abonnement Unibet Coolblue
pi_26214187
Ohh ja Chloe mag van mij ook weg, en Jack en Jennifer ook wel.

Het is jammer dat Rex en Cassie niet de kinderen van Tony en Marlena zijn eigenlijk. Ik vind de groep John-Marlena-Tony-Cassie-Rex-Mimi-Bart-Lucas-Sami erg sterk, en bovendien hebben ze diverse banden met elkaar.

John gaat met Marlena, Tony heeft kinderen (of dus niet) met Marlena, Sami is Marlena's dochter, Lucas is stiekem verliefd op Sami , etc.

En Brady is ook leuk maar die Chloe zit me ook dwars idd.

Ik zou Mimi eigenlijk ook wel in een slechte rol willen zien, trouwens. Als echt lid van de DiMera's...:D
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_26224228
Ik heb via mijn weblog een verontwaardigde mail gekregen van de daysofourlives fanclub n.a.v. wat ik gister in dit topic heb gezegd over Chloe

Dit staat er in: waarom maak je je boos over Chloe?? in Days of our Lives als ze zingt???

Verder niks.
Ja, doei, mag ik me niet ergeren ofzo?

Mijn reply:
Ze kijkt bang, en al helemaal als ze zingt, het zijn saaie scenes, nog saaier dan de scenes waarin ze praat, en ze zeurt altijd.

Maar waarom maak jij je zo druk over wat ik van Chloe vind?
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  donderdag 14 april 2005 @ 16:10:34 #128
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26224289
Ik vind Chloe een van de verschrikkelijkste soappersonages die er zijn. Ontzettend zeurderig, saai, irritant, slaapverwekkend en ze krijgt veel te veel zendtijd. Ze is DOOL onwaardig.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_26224444
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:08 schreef trueblue het volgende:
Ik heb via mijn weblog een verontwaardigde mail gekregen van de daysofourlives fanclub n.a.v. wat ik gister in dit topic heb gezegd over Chloe
Chloe heeft gewoon steeds van die duffe verhaaltjes
dat gekwijl met Brady irriteert me mateloos
en dan nog maar te zwijgen over die leukemie toestand waar echt geen einde aan kwam
pi_26224585
quote:
Op donderdag 14 april 2005 02:25 schreef trueblue het volgende:

[..]

Hmm..mja, ze is een beetje saai en tuttig. Maar ze hoort gewoon in Dool (vind ik), tóch ben ik gek op Deidre, haar zachte, moederlijke uitstraling enzo

Wat staat je tegen aan Deidre?
ik ben er zelf ook nog niet helemaal achter wat ik tegen haar heb.
Ik vind Marlena namelijk wel leuk

Voordat ik Alison Sweeney ontdekte had ik een hekel aan overacting maar die mening heb ik inmiddels 100% bijgesteld:) dus dat kan het ook niet zijn.

De manier waarop Deidra Hall in de camera kijkt als ze boos of verbaasd enzo is, en ook, wat vrij veel gebeurt in DOOL is als iemand in/tegen zichzelf staat te praten, gaat haar niet overtuigend af....
pi_26224777
Ik zal er eens wat meer op gaan letten (op Deidre), misschien zie ik het dan ook
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26227293
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:08 schreef trueblue het volgende:
Ik heb via mijn weblog een verontwaardigde mail gekregen van de daysofourlives fanclub n.a.v. wat ik gister in dit topic heb gezegd over Chloe

Dit staat er in: waarom maak je je boos over Chloe?? in Days of our Lives als ze zingt???
Whahahaha.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_26227651
Net mail teruggekregen, met sorry als het verontwaardigd overkwam, dat was niet de bedoeling

Ok
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26228259
Ok

Naja ik ben het iig helemaal eens met OnaNia...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_26229384
ik vind op zich die fantasietjes altijd wel leuk maar waarom moet uitgerekend die met Chloe een kwart van de uitzending in beslag nemen?

verder vind ik Bo & Hope erg vervelend met die puberale acties steeds.

Maar.... ik vond Rex vandaag leuk; dat hij met een lijk aan de wandel ging, dat had ik toch niet van hem verwacht, leuk. En Mimi erbij maakt het meteen weer erg grappig allemaal.

Philip & Belle?
het lijkt me eigenlijk hetzelfde als Belle en Shawn, kan ze niet eens gewoon een foute vent krijgen?
het is allemaal zo braaf met Belle
  donderdag 14 april 2005 @ 19:42:13 #136
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26229952
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_26232034
Bo + Hope vind ik wel stoerrrrr hoor
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 21:23:09 #138
43556 miss_dynastie
pi_26232622
Nou weten we dus nog niet wie de moeder van Rex en Cassie is
pi_26234774
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Bo + Hope vind ik wel stoerrrrr hoor
echt waar?
ai... ik heb al een hekel aan ze sinds het moment dat ik een beetje regelmatig ging kijken
[rond het ontvoeringslijntje van Hope was dat, met Larry als mijn eerste DOOL held;)]
en het wordt alleen maar steeds erger
misschien waren ze leuk voordat ik ging kijken?
ik vind ze zo vreselijk kinderachtig steeds, bah
  donderdag 14 april 2005 @ 22:35:19 #140
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26234868
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
misschien waren ze leuk voordat ik ging kijken?
Nee, zijn nooit leuk geweest. Echt zo'n cliché soapstel, net Ken en Barbie maar dan nog suffer.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_26234889
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou weten we dus nog niet wie de moeder van Rex en Cassie is
het wordt wel vaag ook nou hoor
Marlena is wel de draagmoeder maar ze hebben de eicel van iemand anders gebruikt?
pi_26234905
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef OnaNia het volgende:
Nee, zijn nooit leuk geweest. Echt zo'n cliché soapstel, net Ken en Barbie maar dan nog suffer.
haha, dank u
pi_26234941
Ik weet al wie de bio moeder is
Maar ik zeg het maar niet

Bo en Hope vind ik leuk, maar ik kijk dan ook al sinds SBS het uitzond..dan heb je misschien meer met ze..
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26235036
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:37 schreef trueblue het volgende:
Ik weet al wie de bio moeder is
Maar ik zeg het maar niet
tegen de tijd dat ik al die familierelaties een beetje in de gaten begin te krijgen....
ik kwam er vandaag achter dat Philip een broer is van Bo... dat wist ik helemaal niet

en ik vind het zo sneu voor Tony......
  donderdag 14 april 2005 @ 22:51:24 #145
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26235335
Ja Philip is eigenlijk Shawn's oom
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_26239191
gejat van een ander forum, maar ik vond het enorm grappig dus daarom wordt jatten me vergeven:)
---------------------------------------

Elaine Loring :
At the Days of our Lives show at Wonderland, there was quite a story when the stars were asked about their worst date ever.

Bryan Dattilo Lucas:
I took this girl on a date once. I did, I swear, I swear, and she brought a backpack with her. So she set the backpack on the table and she goes, 'Do you mind if I change my shoes?' and I'm like, 'No, go ahead.' I thought maybe they'd be nicer than the ones that she had on. She takes out these pink furry slippers, like bathroom slippers, and puts them on her feet and then turns her chair around and talks to the table next to us the whole time, and ended up asking if she could stay at the restaurant instead of going home with me!

The host asked Drake the same question and without missing a beat, he said...

Drake Hogestyn: John
I met this girl at a restaurant with these pink furry slippers.

The host asked Ali...

Alison Sweeney Sami:
I had these pink furry slippers once.

The host asked Josh to beat that!

Josh TaylorRoman:
I bought the pink furry slippers.

het filmpje ( let wel de kwaliteit is waardeloos)
pi_26239468
DOOL 14 april 2005



Rex aan de wandel



Tante Sidonia





MiMiMi
pi_26242901
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 01:46 schreef Wup het volgende:
gejat van een ander forum, maar ik vond het enorm grappig dus daarom wordt jatten me vergeven:)
---------------------------------------

Elaine Loring :
At the Days of our Lives show at Wonderland, there was quite a story when the stars were asked about their worst date ever.

Bryan Dattilo Lucas:
I took this girl on a date once. I did, I swear, I swear, and she brought a backpack with her. So she set the backpack on the table and she goes, 'Do you mind if I change my shoes?' and I'm like, 'No, go ahead.' I thought maybe they'd be nicer than the ones that she had on. She takes out these pink furry slippers, like bathroom slippers, and puts them on her feet and then turns her chair around and talks to the table next to us the whole time, and ended up asking if she could stay at the restaurant instead of going home with me!

The host asked Drake the same question and without missing a beat, he said...

Drake Hogestyn: John
I met this girl at a restaurant with these pink furry slippers.

The host asked Ali...

Alison Sweeney Sami:
I had these pink furry slippers once.

The host asked Josh to beat that!

Josh TaylorRoman:
I bought the pink furry slippers.

het filmpje ( let wel de kwaliteit is waardeloos)
Hahahaha. Gaaf


En over Bo en Hope...ik vond ze eerst ook niet leuk en mateloos irritant...maar ik vind dat Hope wat minder zeurderig is nu en wat stoerder, en Bo vind ik ook wel grappig.

O ja die familielijnen...

John ging ooit met Isabella. Isabella was de dochter van Victor. Isabella en John kregen Brady. Victor heeft met Kate één zoon: Philip. In de jaren '80 bleek dat Bo niet de zoon was van Shawn en Caroline maar dat Caroline het met Victor had gedaan en dat Bo diens zoon was.

Bo is dus de oom van Brady en de broer van Philip. Philip is bovendien ook Brady's oom. Shawn is de zoon van Bo en dus de neef (cousin) van Brady en de neef (nephew) van Philip.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 10:56:21 #149
43556 miss_dynastie
pi_26243017
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:37 schreef trueblue het volgende:
Ik weet al wie de bio moeder is
Maar ik zeg het maar niet
Spoiler
pi_26243534
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
En over Bo en Hope...ik vond ze eerst ook niet leuk en mateloos irritant...maar ik vind dat Hope wat minder zeurderig is nu en wat stoerder, en Bo vind ik ook wel grappig.
aha nou misschien draai ik dan ook nog bij , hoewel, ik vind dat zogenaamde stoere nou juist zo irritant aan ze
quote:
O ja die familielijnen...

John ging ooit met Isabella. Isabella was de dochter van Victor. Isabella en John kregen Brady. Victor heeft met Kate één zoon: Philip. In de jaren '80 bleek dat Bo niet de zoon was van Shawn en Caroline maar dat Caroline het met Victor had gedaan en dat Bo diens zoon was.

Bo is dus de oom van Brady en de broer van Philip. Philip is bovendien ook Brady's oom. Shawn is de zoon van Bo en dus de neef (cousin) van Brady en de neef (nephew) van Philip.
dank je wel
ik weet nog zoveel van die familierelatiedingen niet vrees ik.
dus ik al nog wel voor meer verrassingen komen te staan

het verhaal rond Zack begrijp ik ook niet helemaal omdat ik het toen allemaal nog niet zo fanatiek volgde
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')