De huidige tatoo vertoond weinig tot geen littekenweefsel. En de nieuwe past er perfectquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:22 schreef Nuek het volgende:
[..]
Past de ster er precies overheen? Wordt ie helemaal zwart ingekleurd en hoe staat het met het littekenweefsel? Ligt de tattoo in de huid of er enigszins een beetje bovenop?
Too weird to livequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef innepin het volgende:
[..]
wat heb je nu op je rug staan? of nog niks?
Dragon Tattoo is erg goed in het coveren van oude tattoos die je niet meer mooi vindt. Check www.dragontattoo.nl.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een nieuwe tatoo over een bestaande heen plaatsen?
Ik heb namenlijk een tribel (klein) op mijn linker bovenarm die ik graag weg wil werken.
Mijn iedee is om er een zwarte ster overheen te plaatsen. Met daaronder nog een ster
maar dan alleen de lijnen.
Wat ik nu wil weten is of de sporen van de oude tatoo compleet zullen verdwijnen of
blijft hier altijd iets van zichtbaar? En kan iemand een tatoo shop aanraden in de buurt
van Amersfoort die hier gespecialiceerd in is?
Dank!![]()
Nederlands naar Japans omzetten via een of andere robot op het internet is meestal geen goed idee, zeker niet als je er echte japanse tekens uit verwacht (veel woorden klinken hetzelfde maar worden anders geschreven) Als je echt een specifieke zin wil vertalen ven je beter bij een echte japanner, die klasieke woordjes als liefde, eer, hoop,... zal je wel ergens op het net kunnen vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:24 schreef avotar het volgende:
en weet er iemand een goede nl - japans vertaal site?
Ik zou Eus aanbevelenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:36 schreef Uncle het volgende:
Kom zelf uit rotterdam maar gezien eerdere reacties en ook mijn eigen gevoel ga ik liever niet naar Bob. Iemand die mij een goede tattoeerder kan adviseren..? Wil er best een eind voor reizen maar wil het wel in een keer goed hebben!
Sowieso nog geen half jaar. Ik weet het niet precies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:41 schreef Uncle het volgende:
Heeft ze die al lang dan. Ik had namelijk gelezen dat tattoo's op dergelijke plekken op je voet nogal snel kunnen vervagen vanwege schuren in de schoen...?
Bedoel je in mijn eerste post?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef BettyB het volgende:
ik zie geen foto....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |