98 Baby one more time, Sletje Spears
Om ff een paar voorbeelden te noemen, Dit nummer zou dus beter zijn al : R.E.M. - Everybody Hurts , U2 - Pride , Oasis - Wonderwall. Alleen van de gedachte al lach ik mezelf in een coma. Maar laat ik ff verder gaan.
129. Backstraat Boys - Quit....mijn vingers beginnen kramp te krijgen.
152 Metallica - Whiskey in the Jar. Hield op met metal na het gelijknamige album en bereid momenteel een duet met Britney voor na offieel klassiek te zijn gegaan.
203. Blof - Aan de kust, Beter dan 2Pac met California Love of The Unforgettable Fire van U2 ?
230.Van Dik Hout - Stil in mij , Beter dan Jimi Hendrix en The Verve ?
Ik hou maar op want het is wel duidelijk.
Zo'n Top 1000 op 7cdz is een leuk naslagwerkje maar er klopt bijna geen Fuck van !
P.S. De SouthPark film regeert !
Maar was die Radio538 top 2000 ook samengesteld door de luisteraars of door de verkoopcijfers? ..want mijn Janettje stond daar wel hoog
En Janet stond ook op nummer 2 voor liedjes om op te zetten tijdens het neuken (of hoort dat niet bij valentijnsdag?) (lijstje is trouwens samesamengesteld door gebruikers van Durex)
Oh..dit bout jullie natuurlijk niets.. sorry ik zal het proberen het niet meer over Janet te hebben
Check 'em maar eens. die tmf kindjes hebben van de helft van alle artiesten op die lijst nog nooit gehoord !
[mod break] Jeuzus mina...Ik heb er maar even een txt-file van gemaakt..., zat hier vijf minuten lang te scrollen
hier staat ie http://home.multiweb.net/~els.leloux/stuff/blah.txt [break]
En ik wil niets bewijzen. Ik geef gewoon ff mijn mening
[Dit bericht is gewijzigd door risk one (Datum 16 Februari 2000).]
quote:
op 02-15-2000 om 12:37 PM schreef lily het volgende:
nee, wel dat queen bovenaan eindigt
Dat kan beter
quote:
op 02-15-2000 om 11:20 AM schreef WouterB het volgende:
djeez..weet jij wat een link is?
Link is gevaarlijk, toch ?
Hierbij je vraag te hebben beantwoord goet ik u,
Djeez
Ik pleit er dan ook voor dat ik al die lijsten maar ga samen stellen, dan komt er tenminste echte muziek in zoals MC5, Robert Johnson, Miles Davis, Albert King, Claude Debussy, Ludwig von Beethoven, Johann Sebastian Bach, Motorpscyho en Kyuss... ik dacht, laat ik maar ophouden, want er is zoveel goeie muziek geweest dat dit allemaal niet eens een goede start was...
P.S. Queen staat misschien bovenaan maar U2 staat 12 keer in de lijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |