij onvruchtbaar is. Dan kun je dus niet meer zwanger van 'm worden en gebeurt 't toch, dan kun je het ziekenhuis aansprakelijk stellen. Voor die tijd dus niet, omdat ze die verklaring nog niet hebben afgegeven. Ik heb zelf geen risico genomen en ben pas na ontvangst van die verklaring gestopt met de pil (godzijdank).
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_26520625
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Kijk, maar dat bedoel ik dus, de één zegt dit en de ander dat. De één zegt dat het om het aantal zaadlozingen na de sterilisatie gaat en de ander zegt dat het gaat om de afbinding van de zaadleider die mogelijk weer losraakt. Dus dat was nou juist mijn vraag, hoe groot is nou dat risico ca. 2-3 maanden na de sterilisatie dat je toch zwanger kunt worden? Is dat risico levensgroot aanwezig of gebeurt het eigenlijk zelden dat er dan nog zaadcellen gevonden worden en is dat onderzoek puur een routine-onderzoekje? Mijn lover is op 4 maart gesteriliseerd en wordt jammer genoeg pas in juni in het ziekenhuis terugverwacht voor dat na-onderzoekje, maar ik zou wel eens willen weten hoe de vlag er nu voor staat, zeg maar. Niet dat ik nou risico's wil gaan nemen, maar ik ben toch wel benieuwd.
Het komt zelden voor dat de operatie niet geslaagd is, en er bij onderzoek blijkt dat de man nog steeds vruchtbaar sperma produceert. Wanneer na de controle blijkt dat alles OK is, dan is de kans op een zwanerschap nihiel. Nooit totaal uit te sluiten natuurlijk, maar i.i.g. lager dan bij pilgebruik.

Eigenlijk is die controle na 2-3 maanden een routine-controle om te zien of de operatie succesvol verlopen is. (Al zou ik inderdaad maar geen risico nemen . )
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_26524013
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Kijk, maar dat bedoel ik dus, de één zegt dit en de ander dat. De één zegt dat het om het aantal zaadlozingen na de sterilisatie gaat en de ander zegt dat het gaat om de afbinding van de zaadleider die mogelijk weer losraakt. Dus dat was nou juist mijn vraag, hoe groot is nou dat risico ca. 2-3 maanden na de sterilisatie dat je toch zwanger kunt worden? Is dat risico levensgroot aanwezig of gebeurt het eigenlijk zelden dat er dan nog zaadcellen gevonden worden en is dat onderzoek puur een routine-onderzoekje? Mijn lover is op 4 maart gesteriliseerd en wordt jammer genoeg pas in juni in het ziekenhuis terugverwacht voor dat na-onderzoekje, maar ik zou wel eens willen weten hoe de vlag er nu voor staat, zeg maar. Niet dat ik nou risico's wil gaan nemen, maar ik ben toch wel benieuwd.
quote:
Controle na de operatie

Na de operatie zitten er nog steeds zaadcellen in de bijballen en de zaadleiders. Er zijn meestal tussen de tien en twintig zaadlozingen nodig om deze zaadcellen kwijt te raken. Daarom wordt u gevraagd om, ongeveer drie maanden na de operatie, twee spermamonsters voor onderzoek mee te nemen. Zo kan de arts controleren of het sperma geen zaadcellen meer bevat. U moet doorgaan met deze controles totdat twee achtereenvolgende monsters vrij van zaadcellen zijn. In de tussentijd is het van belang dat u een andere betrouwbare anticonceptiemethode gebruikt.
Bron

Een vriend van me is ook niet al te lang terug gesteriliseerd en hij had idd ook na 3 maanden een na controle en hij is toen idd vruchtbaar verklaard. Ik denk dat ze die twee-drie maanden noemen, zodat je twee drie maanden de tijd hebt om 20 keer klaar te komen. .
Dus afhankelijk van het aantal keer wat hij is klaargekomen na 4 maart, weet je hoe de vlag er nu bij staat.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')