abonnement Unibet Coolblue
pi_26012209
Ik kwam een gozer tegen met een shirt van het merk Puta di madre. Achterop het shirt stond iets in de trant van Gigolo fucks for 500,-.
Het is niet alleen de bedrukking, Puta di Madre. Maar zo heet 't merk. Ze hebben shirts met allerlei schunnige opdrukken.

Iemand bekend met Puta di madre?
The gum you like, is coming back in style.
pi_26012265
Ik weet niet zeker of 't nou Puta Madre is, of Puta di madre.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26012290
De puta madre 69 heet 't.

Mod, wil je de topicnaam veranderen in "[trend] De Puta Madre 69 shirts" ?
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:50:35 #4
3767 Herald
Come get some
pi_26012316
en dit -> heet de editknop!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_26012417
Gedaan meneertje .
pi_26012633
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:55 schreef schatje het volgende:
Gedaan meneertje .
Test?
The gum you like, is coming back in style.
pi_26012656
Ah, nu wel. Dank je schatje.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26012734
De Puta Madre 69
De Puta Madre 69 - The expression De Puta Madre was originated in Spain and in italian it means I feel good, I am de puta madre. The brand De Puta Madre was born in a spanish jail by a colombian drug dealer who was arrested in 1991 in Barcelona (Spain) for traffic of drugs and weapons and he was condemed to 20 years in prison until 2011. While in jail the colombian made friends with his cell mate called I.F.U. (his names initials); they both tried to start a project to set free their inner sensations, as they strongly regreted for the iligal actions they had done in the past. So they started to make t-shirts with printed slogans & legends smuggling them out of jail. Thanks to this initiative success they decided to spread the brand De Puta Madre. Once out of jail, I.F.U. searches for a producer who he can share his thoughts with, creating the brand De Puta Madre, already known around the world. Therefore, I.F.U. starts to produce & print out these t-shirts in Latin America & now in Italy aswell with very strong words as: dead arm, cocaine, drug traffic. The real message laying beneath these words is: Do not immitate our words, do not commit iligal actions, do not use drugs to feel different, but wear our t shirts to be always the best in every way, without using artificial things that will kill you.


Heb er wel eens wat over horen vertellen, maar heb de shirts zelf niet gezien.
pi_26012777
Ja het is verzonnen door een bajes-klant. Ik heb d'r vanmiddag eentje bekeken. Het zijn shirts met op de voorzijde "de puta madre" en op de achterzijde een schunnige oneliner.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26013075
Zag wel pas een gast lopen met zoon "puma"-shirt maar dan met PUTA in de puma-stijl. Praten we over hetzelfde?
pi_26013105
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:25 schreef Whissie het volgende:
Zag wel pas een gast lopen met zoon "puma"-shirt maar dan met PUTA in de puma-stijl. Praten we over hetzelfde?
Mogelijk. Maar ik denk 't niet. Als je zo'n shirt ziet denk je echt, wow eindelijk weer eens iets origineels. Over een paar maanden zal heel breezah-Nederland er wel weer in lopen. Zo gaat dat vaak met die trendjes, wat je met Bikkembergs ook ziet gebeuren nu.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26015851
Puta Madre, dat is toch hoerenmoeder? Nouja, leuk merk opzich, maar idd, over twee maanden loopt iedereen erin en is het enorm afgezaagd. Dus nee, ik ga niet zo'n shirtje halen, al wilde ik dat een paar maanden terug nog wel, toen het nog niet overal in de winkels hing..
Strawberry Flavour..
pi_26016716
ik heb het shirt al meer dan een jaar.. is wel geinig
pi_26051955
Zag het vandaag in Rotterdam hangen in de stad, in een winkel tegenover de "britain-shop" en naast de dump. (Is zijstraat rechts als je bij V&D uit de koopgoot komt) Hebben echt trendy dingen hangen daar. Zag Puta Madre ook gelijk hangen.
pi_26073167
Funky House zeker? Iemand een website waar ik wat voorbeelden kan zien?
pi_26148199
ja precies, heeft er iemand een voorbeeld?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_26148351
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:21 schreef sjimz het volgende:
ik heb het shirt al meer dan een jaar.. is wel geinig
Waar heb je die gehaald?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 11 april 2005 @ 15:52:42 #18
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26149132
quote:
Op woensdag 6 april 2005 07:51 schreef -moi- het volgende:
Puta Madre, dat is toch hoerenmoeder? Nouja, leuk merk opzich, maar idd, over twee maanden loopt iedereen erin en is het enorm afgezaagd. Dus nee, ik ga niet zo'n shirtje halen, al wilde ik dat een paar maanden terug nog wel, toen het nog niet overal in de winkels hing..
Puta di Madre is hoeremoeder.
Ook wel als hoerenjong gebruikt.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26149753
Te koop bij o.a. Men@Work, met andere woorden, het is alweer passé...
pi_26150147
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:18 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Waar heb je die gehaald?
In bulgarije
  maandag 11 april 2005 @ 20:02:54 #21
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_26155011
Nou De puta madre is inderdaad iets van goed of te gek. Ik voel me de puta madre, ik voel me te gek zoiets.

Maar puta madre als hoerenmoeder wordt niet echt gebruikt, ja puta is hoer en madre is moeder, maar verder...

En hoerenjong is hijo de puta. Maar even on-topic, ben nu wel benieuwd hoe die shirtjes eruit zien.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_26156360
ja ik dus ook!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_26156485
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef La_Guiri het volgende:

En hoerenjong is hijo de puta. Maar even on-topic, ben nu wel benieuwd hoe die shirtjes eruit zien.
Ja, ik heb op de site gekeken, maar geen plaatjes, wel de tekst:
quote:
you can't see our items
because
of imitations. go straight to the shops to have them
.
pi_26156861
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, ik heb op de site gekeken, maar geen plaatjes, wel de tekst:
[..]

.
ja klopt, dat had ik ook gezien.
Misschien kan er ff iemand in een winkel stiekem wat foto's maken.....
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 11 april 2005 @ 21:44:08 #25
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_26157618
Had er een tijdje geleden eentje gekocht voor me'n vriendin. was een heel leuk vestje om te zien. kom ik er later achter wat die naam betekend... vond t nie zo leuk eigelijk...
Save a mouse, eat a pussy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')