abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:42:16 #1
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_25934701
Op 1 juli staat Kraftwerk in de 013! Kaarten zijn 35 euro, voorverkoop begint op 9 april. Volgens de 013 site duurt het tot 4:00, dus ik neem aan dat er DJ's o.i.d. na het optreden komen.

Zie ook de 013 site.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:42:56 #2
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_25934717
Oops sorry, misschien is dit meer iets voor UVT , daar wilde ik 'm eigenlijk plaatsen.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_25935734
AAAH!!!
Hier ben ik zeker bij (wil zelfs voor het postkantoor overnachten om een kaartje te scoren bij wijze van spreke )
En van daaruit meteen richting Awakenings Festival
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:37:49 #4
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25935838
Titel detagged

Eigenlijk wil ik Kraftwerk wel eens zien.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:33:55 #5
27648 Weakling
available in strong mint
pi_25938389
Hopelijk loopt 013 niet te fucken en ga ik erg sjaggie worden als ik geen kaartje weet te scoren en natuurlijk erg blij als ik wel een kaartje weet te bemachtigen ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_25940208
Vorige keer in de Ahoy vergeten achter kaarten te gaan, gaat nu dus rechtgezet worden.

Ik ben wel benieuwd wat ze brengen live.
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:59:36 #7
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_26073139
Morgen start de voorverkoop!
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_26086164
Gaan hier nog meer mensen heen? Niemand van m'n vrienden willen mee (vinden het te ver etc.)
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:43:20 #9
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26100348
Er zullen best wel wat fokkers gaan.
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:48:06 #10
33 Anton
A flower?
pi_26100475
Ik heb meteen maar een kaartje gekocht, de vorige keer was ik te laat...
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_26100508
Autobahn!
pi_26100827
Zombie nation was toch van hen? .. ehhh hehe

[ Bericht 49% gewijzigd door gekke_sandra op 09-04-2005 17:36:55 ]
Delivered without an information leaflet
pi_26101015
ja hoor, zombie nation........
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:11:16 #14
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_26101082
Zombie Nation
Ben vorig jaar bij een optreden geweest in HMH, was erg gaaf
pi_26101090
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:08 schreef nr.126 het volgende:
ja hoor, zombie nation........
Kernkraft 400! Óók leuk .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2005 17:12:06 ]
pi_26101279
Ik was vorig jaar ook in de HMH.
Verbazingwekkend eigenlijk, er gebeurd eigenlijk totaal niets op het podium, en toch bleef het mij ruim 2 uur boeien.
pi_26101716
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kernkraft 400! Óók leuk .
Haha! Lijkt erop hè
Delivered without an information leaflet
  zondag 10 april 2005 @ 12:53:38 #18
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26119806
*heeft kaartje besteld

Benieuwd of ze zo'n relatief kleine zaal als die van 013 ook nog een beetje weten op te leuken met projectieschermen en lasers e.d. Ik bedoel: de muziek zal dik in orde zijn, maar d'r moet wel iets meer te zien zijn dan een stel kerels die bijna roerloos achter een stel keyboards en aanverwante artikelen staan.

Enne: het duurt tot 04:00, wat me ook wel nieuwsgierig maakt wat er allemaal nog meer omheen gepland wordt!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_26145247
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:53 schreef Weakling het volgende:
Benieuwd of ze zo'n relatief kleine zaal als die van 013 ook nog een beetje weten op te leuken met projectieschermen en lasers e.d. Ik bedoel: de muziek zal dik in orde zijn, maar d'r moet wel iets meer te zien zijn dan een stel kerels die bijna roerloos achter een stel keyboards en aanverwante artikelen staan.
Het zal toch zo ongeveer dezelfde show zijn van vorig jaar. Dus 4 heren plus een grote videoprojectie. En dat is genoeg!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_26157467
Oeh! Daar wil ik eigenlijk ook wel naar toe!
Tis wel 35 euro... .
pi_26157676
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:37 schreef Tristessa het volgende:
Oeh! Daar wil ik eigenlijk ook wel naar toe!
Tis wel 35 euro... .
Het is de 35 euro echt waard
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_26219371
Ze komen ook op rock werchter
Hajeto!
  donderdag 14 april 2005 @ 15:41:12 #23
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_26223496
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:18 schreef nr.126 het volgende:
Ik was vorig jaar ook in de HMH.
Verbazingwekkend eigenlijk, er gebeurd eigenlijk totaal niets op het podium, en toch bleef het mij ruim 2 uur boeien.
Precies; was ook een topper! Zal dus deze keer ook wel in orde komen. Kraftwerk heeft volgens mij nog nooit echt een slecht optreden gegeven, hooguit wat minder goede.


En het kaartje heb ik gelukkig al.
Ceci n'est pas une signature.
pi_26260012
ijsklont; ga je hier nou ook heen? Wordt wel tof hoor!
Heb iemand zover gekregen om er heen te gaan: m'n oom Hij houdt ook van dat oude electro en heeft zelfs nog een LP van Autobahn liggen.
pi_27773895
*kick* Nog meer mensen die hier heen gaan? Kom op zeg! Is wel een unieke belevenis
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:52:25 #26
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_27777217
Ga helaas niet, had geen geld. En het is midden in m'n tentamenweek. Misschien dat ik nog wel naar de afterparty ga met Juan Atkins, ook in 013. Toegang gratis voor mensen die naar het concert zijn geweest.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:08:59 #27
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27788404
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:41 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Precies; was ook een topper! Zal dus deze keer ook wel in orde komen. Kraftwerk heeft volgens mij nog nooit echt een slecht optreden gegeven, hooguit wat minder goede.


En het kaartje heb ik gelukkig al.
mmmmmm nou ik heb een paar bootlegs van kraftwerk in de jaren 70. en das niet best. ik denk dat ze nu geluidstechnisch wel de beste shows doen.

ik was er in de hmh bij en ik ga nu ook weer. en de dag erna nog even langs bij awakenings festival.

ben trouwens erg nieuwsgierig naar de dvd van minimum maximum.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:41:27 #29
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28394548
Wanneer komt die dvd eigenlijk uit? Was vorig jaar ook in HMH, en ben wel benieuwd naar die dvd
Heb gister die dubbel cd gedownd, klinkt wel goed
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28404541
Ik ben net terug. Het was echt een heel goed concert. Fucking cool.

Ze speelden o.a.: trans europ express, das modell, autobahn, pocket calculator, computer world, tour de france soundtrack, manmachine.

Ik ben weggegaan na de toegift (na pocket calculator), omdat ik de laatste trein moest halen.
Hebben ze daarna nog wat gespeeld? (Ik hoop het niet )

Ik stond trouwens naast iemand die de show opnam. Ik stond op het balkon in het midden en het geluid was erg goed daar. Ik verwacht dat de bootleg erg goed zal zijn.
In fact, one thing you should look for is a scene where a nymphomaniac is getting reamed by a hunchback next to the carcass of a dead donkey in a shed. But they probabiy cut that part out for TV.
pi_28408215
volgens mij kwamen daarna nog 'the robots' en 'music non-stop' kan zijn dat er nog wat meer nummers achteraan kwamen.

Ik stond btw ook op het balkon in het midden
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:29:57 #32
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28408957
Er is al een bootleg van de tour van vorig jaar, concert in Londen
Maar ik wil de off. DvD van de tour
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28410774
Ben alleen naar de afterparty gegaan, omdat ik zo mijn twijfels heb over het "live" zijn van Kraftwerk, was een beetje een duffe afterparty...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_28411338
Volgens mij was het live. Ik zag steeds een iemand de drums inspelen, een de akkoorden, een de melodie en een zat aan een knop te draaien en je kon horen dat daarmee een filter mee werd aangestuurd.
Dingen die niet live waren, waren stemmen die door een synthesizer waren gehaald en vrouwelijke achtergrondzang. Maar dat leek me gesampelt en werd dmv van het keyboard getriggerd. Bij autobahn bijvoorbeeld werd er zichtbaar met het begin waar je een auto hoort starten, gespeeld (de auto wilde niet gelijk starten )

Ze kunnen het allemaal hebben gefaket, maar het meeste leek mij live.

Edit: Volgens mij improviseerden ze zelfs tijdens pocket calculator.
In fact, one thing you should look for is a scene where a nymphomaniac is getting reamed by a hunchback next to the carcass of a dead donkey in a shed. But they probabiy cut that part out for TV.
pi_28412828
Wat ik persoonlijk jammer vond is dat ze niet alles in het duits zongen...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_28413157
Dat viel me ook op. De helft van neonlichte werd in het duits en de rest in het engels gezongen. Ik had liever dat ze alles in het duits hadden gezongen. Dat voegt meer 'kraftwerkheid' aan de muziek toe. ( )

[ Bericht 4% gewijzigd door Gyan op 02-07-2005 15:33:16 ]
In fact, one thing you should look for is a scene where a nymphomaniac is getting reamed by a hunchback next to the carcass of a dead donkey in a shed. But they probabiy cut that part out for TV.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:29:34 #37
33 Anton
A flower?
pi_28415869
Het was koel, erg koel En ik bleek ook meer van hun te kennen dan ik in eerste instantie dacht, want ik heb geen enkele cd van ze. Maar dankzij de 'synthesizer greatest' serie (wie kent em nog?) en alles wat ik aan de hand daarvan aan originelen heb opgezocht heb ik toch aardig wat Kraftwerk leren kennen, er waren maar een paar nummers die ik nog niet eerder had gehoord

De afterparty was wel ok, zeker in de bat cave. Daar was tenminste ruimte om te dansen
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:36:40 #38
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28416104
Erg erg erg goed concert, alleen weinig verrassend want nagenoeg 1 op 1 de tracklist van hun Minimum Maximum CD. Toch retegaaf om eens een keer deze helden van de electronica een keer live aan het werk te zien. Wat mij betreft liggen ze nog steeds voor op de concurrentie.

Oh en als je de trein heb moeten halen na Pocket Calculator: dan heb je het mooiste van het concert gemist!!! Eerst een toegift met de enige echte Kraftwerk robots en daarna een lange toegift van ze in de fluoriserende "spiderman" pakken. Voor mij de twee coolste stukken uit het concert.

Welke tracks heb je in dat geval gemist:
- The Robots <--- gaaf gaaf gaaf die robots!
- Elektro Kardiogramm
- Aero Dynamik
- Music Non Stop
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:32:52 #39
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_28421536
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:01 schreef RichardQuest het volgende:
Ben alleen naar de afterparty gegaan, omdat ik zo mijn twijfels heb over het "live" zijn van Kraftwerk, was een beetje een duffe afterparty...
Ze spelen de meeste stukken zeker weten live. Het enige wat niet Live wordt gespeeld is 'The Robot's, want dan zitten ze off-stage de robots te besturen

Vooral bij Musique Non Stop is duidelijk wie wat doet. Florian, vooral de sound effects, en bij Autobahn zingt hij mee, Frits doet de rythm, Henning regelt de bass en speelt bij sommige nummers de lead-melodie, in andere gevallen backed hij Ralf up met de toetsen, en Ralf de zang en leads en harmonieen.

Henning heeft dus in de loop van de jaren de rol van Florian over genomen.

Ook bijvoorbeeld bij 'Aerodynamik' merk je improvisatie.

Jammer dat ik er niet bij was.
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_28423302
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef Weakling het volgende:
Erg erg erg goed concert, alleen weinig verrassend want nagenoeg 1 op 1 de tracklist van hun Minimum Maximum CD. Toch retegaaf om eens een keer deze helden van de electronica een keer live aan het werk te zien. Wat mij betreft liggen ze nog steeds voor op de concurrentie.

Oh en als je de trein heb moeten halen na Pocket Calculator: dan heb je het mooiste van het concert gemist!!! Eerst een toegift met de enige echte Kraftwerk robots en daarna een lange toegift van ze in de fluoriserende "spiderman" pakken. Voor mij de twee coolste stukken uit het concert.

Welke tracks heb je in dat geval gemist:
- The Robots <--- gaaf gaaf gaaf die robots!
- Elektro Kardiogramm
- Aero Dynamik
- Music Non Stop
en een stukje boing boom tchak als intro op Music Non Stop, net als op de Minimum Maximum cd dus. Het was leuk een vooral bij Man Machine overweldigend, daarna vond ik veel nummers toch iets te lang zodat je interesse verloor. HMH vond ik toch een iets fijnere setting omdat daar veel ruimte is en iets onpersoonlijker is dan 013, wat de band ten goede komt.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:07:25 #41
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28424853
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef metalbazzz het volgende:

[..]

en een stukje boing boom tchak als intro op Music Non Stop, net als op de Minimum Maximum cd dus. Het was leuk een vooral bij Man Machine overweldigend, daarna vond ik veel nummers toch iets te lang zodat je interesse verloor. HMH vond ik toch een iets fijnere setting omdat daar veel ruimte is en iets onpersoonlijker is dan 013, wat de band ten goede komt.
Ah ja da's waar, boing boom tchak ook nog. Miste alleen een beetje Dentaku en juist Autobahn vond ik het minste nummer van de hele avond. Wel grappig dat de auto aan het begin niet wilde starten. De nummers waren soms idd een tikje aan de lange kant, maar boeiden me wel.

Wat betreft sfeer had ik juist het omgekeerde. Okay, als de zaal groter is, kunnen ze visueel nog spectaculairder uitpakken, maar gaan tevens de fijnere details van hun muziek verloren. Nu was het tenminste iets meer "Mensch" en minder "Machine" (voor zover mogelijk) en dat vond ik erg prettig.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_28428581
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef Weakling het volgende:
Erg erg erg goed concert, alleen weinig verrassend want nagenoeg 1 op 1 de tracklist van hun Minimum Maximum CD. Toch retegaaf om eens een keer deze helden van de electronica een keer live aan het werk te zien. Wat mij betreft liggen ze nog steeds voor op de concurrentie.

Oh en als je de trein heb moeten halen na Pocket Calculator: dan heb je het mooiste van het concert gemist!!! Eerst een toegift met de enige echte Kraftwerk robots en daarna een lange toegift van ze in de fluoriserende "spiderman" pakken. Voor mij de twee coolste stukken uit het concert.

Welke tracks heb je in dat geval gemist:
- The Robots <--- gaaf gaaf gaaf die robots!
- Elektro Kardiogramm
- Aero Dynamik
- Music Non Stop
!!!!!
Kut NS. Godverdomme!
In fact, one thing you should look for is a scene where a nymphomaniac is getting reamed by a hunchback next to the carcass of a dead donkey in a shed. But they probabiy cut that part out for TV.
pi_28430656
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Weakling het volgende:

[..]
Nu was het tenminste iets meer "Mensch" en minder "Machine" (voor zover mogelijk) en dat vond ik erg prettig.
hm volgens mij hoort het juist toch meer machine te zijn mijns inziens. Recensietje dan maar: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=158229
  zondag 3 juli 2005 @ 00:24:53 #44
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28431757
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef metalbazzz het volgende:

[..]

hm volgens mij hoort het juist toch meer machine te zijn mijns inziens. Recensietje dan maar: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=158229
Vanuit Kraftwerks oogpunt klopt dat wel, maar ik vind het juist daarom leuk om iets meer van de mens achter de machine te zien, in dit geval doordat je ze van heel dicht bij kon bekijken. De kleine maniertjes, onderlinge contacten en speelsheden, hoe minimaal ook, boeien mij op zo'n avond net zo veel als de projectie op bioscoopformaat op de achtergrond.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_28434617
Ik vond het echt supergaaf zeg! Damn wat een avond; aan Kraftwerk
Tracklist was inderdaad nagenoeg gelijk aan hun Minimum - Maximum cd, maar dat vond ik echt geen ramp. Heerlijk hoe ze begonnen met Mensch Maschine, blijf het een ongelofelijk mooi nummer vinden. Die visuals zijn echt super en geweldig synchroon (vooral te zien bij het nummer Calculator). Ze hebben bepaalde nummers wel in een nieuw jasje gestopt, zoals Calculator en Numbers. Robots vond ik ook erg gaaf. Was in het begin toch huiverig omdat ik de 'orginele' versie véél cooler vind (swingt wat minder), maar tijdens het concert kwam het wel goed tot hun recht.
Radioaktivity vind ik ook echt super! Heb de hele avond wel véél kippevelmomenten gehad zeg. Yesssss wat een belevenis was het weer!
  zondag 3 juli 2005 @ 02:36:22 #46
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28435531
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:53 schreef hydraulix het volgende:
Ik vond het echt supergaaf zeg! Damn wat een avond; aan Kraftwerk ... Heb de hele avond wel véél kippevelmomenten gehad zeg. Yesssss wat een belevenis was het weer!
Tis alleen jammer dat het zo moeilijk over te brengen is op de mensen die er niet bij waren.
"Hoe was Kraftwerk?"
- "Retegaaf!".
"Wat was er te zien?".
- "Vier accountants achter een tafeltje met een laptop en ze schuiven wat met hun muis heen en weer, plus een achtergrondprojectie."
"Is dat niet ontzettend saai dan?"
- "NEEEEEE!"
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_28443429
Ja, het was weer superlekker. Zoals je de bassen door je lichaam voelt gaan, dat draagt zeker bij aan het totale plaatje. Behoorlijk visueel spektakel (al zullen zommige dat inderdaad niet snappen), maar zelfs als je even je ogen sluit en alleen geniet van het schitterende geluid, is het echt puur genieten. De DVD komt in september. Die is zeker weten voor mij.
pi_28444343
ik wist helemaal niet dat kraftwerk hier kwam....
  maandag 4 juli 2005 @ 12:50:22 #49
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_28472384
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:28 schreef Gyan het volgende:
Dingen die niet live waren, waren stemmen die door een synthesizer waren gehaald en vrouwelijke achtergrondzang.
Bij welke nummers ziten er vrouwelijke stemmen in dan?
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_28482882
ik vond het het een erg goed concert., anders dan de hmh en ook beter dan de hmh, minder rommelig. en het geluid was veel beter in de 013. en dat had iets te maken met de door kraftwerk meegenomen pa. liner ray. die 013 pa, turbosound is echt te slecht voor woorden. gelukkig is die niet gebruikt. ik vond de intieme sfeer in 013 erg tof. de band was lekker op dreef en er was zelfs oogcontact met het publiek, de derde man van links was de meest losse van de avond. fijn dat ik geweest ben. ik had het niet willen missen.
pi_28482925
Ik heb die naam al vaker gehoort, maar wat is het voor 'n band eigenlijk.
pi_28483766
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb die naam al vaker gehoort, maar wat is het voor 'n band eigenlijk.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kraftwerk&meta=
pi_28549547
Damn, kan echt totaal niet wachten op hun dvd! Ben nu al de hele week Minimum - Maximum aan het beluisteren en zie dan die beelden weer voor me van de visuals
Edit: Hier kun je meer informatie vinden over hun laatste album, inclusief 3 video's die op hun dvd zullen verschijnen

[ Bericht 39% gewijzigd door hydraulix op 06-07-2005 18:09:41 ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:18:15 #54
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_28560166
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:50 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

Bij welke nummers ziten er vrouwelijke stemmen in dan?
Nevermind, ik weet het al, bij 'Numbers' en 'Musique Non Stop'.
"Go Ahead, Make My Day !!"
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:57:15 #55
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28563869
Oeh, goede vondst hydraulix! Heerlijk ff nagenieten van het concert (alweer). De Minimum - Maximum CD's gaan ook al bijna dagelijks de speler in en nu ook nog eens beeld erbij. Wat is het nog lang wachten op de DVD ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:05:24 #56
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_28583895
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:44 schreef Ceased2Be het volgende:Ik stond btw ook op het balkon in het midden
Lijkt wel of dat Fok!-only was. Ik ook al.
Ceci n'est pas une signature.
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:59:19 #57
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28585792
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:05 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Lijkt wel of dat Fok!-only was. Ik ook al.
*hield het Fok gehalte in de zaal op peil door links naast het knopjes-schuif-eilandje te staan.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_28603190
ik stond ergens vooraan, zo'n beetje links in de buurt van de basspeakers. ik houd wel van een beetje bas. voor mij stond een clupje mensen die bij het vierde nummer ineens heel erg enthousiast werden. volgens mij sloeg toen hun pilletje in want daarna zijn ze niet meer gestopt met dansen.
  maandag 11 juli 2005 @ 11:16:51 #59
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_28701702
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef rheingold het volgende:
ik stond ergens vooraan, zo'n beetje links in de buurt van de basspeakers. ik houd wel van een beetje bas. voor mij stond een clupje mensen die bij het vierde nummer ineens heel erg enthousiast werden. volgens mij sloeg toen hun pilletje in want daarna zijn ze niet meer gestopt met dansen.
Dat zag er inderdaad grappig uit! Maar ik kon ze eigenlijk geen ongelijk geven; wilde soms zelf ook gaan dansen.
Ceci n'est pas une signature.
  maandag 11 juli 2005 @ 12:34:53 #60
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_28703713
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:16 schreef phreaky_professor het volgende:
Maar ik kon ze eigenlijk geen ongelijk geven; wilde soms zelf ook gaan dansen.
Ehh wat houdt je tegen?
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
  maandag 11 juli 2005 @ 15:01:23 #61
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_28707398
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:34 schreef ijsklont het volgende:

Ehh wat houdt je tegen?
Mn kapotte knie. Die trappen op was al erg pijnlijk.
Ceci n'est pas une signature.
  maandag 11 juli 2005 @ 15:19:27 #62
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_28707916
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:01 schreef phreaky_professor het volgende:
Mn kapotte knie. Die trappen op was al erg pijnlijk.
Mja, dat is inderdaad kut . Ik kan zelf altijd moeilijk stil blijven staan als ik vette muziek hoor.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
  maandag 11 juli 2005 @ 15:30:34 #63
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28708250
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:19 schreef ijsklont het volgende:

[..]

Mja, dat is inderdaad kut . Ik kan zelf altijd moeilijk stil blijven staan als ik vette muziek hoor.
Ik zou ook wel hebben willen dansen, maar mijn manier van dansen is niet gezond voor de mensen die om me heen staan, zeker niet als ze zo dicht om me heen staan ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_28712792
stoer
  maandag 11 juli 2005 @ 20:44:59 #65
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28717091
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:19 schreef rheingold het volgende:
stoer
Nee hoor, gewoon een kwestie van motorisch gestoord zijn, waardoor bewegingen soms iets wilder uitpakken dan de bedoeling is. Maar goed, bij Kraftwerk was het sowieso veel te druk om echt fatsoenlijk te kunnen dansen vond ik.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_28722035
voor aan de zijkanten ging het anders prima.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:05:02 #67
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28734319
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef rheingold het volgende:
voor aan de zijkanten ging het anders prima.
Ik stond compleet ingeklemd tussen medebezoekers met ongeveer 5 cm speling rondom, maar goed, daarvoor in de plaats had ik wel goed zicht en geluid.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:40:22 #68
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_28745210
Ik zit net foto's te bekijken van de huidige tour en het is me opgevallen dat Florian Schneider (meest rechtse) geen headset draagt. Betekent het dat ie niet meer mee zingt?

En klopt het dat ie in 013 een ventilator aan zijn laptop had hangen die gericht was op zijn gezicht?
"Go Ahead, Make My Day !!"
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:07:26 #69
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28753611
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:40 schreef Lone_Gunman het volgende:
Ik zit net foto's te bekijken van de huidige tour en het is me opgevallen dat Florian Schneider (meest rechtse) geen headset draagt. Betekent het dat ie niet meer mee zingt?

En klopt het dat ie in 013 een ventilator aan zijn laptop had hangen die gericht was op zijn gezicht?
Ventilator weet ik niet, maar zingen deed ie in ieder geval niet. Wel bijna eng hoeveel zijn robothoofd op zijn eigen hoofd lijkt trouwens.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:44:56 #70
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_28775344
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ventilator weet ik niet, maar zingen deed ie in ieder geval niet. Wel bijna eng hoeveel zijn robothoofd op zijn eigen hoofd lijkt trouwens.
Hij en zijn dummy lijken preken idd

Hij is nooit fan geweest van live optreden, een keertje ( in de computerworld tour) is hij zelfs zo geflipt dat ie kwijt was geraakt. Ze vonden hem terug tussen het publiek.

Live doet hij weinig maar in de studio doet hij erg veel, hij is ook verantwoordelijk geweest voor het bouwen van de vele apparaten. Hij is meer de 'engineer' zeg maar. Hij schijnt wel veel grapjes te maken, op zijn manier. Hij staat altijd stokstijf op het podium maar zijn 'dummy' beweegt het meeste van alle 4.

Ook lachen hoe hij meestal het podium af rent op het einde
"Go Ahead, Make My Day !!"
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:35:32 #71
27648 Weakling
available in strong mint
pi_28776468
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
...
Hij is nooit fan geweest van live optreden, een keertje ( in de computerworld tour) is hij zelfs zo geflipt dat ie kwijt was geraakt. Ze vonden hem terug tussen het publiek.
...
Ook lachen hoe hij meestal het podium af rent op het einde
Dat viel me idd ook al op ja! Ik dacht nog: die moet wel heel nodig naar het toilet, maar het is dus zijn fobie voor optreden voor publiek. Erg grappig ... nou ja, voor hemzelf misschien niet, maar grappig om te weten.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_29365440
ik heb net de 4lp box van minimum maximum binnen, 4 dikke plakken vinyl. perfect gemasterd en schitterend uitgevoerd in dikke kartonnen hoezen. ben ik echt heel blij mee.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:35:55 #73
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29371773
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:20 schreef rheingold het volgende:
ik heb net de 4lp box van minimum maximum binnen, 4 dikke plakken vinyl. perfect gemasterd en schitterend uitgevoerd in dikke kartonnen hoezen. ben ik echt heel blij mee.
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Soms vind ik het jammer dat ik geen mogelijkheid heb om een platenspeler aan te sluiten, want die grote hoezen vind ik altijd nog mooier dan die kleine prut CD hoesjes. Have fun met Kraftwerk zoals ie beluisterd moet worden: digitale muziek via analoge apparatuur.

*is beetje jaloers
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 02:13:31 #74
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_29380927
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:35 schreef Weakling het volgende:
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Soms vind ik het jammer dat ik geen mogelijkheid heb om een platenspeler aan te sluiten, want die grote hoezen vind ik altijd nog mooier dan die kleine prut CD hoesjes. Have fun met Kraftwerk zoals ie beluisterd moet worden: digitale muziek via analoge apparatuur.
Die muziek van Kraftwerk is volgens mij voornamelijk met analoge synths gemaakt hoor . Maar een platenspeler is echt aan te raden vind ik, zoveel goede muziek die alleen op vinyl te krijgen is. En ik vind het sowieso wat extra's hebben, platen.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:00:37 #75
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29384299
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 02:13 schreef ijsklont het volgende:

[..]

Die muziek van Kraftwerk is volgens mij voornamelijk met analoge synths gemaakt hoor . Maar een platenspeler is echt aan te raden vind ik, zoveel goede muziek die alleen op vinyl te krijgen is. En ik vind het sowieso wat extra's hebben, platen.
In den beginne wel, want toen kende men het woord digitaal niet eens, maar tegenwoordig staan de heren ook gewoon met laptopjes te prutsen hoor.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:01:05 #76
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_29385507
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:00 schreef Weakling het volgende:

[..]

In den beginne wel, want toen kende men het woord digitaal niet eens, maar tegenwoordig staan de heren ook gewoon met laptopjes te prutsen hoor.
Ok, dat wist ik niet, heb ze helaas nog niet live gezien .
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_29400887
tuurlijk is alles digitaal tegenwoordig. en op de hoes bedanken de heren dan ook proppelerheads en native instruments. die staan dus gewoon lekker met ableton live te spelen op het podium.
pi_29450146
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:47 schreef Kolkus het volgende:
Vorige keer in de Ahoy vergeten achter kaarten te gaan, gaat nu dus rechtgezet worden.

Ik ben wel benieuwd wat ze brengen live.
Heb ze vorig jaar gezien in de HNM en verwacht niet dat je echt een vette liveshow krijgt!!. Die gasten staan 2 uur gewoon te spelen. kijken misschien 5 keer het publiek in en sluiten dan weer op de ouderwetse manier af en gaan dan stuk voor stuk weg. Aplaus zullen ze waarschijnlijk niet meer horen, want dan zitten ze al in de kleedkamer...

  vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:40:32 #79
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29450545
Beetje late reactie he cru op een post van 2 april

De show spettert idd niet, maar spettert daardoor toch weer wel. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar door de consequente eigen rigide stijl van ze, krijgt de show toch iets magisch naar mijn mening. Toen in de toegiften de robots en de neon pakken tevoorschijn kwamen kreeg ik toch wel een enorme kick.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_29460232
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:40 schreef Weakling het volgende:
Beetje late reactie he cru op een post van 2 april

De show spettert idd niet, maar spettert daardoor toch weer wel. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar door de consequente eigen rigide stijl van ze, krijgt de show toch iets magisch naar mijn mening. Toen in de toegiften de robots en de neon pakken tevoorschijn kwamen kreeg ik toch wel een enorme kick.
had ik ook, maar komt het eigenlijk niet gewoon omdat ze al tig jaar niet meer hadden opgetreden in nederland? Denk als ze dat vaker zouden doen, dat het voor velen niet zo goed zou zijn. Het viel mij zwaar tegen ondanks dat de muziek heerlijk blijft. Bij een liveact verwacht ik toch een beetje interactie...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:06:20 #81
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29469712
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 07:52 schreef cru het volgende:
had ik ook, maar komt het eigenlijk niet gewoon omdat ze al tig jaar niet meer hadden opgetreden in nederland? Denk als ze dat vaker zouden doen, dat het voor velen niet zo goed zou zijn.
Klopt wel, maar overdaad schaadt sowieso. Autobahn vond ik die avond het minste nummer en dat komt waarschijnlijk ook omdat ik die dood gedraaid heb, zo gaat dat natuurlijk ook met optredens, als ik ze drie keer in een jaar zou zien, zou het voor mij ook niet meer hoeven.
quote:
Het viel mij zwaar tegen ondanks dat de muziek heerlijk blijft. Bij een liveact verwacht ik toch een beetje interactie...
Kan ik begrijpen, maar voor mij hoeft het niet. Soms word ik zelfs doodmoe van de "interactie". Zo was ik eens bij een Basement Jaxx optreden ook in 013 en bij bijna elk nummer werd door de band het publiek gevraagd om mee te klappen. Nou, dat hield ik na een half nummer toch ook wel voor gezien en het geblêr de zaal in van "Are you having a good time?" enzo hoeft van mij ook niet.

Wat dat betreft vond ik Kraftwerk een hele verademing en totaal niet saai of tegenvallend, maar goed, ik snap best dat dat door iedereen anders ervaren wordt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_29482049
interactie is saai en overbodig. de muziek zou voldoende moeten zijn. in het geval van kraftwerk de muziek en de beelden. elke vorm van interactie zou de spanningsboog breken. het is juist het concept waar je naar staat te kijken. robotmuziek. kil en koud. met een enkele menselijk emotie in de vorm van korte gezongen stukjes. en zelfs die klinken kil en monotoon. als je interactie zoekt moet je maar naar de wc experience gaan. dat past verder niet bij kraftwerk ben ik bang.
pi_30877831
26 september komt wel héél erg dichtbij...
pi_30878859
Wat is er 26 september?
In fact, one thing you should look for is a scene where a nymphomaniac is getting reamed by a hunchback next to the carcass of a dead donkey in a shed. But they probabiy cut that part out for TV.
pi_30878900
release van hun dvd
staat o.a. hier
(wel jammer dat ik nergens een site kan vinden waar je het kan pre-orderen wat meestal wel bij boudisque gebeurt)
pi_30995540
nergens iets te vinden over die dvd.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:43:54 #87
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30996408
die komt niet op 26sep
Hadden ze van een duits forum, maar daar hebben ze het nu weer over 2Nov

edit - ze denken nu 4Okt, maar zal ook wel uitgesteld worden
eerst zou het wel de 26e zijn:

Laut EMI Promotion- Services Germany

KRAFTWERK -Live DVD- Street Date 26.09.05
pi_30997844
mmmmmm ff geduld dus nog.
pi_31022373
AAAARGH de spanning!
pi_31069810
Wat een afschuwelijke "muziek" is dat toch.
Hoe kan iemand daar blij van worden?
Als ik zwaar bezopen ben kan ik er misschien op in slaap vallen
pi_31139730
uhm smaken verschillen, je hoeft er niet naar te luisteren.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:07:45 #92
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_31282461
Nog meer vertraging vrees ik:
quote:
Kraftwerk Live-DVD postponed to December...
Astralwerks announced 6 December 2005 as release date of the Live-DVD
"MINIMUM-MAXIMUM" for the USA. German EMI didn't confirm release date
of Live-DVD yet, that it could be near of Astralwerks.
Aldus kraftwerk.technopop.com.br
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_31305316
Nou, dan weet ik wat ik alvast voor kerst ga vragen
pi_32225103
quote:
Kraftwerk to Release Live DVD, Box Set

Zach Vowell reports:
Of all the reunion tours blah blah blah...seriously, can we all just agree that this is Kraftwerk's man-machine world, and we're just lucky to live in it? And that they were gracious enough to tour in it the past couple of years? OK. Astralwerks has already released one document this year celebrating the tour’s success (duh, it’s their world), the live album Minimum-Maximum. And now, the label has announced that they will issue a DVD of the same name on December 6. The two-disc package will feature live footage of basically every song from the tour's set, and will follow a similar tracklisting to the CD.

It will also feature bonus footage of Florian, Ralf, and co. performing "Aerodynamik" at the 2003 MTV Europe Music Awards in Edinburgh. And this is how America is different from Europe: we get R. Kelly doing "Trapped in the Closet" as a one man performance art piece, and they get Kraftwerk.

Santa's probably got a few insane Kraftwerk fans on his list, so on December 6, Astralwerks will also relese a special edition "Notebook" box set, which will include both the DVD and CD versions of Minimum-Maximum, plus an 88-page hardback book chock full of photos (some familiar, some new), stage design, and technical data for all the gearheads out there. So if you want to create your very own Kraftwerk show in your backyard, go ahead.

The whole she-bang will be packaged in a nifty laptop-shaped box, so you can fool co-workers and/or fellow students into thinking you're actually getting things done. If job security's not a priority, the DVD will probably suffice. Here's what lies ahead on the visual autobahn:

Disc One:

01 Meine Damen Und Herren
02 The Man-Machine
03 Planet of Visions
04 Tour De France 03
05 Vitamin
06 Tour de France
07 Autobahn
08 The Model
09 Neon Lights
10 Radioactivity
11 Trans Europe Express

Disc Two:

01 Numbers
02 Computer World
03 Home Computer
04 Pocket Calculator / Dentaku
05 The Robots
06 Elektro Kardiogramm
07 Aero Dynamik
08 Music Non Stop
09 Aerodynamik (MTV Europe Music Awards performance)
  zondag 13 november 2005 @ 08:53:51 #95
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_32225146
De dvd is overigens al uit , ik heb hem vrijdag al ergens zien liggen.
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_32225176
joh. snel ff de stad in dan van de week. weet je nog waar toevallig??
  zondag 13 november 2005 @ 09:04:15 #97
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_32225179
Ik dacht bij Fame in A'dam.
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_32225192
fenks.
pi_32228494
Ok dan! Ga ik meteen morgen langs
pi_32228968
breng even verslag uit of je idd die dvd hebt kunnen vinden bij fame. op hun site vind ik er niks van.
pi_32229554
Ok, is goed
pi_33031475
I've got it! Heb het vandaag voor ¤24,99 bij Boudisque aangeschaft.

Tracklist Disk 1)
1. Meine Damen und Herren
2. The Man-machine
3. Planet of Visions
4. Tour de France 03
5. Vitamin
6. Tour de France
7. Autobahn
8. The Model
9. Neon Lights
10. Radioactivity
11. Trans Europe Express

Disk 2)
1. Numbers
2. Computer World
3. Home Computer
4. Pocket Calculator / Dentaku
5. The Robots
6. Elektro Kardiogramm
7. Aero Dynamik
8. Music Non Stop
9. Aero Dynamik (MTV)

  maandag 12 december 2005 @ 23:47:10 #103
27648 Weakling
available in strong mint
pi_33031845
Kheb de notebook versie bij HMV in bestelling staan ... hopelijk komt dat helemaal goed en heb ik straks een hele mooie versie
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_33032203
ik heb de dvd vandaag gekocht. ik heb hem nog niet goed kunnen bekijken.
pi_33037829
tjonge zeg, ik vind deze dvd eigenlijk best wel tegenvallen. als je erbij bent geweest is het leuk om het nog een keer terug te zien. maar ik vind de manier waarop er gefilmt en ge-edit is bijna amateuristisch te noemen. ik had van kraftwerk wel iets meer verwacht. het dvd medium zou een kolfje naar hun hand moeten zijn maar er word nergens gebruik gemaakt van de mogelijkheden. het is gewoon een met s-vhs (onbewerkt) gefilmde concert-registratie met af en toe wat random beeldovergangen. er zit totaal geen verhaal in de edit. shots en overgangen lijken lukraak, het beeld is soms korrelig en er word van veraf beeld geschoten waarbij de videobeamers gewoon pontificaal in het beeld hangen, echt slecht. kraftwerk live is een geweldige ervaring, maar op dvd zal je iets extra's moeten doen om het multimedia effect van de show te vangen en daar word hier geen enkele moeite voor gedaan waardoor het best wel een flinke zit word om twee discs lang de aandacht erbij te houden. jammer hoor, echt een gemiste kans. dus als toursouvenir best leuk maar geen dvd die ik keer op keer opnieuw zal afspelen. ben blij dat ik die dure kraftwerk laptop niet gekocht heb.

ik kan iedereen die kraftwerk hoog heeft zitten de laatste cd/dvd van richie hawtin aanbevelen. met DE9-Transitions laat richie hawtin zien en horen hoe je als electronische act wel met het medium dvd om kan springen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:16:38 #106
27648 Weakling
available in strong mint
pi_33056485
Oei, dat klinkt niet best en ik heb wel de laptop versie in bestelling staan ... nah jah, ik ben een enorme special/limited/ultimate edition junkie, dus ga daar toch wel blij mee zijn, ondanks de wellicht teleurstellende dvds.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_33062623
Ik ben het compleet met je eens rheingold. Ben er ook niet zo happy mee. Ik mis compleet het 'Kraftwerk'-gevoel (baanbrekendheid, innovatie).
Beeldkwaliteit vind ik trouwens ook niet goed
Had verwacht dat ze véél extra's zouden toevoegen, maar ik kwam bedrogen uit (er zitten dus helemaal geen extra's erop).
Zo'n laptop-versie lijkt mij wel de moeite waard hoor als het limited edition is. Ben ook benieuwd naar dat boek wat erbij zit.

en ja: die cd/dvd van Richy Hawtin heb ik ook. Die is echt helemaal het einde
  woensdag 14 december 2005 @ 14:38:20 #108
27648 Weakling
available in strong mint
pi_33072261
Begin me toch af te vragen waarom ie dan een paar keer uitgesteld is, want ik dacht steeds dat dat was omdat ze de DVD helemaal picobello in orde wilden maken. Krijg wel het gevoel dat dit het slotakkoord van Kraftwerk is geweest of zouden ze ons toch nog eens gaan verrassen met nieuw materiaal?
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')