abonnement Unibet Coolblue
pi_26167527
Ik wil misschien zo'n ding kopen, maar ik kan nergens ervaringen met zo'n ding vinden. Zit het wel goed, werkt het ook, kun je het beste zo'n geheel zelfklevende of die nieuwe met dat dubbelzijdige sticker-systeem kopen? Ziet het er een beetje uit? Help!
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:05:05 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26167624
Waar kan je dat kopen?
pi_26167966
hmm... waarom zou je het willen? kan je zoiezo vertellen dat het vanuit mannelijk oogpunt er niet uitziet en zelfs als aardig triest beschouwd word. maar enjoy
Deal with it; rock 'n roll
pi_26168283
waarom zit je eraan te denken om zoiets te kopen? Is misschien wel leuk voor jezelf dat je dan een mooier decollete hebt...maar stel je je kleed je uit voor je vriend of wat dan ook...dan ziet hij 2 van die kip file-tjes hangen.....dus zoals suhafly al zegt: kan je zoiezo vertellen dat het vanuit mannelijk oogpunt er niet uitziet
pi_26168368
kipfilet is om te eten, niet om achter je bh te stoppen.
......
pi_26168381
volgens mij is het niet echt bedoeld om grotere borsten te krijgen

Maar zijn het van die dingen die je erop plakt en dan toch steun aan je borsten geven. Maar zonder enig bandj. Als je bv een jurk met open rug aan wilt.

Ik heb ze volgens mij wel is op de sites van de pabo en christine le duc gezien.
pi_26169573

¤69,99 bij Wehkamp.


¤12,50 bij Otto.

Bij de Kruidvat hebben ze ze ook weleens (gehad). Hunkemoller en Livera etc. hebben ze denk ik ook wel.

[ Bericht 47% gewijzigd door Coconut op 12-04-2005 13:38:21 ]
amokaapjeeh O+
pi_26170512
Bij zo een uitgebreide h&m hebben ze ze ook.
pi_26171803
-edit: weg

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 12-04-2005 15:26:01 ]
pi_26173526
bij telsell kun je ze ook kopen en bij www.bodywinkel.nl. Maar het gaat mij niet om het mooiere decolleté of groter uitziende borsten, ben mooi genoeg van mezelf (in dat opzicht in elk geval ) maar het lijkt me handig voor bijvoorbeeld strapless topjes of van die dingen met een open rug. Die kan ik nu dus eigenlijk niet dragen. En gewone strapless bh's zitten echt voor geen meter, die zakken altijd af enzo. Dus dit leek me misschien wel een oplossing.

En dat het er vanuit mannelijk oogpunt niet uitziet - bedoelen jullie nou met kleding erover heen of zonder? Ik snap ook wel dat het geen bh voor de sier is, maar onder kleding maakt dat toch niet zoveel uit? Ik wil eigenlijk meer weten of hij onder kleding gewoon goed zit of dat het er een beetje raar uitziet. Ik vond de modellen op tv er namelijk een beetje, um... puntig uitzien.
pi_26173632
Ik heb trouwens die plakdingen die hierboven staan van de otto (op dat donkere model) ook wel eens gebruikt, voor onder een galajurk, ze geven wel support maar het is heel dun spul, dus dan krijg je nog dat je tepels zichtbaar worden als het een beetje fris is - daar heb ik dus een hekel aan! (ik had ze er toen wel overheen geplakt, niet eronder zoals op het plaatje!) En ze zijn er ook niet echt makkelijk af te krijgen. Of erop trouwens.
pi_26173794
Ik heb zelf het idee dat het heel weinig support geeft. Maar als je niet al te grote borsten hebt, ms net genoeg. Ik zou iig niet zonder bh bandjes kunnen, die houden de zaak toch op ze plaats.
pi_26214368
tja, ik heb ook wel eens strapless bh's aan, zonder bandjes vind ik op zich het ergste nog niet, maar die bh's blijven gewoon niet goed zitten, ze zakken naar beneden. Zo'n plakding kan natuurlijk niet afzakken...
  donderdag 14 april 2005 @ 08:57:55 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26214463
Waarom zou je die dan opdoen? Kan je beter niets aantrekken. Kan natuurlijk alleen als je stevige, niet-hangende borsten hebt. Als je die niet hebt, moet je eens overwegen om geen strapless kleding te dragen. Het is dan gewoon niet voor je weggelegd..
pi_26215993
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:22 schreef flutterbye het volgende:
En dat het er vanuit mannelijk oogpunt niet uitziet - bedoelen jullie nou met kleding erover heen of zonder? Ik snap ook wel dat het geen bh voor de sier is, maar onder kleding maakt dat toch niet zoveel uit? Ik wil eigenlijk meer weten of hij onder kleding gewoon goed zit of dat het er een beetje raar uitziet. Ik vond de modellen op tv er namelijk een beetje, um... puntig uitzien.
Oke vanuit mijn oogpunt waarom het er niet uitziet.. ik zou absoluut niet een vriendin willen die het zelfvertrouwen niet heeft om gewoon haar eigen tieten te gebruiken.. om het even grof te zeggen. en als ik het niet zou weten en ik pak het pakketje uit zeg maar en ineens zijn ze een stuk kleiner zou ik je midden in je bek uitlachen.. sorry..

Waarom doet iedereen zijn best om niet menselijk te zijn perfectie is niet geil dames het maakt je juist lelijk.
Deal with it; rock 'n roll
pi_26216336
Jeetje man, het gaat daar helemaal niet om Het gaat er puur om dat je kleding kan dragen met een open rug e.d. Dat je nog een beetje steun hebt. Je kan dan wel mooie borsten van jezelf hebben maar het loopt gewoon niet lekker als je ze wat zwaarder hebt (bij A maakt het ook niks uit), bovendien is het niet goed voor je borsten als ze geen ondersteuning hebben, krijg je juist eerder hangtieten.
pi_26222535
Bedankt, heaven7, jij leest tenminste wat er gepost wordt... Ik ben gewoon op zoek naar reacties van meiden die ervaring hebben met zo'n ding, of hij goed blijft zitten enzo.
Het commentaar van iedereen dat het bij het 'uitpakken van het pakketje' niet aantrekkelijk overkomt snap ik ook wel, maar ik ben getrouwd dus mijn schat weet allang wat ik echt te bieden heb, dus die wordt echt niet teleurgesteld. Het gaat mij ook helemaal niet om een grotere maat, ik heb een c-cup! Met mijn zelfvertrouwen in dat opzicht is echt niks mis! En je kunt nou wel zeggen dat je denkt dat het er niet uitziet, maar heb je het ook echt al eens gezien? M.a.w. heeft je vriendin zo'n ding en heb je gezien hoe het staat onder kleding, post dan alsjeblieft!

[ Bericht 4% gewijzigd door flutterbye op 14-04-2005 15:02:46 (was een zinnetje vergeten) ]
pi_26222852
Ik heb ook C en echt geen lelijke hangtieten Maar het zit gewoon niet fijn als je geen bh aanhebt, vind ik dan.
pi_26223074
Ook verkrijgbaar bij de Hunkemoller. Ikzelf wil er geeneen. Ze zeggen dat je hem kan wassen en weer op kan plakken, maar ik ben bang dat het na een paar keer plakken het toch niet meer doet, of dat het te weinig ondersteuning geeft (ookal heb ik dat niet echt nodig, heb ik het idee) en dan ben je toch wel weer vrij veel geld kwijt. Voor jurken met een open rug en bijv een halter die ik gewoon de bh aan waarbij de bandjes los kunnen en ook in halterhouding geklikt kunnen worden: veel makkelijker.

Invisible More BH (Er staat 75C, maar ik denk dat de 75 niet helemaal opgaat, omdat het ding alleen om je borsten heen zit)



Invisible Light BH (75B en 75C, zelfde verhaal als bij de bovenstaande.)



Er staat nog bij dat ze meerdere malen te gebruiken zijn, maar ik denk niet dat ze even vaak te gebruiken zijn als normale BH's omdat plakrandjes niet eeuwig plakken. En dan zijn het nog best prijzige BH's. Nouja dat zijn sowieso eigenlijk al. Beide hierboven zijn 39.95 bij de Hunkemoller.

Volgens mij voelt het heel raar, zo'n ding. Het plakt, en het heeft verder geen bandjes... Lijkt me erg wennen. Maar voordat je eraan gewend bent mag je alweer een nieuwe gaan halen omdat hij niet meer plakt .

[ Bericht 0% gewijzigd door -Trinity- op 14-04-2005 15:24:13 (wat vergeten...) ]
  donderdag 14 april 2005 @ 18:57:26 #20
27709 wendyclear
Are you nucking futs?
pi_26228687
Ik wilde er zelf ook een van Telsell kopen, maar die plakstrips zijn zo ontzettend duur. Vorige week liep ik op de markt en toen kwam ik een kraam tegen die ze ook verkocht maar dan voor 10 euro en deze cups kleven van zichzelf, dus je hebt niets te maken met strips. Ik weet natuurlijk niet hoe lang ze blijven plakken, maar om te proberen is het misschien een idee.
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
pi_26228875
Natuurlijk gaat de 75 wel op, een 75b is niet hetzelfde als een 80b, alles gaat in verhouding. Livera arnhem/elst (GLD) verkoopt ze overigens niet
pi_26229122
Sorry hoor, maar dat soort onsmakkelijke dingen zou ik nooit op mijn tieten plakken. Bah wat ziet dat er ranzig uit. Straks ziet iemand je ermee. Als je per se een bh aan wilt kun je toch gewoon een mooie strapless bh aandoen. En een avondje zonder bh kan toch ook geen kwaad?
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:41:08 #23
8885 moralia
Grip op je zak
pi_26233130
In de winkel waar ik werk verkopen we ze. Voor sommige gelegenheden kan het echt een oplossing zijn. Een collega van mij heeft ze gewoon eens een dag gedragen en dat ging best goed. Ze vond het niet onaangenaam dragen en ze bleven de hele dag zitten.
Wij hebben ze zelfklevend (niet met strips) en je kunt ze idd meerdere malen gebruiken. Het is een speciale kleefstof die ook bij plakbare borstprotheses gebruikt wordt o.a.

Ik denk alleen niet dat het voor alle cupmaten geschikt is. Vanaf een flinke C/D cup gaat het al een stuk minder goed zitten en zijn de vormpjes vaak te klein.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  donderdag 14 april 2005 @ 23:28:45 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26236447
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef Suphafly het volgende:

ik zou absoluut niet een vriendin willen die het zelfvertrouwen niet heeft om gewoon haar eigen tieten te gebruiken..
Ik zou absoluut geen vriendje willen die met zijn zo'n grote bek kwekt over zaken waar hij geen reet mee te maken heeft.

Anyway, ik vind die dingen op TellSell altijd wel fascinerend.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_26316919
Ja, met die plakstrips lijkt me ook niet echt voordelig, die zijn echt duur! Dan kun je beter 1 keer p/jaar zo'n volledig plakkende kopen. Maar misschien gaat die nog wel veel langer mee. Zit nu te twijfelen tussen zo'n maf siliconen ding en zo'n ultra-light geval, die siliconen zien er idd wel raar uit, maarja, als het nou beter zit... Lijkt me dat je met zo'n half stoffen ding de randjes erg goed ziet zitten, met die siliconen lijkt het alsof ze naar de randjes toe gewoon flinterdun worden, dus zie je ook niks zitten. Maarja, dat weet je ook pas wanneer je hem hebt...
pi_26369602
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:41 schreef moralia het volgende:
In de winkel waar ik werk verkopen we ze.
wat voor winkel is dat? als er natuurlijk maar 1 winkel van is ofzo snap ik wel dat je het niet wilt vertellen, maar als het een keten is ofzo... ik heb al in verschillende lingeriewinkels gekeken maar daar hebben ze ze niet. lijkt me wel fijn om die dingen eerst even te bekijken, via internet of tv bestellen vind ik nooit zo fijn... zo'n plaatje is meestal niet echt een goede weergave van de werkelijkheid!
pi_26370518
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:13 schreef Skylar het volgende:
Straks ziet iemand je ermee.
Nou stel je voor zeg dan vergaat echt de wereld!


Ik heb ze wel eens gehad,op zich wel handig en het werkt ook wel maar voelde me er toch niet echt prettig bij,had heel de tijd het idee dat het ging loslaten ofzo.Ik heb cup C,mischien als je wat kleiner hebt dat het dan steviger zit.
01-08-2008
pi_26397135
Eindelijk iemand die zo'n ding zelf gebruikt heeft! Dank je!
  donderdag 21 april 2005 @ 09:53:45 #29
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_26397174
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik zou absoluut geen vriendje willen die met zijn zo'n grote bek kwekt over zaken waar hij geen reet mee te maken heeft.

Anyway, ik vind die dingen op TellSell altijd wel fascinerend.
Dan blijf je toch lekker single joh.
pi_26498923
up
pi_27077193
Ik heb nu de Eve's bra. (maat C) In het begin dacht ik: oh wat heb ik nu gekocht! Zoveel geld voor iets wat nooit blijft zitten. Maar ik moet zeggen dat ze toch wel goed blijven zitten (al voelt het soms niet zo maar in het begin kreeg ik ze nog niet goed op de juiste hoogte) Ik heb hem voor een zomerjurkje gekocht. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat je ze zo kunt plakken dat je een push up effect hebt. ( er komt toch niemand onder mn jurk. Het voelt heel stevig)
Ik hoop alleen dat ze ook blijven zitten als het heel erg warm is....
pi_27115384
Nou, dat hoor ik dan hopelijk nog wel van je, of ze blijven zitten als het warm is! Waar heb je deze gekocht dan?
pi_28080730
Ik heb er een gekocht, bij Kruidvat! 6,95 ofzo, dat is wel heel wat anders dan die van Tellsel!!! Het is niet zo'n siliconen ding, maar zo'n 'light' beha, soortvan hetzelfde als een voorgevormde beha. Anyway, ik heb hem gisteren aangehad, toen was het dus erg warm maar hij bleef wel goed zitten. Het geeft niet heel veel support maar wel een beetje, en zit wel beter dan een strapless, vind ik. Je moet hem alleen niet onder iets dragen waar hij ook maar enigzins doorschijnt, dat ziet er niet uit. Ben benieuwd hoe lang hij mee zal gaan, kan me niet voorstellen dat die plaklaag erg duurzaam is.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:06:35 #34
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28083165
BH bij bloot topje?

Ik heb die invisible light van de hunkemoller dus.
Hij maakt je borsten niet groter, maar zorgt er wel voor dat de boel niet heen en weer flubbert in een topje, en belangrijker: dat je niet recht tegen mijn tepels aankijkt.

Het is ideaal als je bijvoorbeeld een topje met een blote rug hebt, of iets heel doorzichtigs. Ook in warm weer of als je danst blijft de BH helemaal goed ziten, en dat zijn nu net de gelegenheden wanneer ik zo´n ieniemienie topje aantrek.

Zo´n siliconending lijkt me niks. Een vriendin van me heeft dat ding ooit gekocht en durft er niet in te lopen omdat ze het gevoel had dat het er afviel. Bovendien maakt een siliconenbra een cupmaat groter, en dat is ook niet altijd de bedoeling. De hunkemoller bh die ik heb is heel licht, voel je amper zitten maar pusht dus ook niks up. Het houdt alleen je borsten bedekt en op hun plek.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  maandag 20 juni 2005 @ 16:20:06 #35
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_28092751
Maar geeft het wel wat steun?
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_28093156
ze hebben ze hier zelfs bij de blokker.
pi_28108691
Het geeft niet echt veel steun, maar wel een klein beetje. Ik denk, hoe kleiner je maat, hoe meer je het idee hebt dat het steun geeft. Op plaatjes heb ik ook gezien dat de onderste rand van de beha bij een kleine cupmaat onder de borst komt te zitten, dan heb je dus wel veel steun. Maar bij mij (cup C, de grootste maat die er beschikbaar is geloof ik) bedekt hij maar de helft van mijn borst. Dus dan heb je niet echt steun. Zo'n siliconen geval lijkt me ook niet echt fijn zitten, ik heb ook zo'n lichte versie.
pi_28264246
Haha, mijn zusje was erbij toen ik de beha kocht, ze vond het maar een raar ding en zei "waarom zou je zoiets kopen?" Nog geen week later heeft ze er zelf één gekocht, omdat ze een topje had gekocht waar je eigenlijk geen gewone beha onder aan kunt. lol! Bij haar zit 'ie ook prima, terwijl ze cup D heeft.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:57:11 #39
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28267819
Hmmm... *nieuwsgierig is
Ik heb er al vaak naar gekeken, maar altijd gedacht dat het niets voor mij is (heb 80C).

Wordt zo'n ding ook niet erg zweterig met warm weer?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28267904
mijn vriendin heeft zo'n ding besteld , maar door haar zwangerschap heeft ze nu zulke dikke borsten dat die plakbh in het niet viel

we hebben iig leuk kunnen lachen erom
  maandag 27 juni 2005 @ 12:08:29 #41
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28268118
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:57 schreef Hik het volgende:

Wordt zo'n ding ook niet erg zweterig met warm weer?
De siliconenversie denk ik wel, da´s puur plastic.

Maar mijn plakbeha niet, niet erger dan elk ander kledingstuk in ieder geval.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28272518
Ik weet niet of het uitmaakt of je de siliconenversie hebt of zo'n light-versie, aan de binnenkant zijn ze toch hetzelfde??? Bij mij werd hij in elk geval niet zweterig, en ik heb hem de laatste 2 weken goed uit kunnen testen in dat opzicht! Ik heb 75C dus dat scheelt niet zo heel veel met een 80C, en zoals ik al zei, mijn zusje heeft D en bij haar ging het ook prima. Je kunt er alleen niet mee gaan sporten ofzo. Er flink op los dansen heb ik ook nog niet uitgeprobeert. Ik ben er vrij zeker van dat hij dan wel goed blijft zitten, maar het is misschien een beetje oncomfortabel omdat je weinig support hebt.
pi_28279757
Ik heb z'n siliconen ding gekocht, want mevrouw hunkemoller zei NEE het word niet een cupmaat groter het geeft alleen een pushup effect.

Het ziet er wel stukje voller uit, en vooral als je een laag uitgesneden topje aan hebt, maar niet een cupmaat groter. Ik heb 70C en het is niet opeens een 70D geworden, het push alleen wat omhoog (ligt er natuurlijk ook aan hoe je hem plakt je kan het ook zo doen dat ze tegen je kin aan komen maar dat ziet er niet uit hahaha)

Ik heb hem met uitgaan aangehad, en gesprongen, gedanst en weet ik het allemaal, en zat allemaal nog op z'n plek, alleen het geeft GEEN steun, het voordeel is voor mij dat je m'n tepels niet ziet! (er was zelfs bier over me heen gegooid dus natheid kan ook geen kwaad )

Ik heb hem ook niet gekocht als kipfiletjes als hierboven werd gezegd, want als je een A cup hebt valt dat ding dus WEL naar beneden volgens mij dan heb je niks om het aan vast te plakken. Het is gewoon om je niet ongerust te maken dat als je het even koud krijgt iedereen dat ook kan zien. Het is gewoon hetzelfde als een push-up bh niks meer en niks minder. Ik heb die light-versie ook een avondje aangehad, en had precies hetzelfde effect, alleen vond ik die wat prettiger omdat dat siliconen toch een beetje een raar idee is!

Conclusie van het hele verhaal: GEEN grotere borsten, GEEN goede ondersteuning (wat ik dus wel wilde ivm dansen en springen hehehe) maar WEL dat het net wat minder hupst ( ) en niet heel de wereld ziet als je het koud hebt! Je hebt wel een push-up effect als je het wat meer naar buitenplakt en dan vast zet! Maar ik had het gevoel dat ze tegen m'n kin aan zaten dus maar snel anders gedaan, en dan is het gewoon net als met een gewone push up bh!
  maandag 27 juni 2005 @ 18:24:21 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28279873
Hmm, het klinkt toch wel handig. Ik snap alleen het verschil nog niet helemaal tussen zo'n light bh en de silliconen versie. Maar misschien moet ik dat toch eens in de winkel checken.

Ik heb een 75B en heb niet echt veel steun nodig maar een push-up effect kan ik wel gebruiken. Wat kost zo'n light ding bij Hunkemuller?
pi_28280362
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef Kyara het volgende:
Hmm, het klinkt toch wel handig. Ik snap alleen het verschil nog niet helemaal tussen zo'n light bh en de silliconen versie. Maar misschien moet ik dat toch eens in de winkel checken.

Ik heb een 75B en heb niet echt veel steun nodig maar een push-up effect kan ik wel gebruiken. Wat kost zo'n light ding bij Hunkemuller?
50 euro volgens mij www.hunkemoller.nl
Je moet hem alleen wel over inet bestellen in de winkel hebben ze hem niet meer! (in Rotterdam dan)

Light versie is iets minder push-up effect en ik vind hem minder stevig. Maar hij voelt wel minder raar aan (nou ja het idee is minder raar...want hij zit eigenlijk lekkerder die silliconen, maar vind z'n raar idee...)

[ Bericht 13% gewijzigd door MissPeppertje op 27-06-2005 18:45:37 (editje) ]
  maandag 27 juni 2005 @ 18:55:08 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28280680
50 euro??? Oh dat, vind ik eerlijk gezegd net iets te veel.
pi_28295782
10 euro op de Albert Kuijp !!!!!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:52:51 #48
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_28320180
precies 10 eurie op de dappe markt
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_28330459
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:37 schreef heaven7 het volgende:
Jeetje man, het gaat daar helemaal niet om Het gaat er puur om dat je kleding kan dragen met een open rug e.d. Dat je nog een beetje steun hebt. Je kan dan wel mooie borsten van jezelf hebben maar het loopt gewoon niet lekker als je ze wat zwaarder hebt (bij A maakt het ook niks uit), bovendien is het niet goed voor je borsten als ze geen ondersteuning hebben, krijg je juist eerder hangtieten.
Volgens mij is het juist andersom, als je ze constant ondersteuning geeft worden ze slap
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:55:11 #50
105779 nymphalidae
the nymphalidae effect
pi_28330646
Heb zelf de NuBra (¤49,95). Dat is ook meer zo'n light versie isee. Dus geen kipfilets, want je borsten zien er niet groter door uit. Maar je ziet tenminste je tepels niet, en het idee vind ik toch iets fijner. Ik vind het echt heel handig (heb 'm in eerste instantie gekocht voor een halterjurkje met open rug). En je zou die dingen 100x kunnen gebruiken...
When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, "There's just something about you that pisses me off
pi_28330650
Mijn vriendin heeft sinds een tijdje ook van deze dingen en ze is er harstikke tevreden over. Met haar maatje 75C/85B heeft ze geen enkel probleem van te weinig support en ze plakken na 3 maanden nog steeds prima. Zij is er erg blij mee en kan nu de meest ienie-mienie topjes aan zonder dat je bandjes ziet. Ik vind het harstikke mooi en haar decollete is ook super met die dingen. Aanrader...
pi_28334403
6,95 bij Kruidvat. Weet nog niet hoe lang hij meegaat, ik heb hem net, maar hij is in elk geval ideaal als je er niet zo veel vertrouwen in hebt en je wilt hem een keer uitproberen. Misschien dat je dan ooit besluit een duurdere versie te kopen, maar deze doet het bij vooralsnog prima. Het verschil tussen de siliconen en lightversie - siliconen is ietsje zwaarder, geeft een meer natuurlijke vorm (zeggen ze iig) dus dan lijkt het eigenlijk alsof je geen beha aan hebt. De lightversie is iets dunner, is aan de buitenkant van stof en voelt aan als een gewone voorgevormde beha. Aan de binnenkant voelen ze allebei hetzelfde, denk ik. Allebei een siliconenlaagje met plakspul. Die van tellsel heeft speciale dubbelzijdige plakstrips erbij, de cup plakt dus niet over zijn gehele oppervlakte. Ook moet je de strips iedere keer vervangen, dit kan dus nogal duur worden.
pi_28539312
Is er ook een cup A???
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_28541141
Ja, er is ook een cup A, maar ik weet niet waar allemaal. Bij de bodywinkel in elk geval wel, bij Kruidvat heb ik er niet op gelet.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 16:57:05 #55
113567 Joana
2 Submit?
pi_29044150
Zeg zweet je niet onnoemelijk in die dingen? En zijn ze nog te koop ergens (Kruidvat oid) voor een zacht prijsje?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 juli 2005 @ 17:00:59 #56
22592 crew  Ole
pi_29044252
Blokker heeft nu een aanbieding
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:17:10 #57
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29044670
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:00 schreef Ole het volgende:
Blokker heeft nu een aanbieding
bedankt voor de tip!
pi_29050932
Die dingen zijn heel handig, maar zijn die er ook in cup E?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:00:55 #59
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29051123
nee, alleen A, B en C geloof ik. Ze kosten 6,99

Ik ga morgen meteen kijken!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:34:33 #60
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_29051787
Waarom vindt iedereen het zo erg als je je tepels ziet??? Je bent toch gewoon mens en die tepels kan je er nu eenmaal niet afhalen ofzo.

Ten onrechte wordt er vooral door mannen altijd maar naar gekeken alsof je sexueel opgewonden bent als je je tepels ziet..........
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:11:26 #61
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29062336
Ik heb dat blokker ding vandaag gekocht. Er lag er nog 1 en dat was mijn maat

ik ben benieuwd....
pi_29162965
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:34 schreef missDemeanor het volgende:
Waarom vindt iedereen het zo erg als je je tepels ziet??? Je bent toch gewoon mens en die tepels kan je er nu eenmaal niet afhalen ofzo.

Ten onrechte wordt er vooral door mannen altijd maar naar gekeken alsof je sexueel opgewonden bent als je je tepels ziet..........
Dat is het inderdaad - er wordt door mannen altijd naar gekeken! Die mannen weten ook wel dat je het waarschijnlijk gewoon koud hebt ofzo, maar toch. Alsof die blikken nog niet genoeg zijn is er vaak wel iemand met een grote mond bij die er dan ook nog commentaar op geeft. Ik voel me daarbij niet op m'n gemak en ik heb ook gewoon geen zin in dat soort reacties, dus dan is zo'n beha een mooie oplossing.
pi_33130033
Voor de geďnteresseerden:
quote:


Siliconen-BH
no strips
push-up
A-B-C cup
prijs per stuk
2,95
Elders ¤ 5,95
Vanaf een maandag bij de Action .
pi_33135378
Hm voor zoon prijs wil ik hem ook wel een keer proberen Ik vraag me alleen af of hij genoeg ondersteuning geeft.. Ik heb niet zulke grote borsten hoor (cup B) maar als ik zelfs al iets te enthousiast loop zonder BH doet het pijn.. dus als ik dan met zoon ding uitga en bijv. ga dansen ben ik benieuwd hoe (on)prettig dat gaat voelen
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:42:10 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33136251
al vanaf een B-cup blijft dat totaal niet zitten volgens mij..
pi_33137213
Goede tip schatje
Ik ga maandag maar eens even langs de Action.. Wil zo'n "bh" al heel lang een keer uitproberen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33138069
Ik kan me niet voorstellen dat ik dit erg lekker vind zitten, maar het valt op zich een keer te proberen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_33140252
Siliconen is bah.
pi_33520660
Ik heb hem bij de blokker gehaald, en dat ding is brrrr koud als je hem opdoet. Maar hij plakt erg goed moet ik zeggen.
pi_33522614
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef Joana het volgende:
Ik heb hem bij de blokker gehaald, en dat ding is brrrr koud als je hem opdoet. Maar hij plakt erg goed moet ik zeggen.
Ja, de lijm laat alleen wel restjes achter.
Maar ik krijg er echt megamooie tieten van....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_33522627
Nóg mooier dan ze al zijn dus.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:14:54 #72
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33526263
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:28 schreef Moonah het volgende:

Ik zou absoluut geen vriendje willen die met zijn zo'n grote bek kwekt over zaken waar hij geen reet mee te maken heeft.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33532391
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, de lijm laat alleen wel restjes achter.
Maar ik krijg er echt megamooie tieten van....
Geen lijm hoor, er komt wel stof op dat dat ding. FF afspoelen en hij plakt weer goed. Alleen het vervormt snel. Stel je prikt even met je vinger er in en dat deukje blijft voorlopig erin zitten.
Dus achter een strak t shirt krijg je hobbelige tieten.
pi_36046340
Hey Joana, ik heb die van de Kruidvat en bij mij blijven er echt geen deukjes in zitten hoor! Maar het is dus niet zo'n siliconen ding, zo eentje met stof aan de voorkant zeg maar. Ik overweeg het toch nog om voor de zomer wel een siliconenversie te kopen, want bij de stoffen versie zie je de randjes onder sommige topjes toch nog zitten. Heeft iemand ervaring met de siliconenversie, zie je de randjes dan niet? Van lijmrestjes heb ik trouwens nog nooit last gehad.
Hierboven vroeg iemand of er ook een E-cup was. (al lang geleden maar toch) Die heb ik nog nooit gezien, maar je kunt een C of D-cup ook gebruiken, de bh hoeft niet de hele borst te bedekken.
Ik heb zelf cup C, en ik hou het wel een dagje vol met de plak-bh. Maar mijn zusje heeft D, en zij vond het niet echt prettig omdat het echt te weinig support geeft. Dus ik weet niet of je het met een E-cup wel fijn zult vinden.
pi_67636564
-edit: spam is niet gewenst op FOK!

voor adverteren op FOK!, zie fok.nl/adplanner - daar kan je advertentieruimte inkopen

als je geďnteresseerd bent behoort een promotie actie met bijvoorbeeld het LIF forum ook tot de mogelijkheden, daarvoor moet je even contact opnemen met pr@fok.nl.

[ Bericht 67% gewijzigd door Mylene op 02-04-2009 10:15:17 ]
Lingerie, BH & Push Up pads Online
pi_67641986
Zal ik 3 jaar na dato nog reageren? Ik gebruik die dingen allang niet meer.
pi_67646825
Ja hoor, kom maar op met review!
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:08:14 #78
113567 Joana
2 Submit?
pi_67694897
Ik heb ze weer eens uit de kast gehaald, de siliconen bh van de Blokker, Ze plakken nog steeds wel goed, leuk onder een strak shirtje, geen tepels die er doorheen priemen.
En het was wel handig voor deze keer, omdat ik wat aan mijn rug had.

Goedkoop was dit keer geen duurkoop geweest zo blijkt 3 jaar na dato.
pi_67699090
Nou, dan hoop ik dat de blokker snel weer met een paar siliconen toeterhouders op de markt komt!
  zondag 25 december 2011 @ 16:36:37 #80
363908 marcelladelissen
Een vrolijke meid!
pi_106033628
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 81% gewijzigd door Mylene op 29-12-2011 18:03:28 ]
Leef je leven!
pi_106173054
Ik heb er ooit 1 bij kruidvat gekocht maar heb hem nooit gebruikt. heb het wel eens opgeplakt maar het blijft bij mij niet zitten en het doet niks, dan kan ik net zo goed zonder bh mijn jurk/top aan trekken, zelfde effect..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')