Per pil? Dan zit je dus nu al over de maximale dosis. Is dat gevaarlijk? Ja, dat is best gevaarlijk, want ibuprofen is heftig voor je maag.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:50 schreef kikoooooo het volgende:
400
Je mag niet én, én. 't Is toch echt of, of. Ook als het verschillende middelen zijn. Helaas voor je hoofdpijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ow..
Dan doe ik t niet..Mag ik ook niet zoiets als saridon erbij slikken, dat ligt hier ook nog namelijk
Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:56 schreef kikoooooo het volgende:
het is gewoon weer uitgewerkt, het was een hele tijd over
dat zegt ie net die is ie kwijtquote:Op donderdag 21 april 2005 18:01 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
1200mg geloof ik. 3 van 400 of 2 van 600 mg. staat ook in de bijsluiter he.
Daar kies ik zélf wél altijd voorquote:Op donderdag 21 april 2005 18:03 schreef Ericjuh het volgende:
waarom slikt niemand meer paracetmol meer?
Omdat ze niet werken bij stevige pijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:03 schreef Ericjuh het volgende:
waarom slikt niemand meer paracetmol meer?
paracetamol werkt beter dan iboprofen... als je maar een spiegel opbouwd...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Omdat ze niet werken bij stevige pijn.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
paracetamol werkt beter dan iboprofen... als je maar een spiegel opbouwd...
Idem.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:07 schreef heaven7 het volgende:
Bij erge pijn is ibu de (tijdelijke) oplossing. Als ik buikpijn heb van de ongesteldheid helpen nog geen 10 paracetamols hoor. 2 ibu's en ik heb geen pijn meer
Inderdaad, bij menstruatiepijn of andere spierpijn helpt ibuprofen of naproxen veel beter dan paracetamol. Bij koorts en/of hoofdpijn zou ik eerder paracetamol slikken.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:07 schreef heaven7 het volgende:
Bij erge pijn is ibu de (tijdelijke) oplossing. Als ik buikpijn heb van de ongesteldheid helpen nog geen 10 paracetamols hoor. 2 ibu's en ik heb geen pijn meer
Heb je wel eens naproxen geprobeerd (merknaam is bijv. Aleve)? Dat helpt bij mij namelijk ook/net zo goed tegen menstruatiepijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Idem.
Alleen mag ik ze niet meer slikken. Ik overweeg dan ook sterk om weer aan de pil te gaan, wat een ellende iedere maand.
als je 1x paracetamol slikt helpt het natuurlijk voor geen kut!!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |