En een geweldige foto die waarschijnlijk deze figuur moet zijn.quote:Why this name?
mY $TrEeT nAMe
c-sKiPpAh aKa CuZzin-sKiPp
Je bedoelt dat nummer dat een internationale nummer 1-hit was (o.a. Italië), en ook door Kill Bill nog een hoop extra bekendheid heeft gehad? Zo onbekend is deze nu ook weer niet, hoor. Wel mooi, trouwens.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:26 schreef Internationalist het volgende:
Shivaree - Goodnight Moon
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef Pauline het volgende:
Iedereen kent Lou Reed, iedereen kent a Perfect Day. Maar bijna niemand kent de versie die hij voor zijn cd The Raven heeft opgenomen, waarin Anthony (van Anthony and the Johnsons) de zang verzorgt. Minimalistisch, gevoelig, somber. Heel mooi!
Welk een aangenaam toevalquote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef nein het volgende:
[..]ik zou hier net neerzetten:
"cripple and the starfish" van antony, denkende dat niemand hier antony zou opnoemen
dat nummer ken ik niet wat jij noemt, meteen even opzoeken!
Ik moet zeggen dat ik dit een ernstig fout beatje vind.. Dan vind ik Rammstein muzikaal een stuk interessanter, afgaande op dit nummer.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef kamagurka het volgende:
Unheilig - "willenlos"(schwarze witwe mix)
Als je aan dit nummer weerstand kan bieden zit er een beetje teveel poep in je hoofd![]()
Sowieso is unheilig een bijzonder leuk artiest, rammstein met gevoel
Voor de juiste stemming, een heel mooi (treurig, lieflijk) liedje!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef nein het volgende:
[..]ik zou hier net neerzetten:
"cripple and the starfish" van antony, denkende dat niemand hier antony zou opnoemen
[..]
Ah ja, van de Beatsteaks nomineer ik Summer. Prachtnummerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:31 schreef Soul79 het volgende:
Leuk topic![]()
Beatsteaks - Hand in hand
Geweldig nummer, een brok energie met een flinke dosis muzikaal vernuft. Fantastisch gezongen, mooi tweeledig middenstukje. Het zijn overigens Duitsers, ik ken ze van een festival een paar jaar terug, al weet ik niet meer welk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |