Je kunt ook met een half pilletje of zelfs een kwart ophogen natuurlijk, als je er zo gevoelig voor bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:42 schreef Pearly het volgende:
Jeetje, wat een gedoe allemaal met die slok! Ik hoop dat ik niet zó ver kom eigenlijk.
Ik slik nu 2 weken thyrax 0.050 mcg maar ik heb het idee dat ik weer ietsje of wat aan het hyperen ben. Voel me onzeker en niet zo stabiel meer als toen ik alleen die strumazol nog maar slikte.
Moet mijn lichaam misschien wennen? MOet ik nu even volhouden nog? Als ik volgende week nog steeds dat vervelende gevoel krijg mag ik van de endocrinoloog wel gewoon zelf 0.025 mcg thyrax gaan nemen.... Of het slim is ten tweede!
Als je hypert, moet je natuurlijk niet gaan ophogen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:57 schreef Pearly het volgende:
ophogen?
Maar dan krijg ik meer hormonen binnen. Wat betekent ophogen en wat betekent dosis verlagen in 't geval van thyrax dan? Ik heb daar geen benul van!
En het fijne is dat je je leven lang bezig blijft met instellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef lisa het volgende:
Hou er wel rekening mee dat het weken c.q. maanden kan duren voordat die thyrax zijn werk goed doet hoor. Het kan wel een half jaar duren voordat je bloed goed binnen de waardes ligt en dan nog kan je klachten hebben terwijl je bloed al in orde is. Dit komt omdat je lichaam aan de nieuwe situatie moet wennen (is me verteld). Lekker opwekkend verhaal voor je.
Ik gebruik zelf geen Thyrax, heb een tijd Euthyrox (zelfde als Thyrax, alleen een ander merk) gebruikt en gebruik nu Thyreoïdum (dierlijk schildklierpoeder, heeft T1, T2, T3 en T4 in plaats van alleen T4, wat bij mij niet de "oplossing" was).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:50 schreef Pearly het volgende:
ahh okay! Thanx !!
Ik begrijp het nu...
Deze week wacht ik nog ff af. ( slik nu 2 blauwtjes ) ..... als het de komende werkweek nog niet naar mijn zin is en heb nog steeds een licht gevoel in mijn hoofd en een opgefokt, labiel gevoel, dan ga ik er echt 1 blauwe afhalen. Mijn gevoel zegt nu dat ik het nog even aan moet kijken want het gaat vandaag alweer beter dan gister.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |