abonnement Unibet Coolblue
pi_26324632
Ik klaag niet vaak, maar dit mag even gezegd worden...

De laatste tijd is Michael Jackson veel in het nieuws, logisch want er speelt een rechtszaak.
Maar ik word een beetje moe van het feit dat als de naam Michael Jackson valt dat de dj's van desbetreffende radiostations altijd een relatie moeten leggen met of de rechtszaak of met zijn neus.

Ik hoor het steeds meer, dubbelzinnige opmerkingen over zijn neus of over kinderen...

Of de man nou schuldig is of niet, ik vind dat Michael meer respect verdiend van ons.
Hij heeft ons heel wat goede muziek opgeleverd, in het begin met de Jacksons en later zelf.

Ook heeft hij veel voor kinderen wereldwijd gedaan, en voor de derde wereld in het algemeen.

Plus heeft hij gewoon inspirerende nummers geschreven (lees zijn teksten maar eens)...

Ik ben btw niet een fan, ik heb 1 cd van de man die ik nooit luister maar hij heeft wel bijzonder goede muziek!!!!








P.s Het is ook wel heel simpel (lees Iq <80) om steeds grappen over hetzelfde te maken....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26324655
hij doet ut tog allemaal zelf hoor
The only true faith in God's sight is Islam.
  maandag 18 april 2005 @ 15:53:03 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26324702
ik was benieuwd of hij wel schuldig is.. begin nu wel te twijfelen met die shit in het nieuws enzo
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 18 april 2005 @ 15:54:05 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_26324722
Michael is toch die man met die rare neus, die nu in een rechtzaak verwikkeld zit?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 18 april 2005 @ 15:54:32 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26324732
haha, ja hier ben ik het wel mee eens.

een aantal jaar geleden was mijn zus bij zijn concert in ahoy of arena. daar vielen 13 jarige meisjes flauw van opwinding. en nu lijkt hij wel een chrimineel, terwijl er nog helemaal niks uit die hele rechtzaak is gekomen?

overigens vind ik de south park parodie wel erg grappig, maar die parodieren ook iedereen dus van hun vind ik het okay.
:')
  maandag 18 april 2005 @ 15:54:41 #6
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_26324736
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef Habiba het volgende:
hij doet ut tog allemaal zelf hoor
You onley live once...so BiNaughty....
  maandag 18 april 2005 @ 15:58:20 #7
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26324817
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef Habiba het volgende:
hij doet ut het tog toch allemaal zelf hoor
Dat is nog niet helemáál bewezen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_26324834
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef Habiba het volgende:
hij doet ut tog allemaal zelf hoor
Lul niet.

Dit geziek komt hoofdzakelijk door mensen die hem niet zijn succes gunnen.
Micheal is en blijft the king of pop.

Meeloper.

Ik ben geen fan, maar bekijk het eens wat meer realistisch. Ik ben het helemaal met de TS eens.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_26324866
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:53 schreef Houniet het volgende:
ik was benieuwd of hij wel schuldig is.. begin nu wel te twijfelen met die shit in het nieuws enzo
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij echt kinderen heeft misbruikt...
Maar het zou me niet verbazen dat hij er kinderlijk mee omgaat en dus ook het woordje sex beroerd e.d...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26324881
Of hij nou schuldig is of niet, ik ben geen fan van em
pi_26324886
Maar dat is een andere discussie...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 18 april 2005 @ 16:03:08 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26324920
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Lul niet.

Dit geziek komt hoofdzakelijk door mensen die hem niet zijn succes gunnen.
Micheal is en blijft the king of pop.

Meeloper.

Ik ben geen fan, maar bekijk het eens wat meer realistisch. Ik ben het helemaal met de TS eens.
*aansluit....
ik denk ook niet dat hij schuldig is... (dit is gewoon een kutgeintje om ettelijke miljoenen los te peuteren) maar dat er een steekje bij hem los zit is me wel duidelijk....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26324938
Michael met een strik om zijn hoofd = Kindersurprise .

flauw
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26325133
Michael is gewoon de grond ingelult door iedereen...
Ondanks dat hij werkelijk supernummers heeft geschreven begon elke Tokkie weer over zijn neus te ouwehoeren waardoor hij de respect niet kreeg die hij verdiende...

Zijn zelfvertrouwen heeft hele goede harde klappen te verduren gekregen en daarom is de King of Pop nu zoals hij is...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26325174
Michael bashen is idd wel erg makkelijk
Lurf is the message and the message is Lurf
  maandag 18 april 2005 @ 16:21:20 #16
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26325287
:')
pi_26325326
Okaj sommige zijn wel erg makkelijk, en soms moet je zelfs eens lachen.

Maar ik vind wel dat we niet altijd de link hoeven te leggen en dat hij absoluut beter verdiend...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 18 april 2005 @ 16:26:04 #18
116697 Habiba
bouse tizi
pi_26325389
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Lul niet.

Dit geziek komt hoofdzakelijk door mensen die hem niet zijn succes gunnen.
Micheal is en blijft the king of pop.

Meeloper.

Ik ben geen fan, maar bekijk het eens wat meer realistisch. Ik ben het helemaal met de TS eens.
ik ben geen MJ hater maar die neus heeft die gast tog echt zelf verneukt.
en elke andere willekurige volwassen man die kinderen uitnodigt en bij hem in bed laat slapen etc is meteen de lul maar arme MJ blijft beschermd door de loyaliteit van zijn fans
The only true faith in God's sight is Islam.
  maandag 18 april 2005 @ 16:37:54 #19
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26325659
Tja...de beste man heeft imho ook maar 1 goede plaat afgeleverd (Off the Wall) Zelfs thriller vind ik al een stuk minder, dus dat muzikale genie gedoe vind ik ook wel meevallen....maar dan vind ik het nog steeds niet echt juist om de beste man zo de grond in te boren....

Al heeft tie de neus natuurlijk zelf wel lopen verneuken....en de rechtzaak....als ie schuldig is....enkeltje gevangenis....maar als ie onschuldig is, dan vrees ik dat hij er nooit meer boven op komt....ergens behoorlijk unfair.

1 ding wel....men moet nou maar eens een keer op houden met dat "King of Pop" gedoe.....ik wordt er echt helemaal week van...vooral omdat het een bijnaam is die MJ notebene zelf de wereld in geholpen heeft, omdat hij zo gefrustreerd was dat Elvis (The King, King of Rock 'n Roill) en Bruce Springsteen (King of Rock (Ofzow)) wel een bijnaam hadden en hij niet......beetje triest is het wel dat je jezelf dan King of Pop gaat noemen....nog veel triester is dat de "press" dat dan gaat overnemen....nog veel triester is dat de Fans daar dan doodleuk aan gaan vasthouden....

Dan verdient Prince zo'n bijnaam toch wel meer....hij is muzikaal gezien toch wel vele malen meer een genie dan MJ.....Wellicht dat MJ beter de naam "King of the Commercie" kan genoemt worden ofzow...daar hij commerciel wel vele malen genialer was dan Prince of wie dan ook.

Nou ja...ik stop er maar mee...niet echt een bijzonder boeiend onderwerp...
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_26325688
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:26 schreef Habiba het volgende:

[..]

ik ben geen MJ hater maar die neus heeft die gast tog echt zelf verneukt.
en elke andere willekurige volwassen man die kinderen uitnodigt en bij hem in bed laat slapen etc is meteen de lul maar arme MJ blijft beschermd door de loyaliteit van zijn fans
Volgens mij sliepen die kinderen niet bij hem in bed maar bij hem in dezelfde kamer...

Okaj, en zijn neus heeft hij verneukt??
Ik neem aan dat dat niet zijn intentie was...
Daarom moeten we hem maar treiteren?

Als ik vind (lees: Dat vind ik dus niet) dat moslims zichzelf verneuken door achterlijke theedoeken te dragen dan moet ik dat maar steeds roepen???
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26325726
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:26 schreef Habiba het volgende:

[..]

ik ben geen MJ hater maar die neus heeft die gast tog echt zelf verneukt.
en elke andere willekurige volwassen man die kinderen uitnodigt en bij hem in bed laat slapen etc is meteen de lul maar arme MJ blijft beschermd door de loyaliteit van zijn fans
jup, omdat ie zelf ook loyaal is
pi_26325835
Ja
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef Semisane het volgende:
Tja...de beste man heeft imho ook maar 1 goede plaat afgeleverd (Off the Wall) Zelfs thriller vind ik al een stuk minder, dus dat muzikale genie gedoe vind ik ook wel meevallen....
Hij heeft toch heel wat hits gehad: Don't Stop 'Til You Get Enough, Billie Jean ,Beat It, Thriller, Bad, Man In The Mirror, Smooth Criminal ,Dirty Diana, Black Or White, You Are Not Alone, Earth Song, Thriller enz enz...
Alle nr 1 hits geweest...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26325965
misschie wel goeie muziek gemaakt ofzo maar het blijft een geflipte gast
  maandag 18 april 2005 @ 16:49:24 #24
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26325971
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef vdo28 het volgende:
Ja
[..]

Hij heeft toch heel wat hits gehad: Don't Stop 'Til You Get Enough, Billie Jean ,Beat It, Thriller, Bad, Man In The Mirror, Smooth Criminal ,Dirty Diana, Black Or White, You Are Not Alone, Earth Song, Thriller enz enz...
Alle nr 1 hits geweest...
Dat kan best, maar daarvan vind ik er maar een aantal muzikaal gezien echt goed....en nog minder die vallen onder geniaal. (Billy Jean vind ik persoonlijk van dit rijtje toch de beste....neigt toch wel naar geniaal )

Veel nummer 1 hits zegt niks over de kwaliteit van een nummer....De Spice Girls hadden ook een groot aantal nummer 1 hits....dat zegt genoeg lijkt me.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_26325990
Maar goed, ik weet toch wel dat de meeste van jullie "wachten" tot hij de pijp uit gaat.
Om dan te kunnen roepen:"Wat was hij toch goed he?" en "Tja zonde dat iedereen zo hard voor hem was" en "Hij had echt mooie nummers".

Hypocriet gelul
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')