Mja maar daar heeft Fok weer andere afdelingen voorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:10 schreef Prego het volgende:
die kwaliteits achteruitgang geldt niet alleen voor tijdschriften. ook verzekeringsmaatschappijen, politici, schoolkinderen, ouders et etc hebben hier last van.
ik voeg toe: games, video, muziek, fok.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:10 schreef Prego het volgende:
die kwaliteits achteruitgang geldt niet alleen voor tijdschriften. ook verzekeringsmaatschappijen, politici, schoolkinderen, ouders et etc hebben hier last van.
Scientific American is leuk inderdaad, die koop ik ook weleens. Ze hebben sinds kort ook een nederlandse versie!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:14 schreef mechatronics het volgende:
merk ik ook ja
bijvoorbeeld tijdschrift de Kijk, vroeger was ik hier helemaal fan van, maar ik kan nu ongeveer raden bij bijna elk artikel waar dit een maand eerder op internet stond, en dat motiveerd mij ook om het abbonement op te zeggen.
Overigens vind ik de kwaliteit nu ook veeeel minder.
Vroeger las ik het alleen in de bieb, sinds een jaar een abbonement, wegens een aanbieding, maar ik hou ermee op.
Soms koop ik wel eens een Elsevier als ze een leuk thema hebben, maar daar houdt het wel bij op.
Scientific American is wel leuk, en lekker high-tech ( zo zou Kijk misschien moeten zijn) maar die vindt ik schofterig duur, dus lees ik dat gewoon maar op school, waar ie gratis in de bieb te lezen is. En dat vind ik een goed idee, want wellicht heb ik na me studie meer geld te besteden en abboneer ik me wél op dat goede blad.
Oja, en het blad Psychologie wil ik wel eens meepakken...
eigenlijk het blad DeIngenieur ook, maar die lees ik óók op school.
Dudequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:15 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben ooit nog abonnee geweest van de Nieuwe Revu, maar ik koop hem nu zelfs nooit meer los... teveel neigen ze naar de oude Panorama. En de Panorama lijkt steeds meer op de oude Aktueel. En de Aktueel? Tsja
Dude, ik lees (nou ja, lees, bekijk is het meer) die dingen dan ook niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dudeje beweegt je in de moerassen van de journalistiek.
Ik heb ook al jarenlang een abonnement op Kijk, maar overweeg sterk om het op te zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:14 schreef mechatronics het volgende:
merk ik ook ja
bijvoorbeeld tijdschrift de Kijk, vroeger was ik hier helemaal fan van, maar ik kan nu ongeveer raden bij bijna elk artikel waar dit een maand eerder op internet stond, en dat motiveerd mij ook om het abbonement op te zeggen.
Kijk eens naar de Scientific American, nu is er dus een nederlandstalige versie, maar de engelstalige is ook leuk. Eventueel daarnaast de National Geographic voor de culturele beelden van bepaalde gebieden en hele mooie foto's.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb ook al jarenlang een abonnement op Kijk, maar overweeg sterk om het op te zeggen.
De kwaliteit gaat achteruit en het lijkt wel of het blad elk jaar dunner wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |