abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144929
Ik liep laatst nog weer ff de Millenium Top 1000 van tmf door.....Enkele nummers trokken mijn aandacht. De Volgende arties..oeps ik bedoelde Mensen die als artiesten willen lijken en alleen uit zijn op geld en roem horen niet thuis in een top 1000....in geen enkele top zoveel wat mij betreft.

98 Baby one more time, Sletje Spears
Om ff een paar voorbeelden te noemen, Dit nummer zou dus beter zijn al : R.E.M. - Everybody Hurts , U2 - Pride , Oasis - Wonderwall. Alleen van de gedachte al lach ik mezelf in een coma. Maar laat ik ff verder gaan.

129. Backstraat Boys - Quit....mijn vingers beginnen kramp te krijgen.
152 Metallica - Whiskey in the Jar. Hield op met metal na het gelijknamige album en bereid momenteel een duet met Britney voor na offieel klassiek te zijn gegaan.
203. Blof - Aan de kust, Beter dan 2Pac met California Love of The Unforgettable Fire van U2 ?
230.Van Dik Hout - Stil in mij , Beter dan Jimi Hendrix en The Verve ?

Ik hou maar op want het is wel duidelijk.
Zo'n Top 1000 op 7cdz is een leuk naslagwerkje maar er klopt bijna geen Fuck van !

P.S. De SouthPark film regeert !

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_144930
Als je d'r nou ff bij zegt hoe dat ding is samengesteld. Ik bedoel, is dat aan de hand van hitlijsten? Zoals bv. alle top weetikveels van de laatste tig jaar ofzo?
Want als het zomaar een of andere in elkaar geflanste lijst is, dan slaat het dus echt helemaal nergens op! Bovendien, zoals ik eerder ook al zei, zit er niks bij wat verassend is.
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_144931
Nee is samengesteld door de TMF kijkertjes, vandaar dat Brinta Spears zo hoog staat.

Maar was die Radio538 top 2000 ook samengesteld door de luisteraars of door de verkoopcijfers? ..want mijn Janettje stond daar wel hoog

pi_144932
gisteren de valentijn top zoveel op tmf.
met bryan adams op 2 en celine dion op 3 kon ik nog leven.
Maar Whitney Houston op 1???? ik dacht het nie!
en dan te bedenken dat de ultieme (rock)ballad, november rain maar op 4 stond
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_144933
Janet hoort in de valentijn top zoveel ook op 1, met That's The Way Love Goes...in de VS staat die wel op 2 in de valentijn top zoveel

En Janet stond ook op nummer 2 voor liedjes om op te zetten tijdens het neuken (of hoort dat niet bij valentijnsdag?) (lijstje is trouwens samesamengesteld door gebruikers van Durex)

Oh..dit bout jullie natuurlijk niets.. sorry ik zal het proberen het niet meer over Janet te hebben

FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 februari 2000 @ 23:55:00 #6
862 Arcee
Look closer
pi_144934
Public Enemy, het is toch LOGISCH dat je bij het TMF publiek meer Britney Spears dan Jimi Hendrix tegenkomt. Wat wil je nou bewijzen man?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_144935
Dat ding is dus maar voor een gedeelte samengesteld door die sukkeltjes van TMF....

Check 'em maar eens. die tmf kindjes hebben van de helft van alle artiesten op die lijst nog nooit gehoord !

[mod break] Jeuzus mina...Ik heb er maar even een txt-file van gemaakt..., zat hier vijf minuten lang te scrollen
hier staat ie http://home.multiweb.net/~els.leloux/stuff/blah.txt [break]

En ik wil niets bewijzen. Ik geef gewoon ff mijn mening

[Dit bericht is gewijzigd door risk one (Datum 16 Februari 2000).]

pi_144936
djeez..weet jij wat een link is?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 februari 2000 @ 11:56:00 #9
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_144937
Of zou-ie alles ingetikt hebben
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 februari 2000 @ 12:33:00 #10
862 Arcee
Look closer
pi_144938
Zijn jullie er ook zo zat van dat November rain - Guns n' Roses in elke TMF lijst bovenin eindigt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_144939
nee, wel dat queen bovenaan eindigt
pi_144940
quote:
op 02-15-2000 om 12:37 PM schreef lily het volgende:
nee, wel dat queen bovenaan eindigt

Dat kan beter

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 februari 2000 @ 13:36:00 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_144941
Of nog beter
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_144942
Volgens mij is het gewoon een nieuwe martelmethode. Dat ze je oppakken en je dan verplicht AL die nummers non-stop laten horen...MET bijbehorende videoclips. Een beetje zoals met die gast uit "A Clockwork Orange" maar dan anders. Dan wordt je vanzelf een modelburger met Ikea meubeltjes en 2 keer in de week sex met frambozensmaak.
  Redactie Frontpage donderdag 17 februari 2000 @ 00:06:00 #15
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_144943
quote:
op 02-15-2000 om 11:20 AM schreef WouterB het volgende:
djeez..weet jij wat een link is?

Link is gevaarlijk, toch ?

Hierbij je vraag te hebben beantwoord goet ik u,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_144944
ROFLMAO
pi_144945
Volgens mij kan je maar beter op luisteraars/kijkers keuzes afgaan dan op daadwerkelijke verkoopcijfers, want dat is ook al heel overtrokken (de verkoopcijfers liepen tot voor kort per jaar toch steeds op) en we krijgen van die verschrikkelijke eendagsvliegen die echt al heel erg passee zijn. Zoals al die oranjemeezingers en mode-zin-liedjes.
Het probleem met luisteraars/kijkers is meestal alleen wel weer heel erg dat ze ten eerste een kort geheugen blijken te hebben en ten tweede meestal uit een jong publiek bestaat zodat ze een hel stuk 'opvoeding' gemist hebben voor het daadwerkelijk kunnen samenstellen van een 'aller tijden' idee...

Ik pleit er dan ook voor dat ik al die lijsten maar ga samen stellen, dan komt er tenminste echte muziek in zoals MC5, Robert Johnson, Miles Davis, Albert King, Claude Debussy, Ludwig von Beethoven, Johann Sebastian Bach, Motorpscyho en Kyuss... ik dacht, laat ik maar ophouden, want er is zoveel goeie muziek geweest dat dit allemaal niet eens een goede start was...

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_144946
Sorry wout, ik was te moe om die link op te zoeken dus deed ik maar ff Copy&Paste.

P.S. Queen staat misschien bovenaan maar U2 staat 12 keer in de lijst

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')