abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:31:13 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25246741
Mijn laatste post uit het vorige deel:
quote:
Ik ben niet zo'n aan de lijn rukker... Ben er meer één van het hard en boos bulderen

Nee, dat tamponverhaal ligt me nog heeeeel vers in het geheugen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_25246770
Wat een lieve TT

Hard en boos bulderen doet het misschien ook goed? of kun je iets met de clickertraining?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 10:34:34 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25246784
onze vroegere hond heeft in zijn eerste jaar ook iets van de straat opgegeten. het was waarschijnlijk vergiftigd en hij is er vreselijk ziek van geweest en hij heeft er blijvende schade aan zijn ingewanden aan overgehouden. hij is levenslang op speciaal dieet gebleven
kauwgom vond hij heerlijk. hij slikte het niet in, maar bleef er gewoon op kauwen dat was zo'n stom gezicht
de honden van tegenwoordig hebben het niet meer zo makkelijk als onze hond vroeger.
wij hadden nog een groentenboer, een ouderwetse drogist met stopflessen snoep en een bakker en een kaasboer. de hond ging altijd graag winkelen. er viel altijd wat te halen voor hem.
bij de drogist dook hij altijd onder te toonbank om de gevallen dropjes te pikken. bij de kaasboer kreeg hij altijd een stukje kaas, bij de groentenboer een appel of een mandarijn......
vroegah deed men nog aan klantenbinding
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:37:03 #4
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25246815
Nou de pest met clickertraining bij het uitlaten met twee honden is dat als je clickt voor de ene hond de ander ook op je af komt denderen om een beloning te scoren En dan gaat een click dus voor zo'n beest inhouden: click = naar het baasje gaan voor wat lekkers ipv click = Hey! ik heb iets goed gedaan en krijg straks een beloning en laat ik nu eens gaan bedenken wat ik goed heb gedaan zodat ik het nog veel vaker kan doen!

Maar mijn boze HEY! doet vaak wonderen. Bij honden én kinderen
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 10:37:42 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_25246828
tegenwoordig krijg je kind niet eens meer een plakje worst, want dat is te duur

Rock gaat altijd vrolijk mee bodschappen doen als me iets te binnen schiet, terwijl we op onze ronde zijn. Hij mag dan altijd een boodschapje dragen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 10:37:52 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25246833
ik heb net de beschrijving bij misu gelezen en het klinkt echt als de ideale hond.
miss-sly je bent een bofferd!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:42:24 #7
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25246895
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:37 schreef moussy het volgende:
tegenwoordig krijg je kind niet eens meer een plakje worst, want dat is te duur
Bij e laatste supermarkt waar ik werkte hoefde je je kind geen boterham tussen de middag te geven als je boodschappen ging doen. Die kwam met een volle buik weer naar buiten Alle kinderen mochten een banaantje of een appeltje pakken bij de groenteafdeling. Bij het brood was er meestal wel een krentenbol of een broodje te bietsen, bij de vleeswaren een plakje worst of kaas en ik had bij de kassa meestal wel een zak snoep open liggen om ze wat lekkers te geven.

Hier bij de dierenwinkl staat bij de ingang een bak hondenbrokken en een bak water voor alle honden die op bezoek komen En ze krijgen van alle kassajuffies altijd ook nog een koekje.
pi_25246946
Spin, ook al ben je geen rukker je kan het proberen! Joop was / is mega eigenwijs en het hielp duizendmaal beter dan een FOEI roepen

Als ik met de hondjes boodschappen doe dan springt Bas bij een bepaalde winkel op de toonbank om een koekje te scoren schaam me rot als ie dat doet, als of hij thuis niks krijgt
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25246966
Dat klinkt gezellig Spin.
HIer is dat echt niet zo alleen nog bij een paar slagers.

Bij de dierenarts staat wel altijd water en Hills brokken..
pi_25246988
En Misu heeft ook nog eens een ontzettend lief koppie
Ik ben echt een bofferd als Misu ons morgen ook nog lieve baasjes vindt, natuurlijk!~

Een van de honden die ik in een vorige relatie had, de schotse collie Sam, had eens een door mij net bij de apotheek opgehaald pakketje van de pil opgevreten, met doosje en aluminiumpapier en alles! Ik had het in de haast even snel op tafel gelegd, want ik moest nog een boodschap doen. Toen ik terugkwam was het weg...en Sam zat me schuldbewust aan te kijken.
Ik ben er maar meteen mee naar de dierenarts gegaan, die hem iets gaf om over te geven en heb een hele tijd met een kotsende hond in een kamertje gezeten. En heel netjes kwamen er allemaal stukjes aluminium en mooie kleine wiite, gele en rode pilletjes uit (driefasenpil).
Wat was ie zielig op dat moment
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:37:54 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25247623
Casper heeft mijn UPC Digital Afstandsbediening opgevreten
pi_25250432
Oh jee....nu net?

Sinds Saartje er is, molt Daan niet meer. Maar Saar sloopt werkelijk alles
Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het uit haar bekkie moeten peuteren. En als ze wat te pakken heeft en ik heb het niet in de gaten, dan gaat het geheel aan flarden. Een shredder is er niets bij

Van de week liep ze met een dood vogeltje te goochelen, gelukkig buiten.....Was ik ook niet zo blij mee.

Maar, eens gaat het over

Oh ja, gisterenavond heeft ze een groot stuk piepschuim gevonden op de zolder en dat aan honderdduizend stukjes gebeten op bed
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:53:48 #13
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25250520
Ja vanochtend Hij lag op de bank en Cas had zijn Nylabone ernaast gegooid. tijden het kluiven is hij in de war geraakt denk ik Weer iets waarbij we goed op moeten letten dat we het opruimen

Taak is ermee naar de winkel geweest en die man zei dat ik UPC moet bellen en zeggen dat hij versleten is. Dan krijg ik gratis een nieuwe. Als ik zeg dat de hond hem opgevreten heeft moet ik betalen

Maar Daantje was ook een slopertje?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:55:33 #14
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25250546
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:48 schreef kissa het volgende:
Oh ja, gisterenavond heeft ze een groot stuk piepschuim gevonden op de zolder en dat aan honderdduizend stukjes gebeten op bed

Kijk als ze het versnipperen kan het me niet schelen. Dat is zo opgeruimd maar ik ben altijd zo bang dat ze het opvreten en er dood aan gaan. Ik zie altijd overal gevaar.
pi_25250734
Das mooi, dat je gratis een nieuwe krijgt

En inderdaad, het eventuele opvreten is een eng idee. Maar tot nu toe heeft ze niets naar binnen gewerkt wat schadelijk is. Ze eet niets echt op, behalve haar eten.

Daan een sloper geweest?

vrijdag 25 februari 2005 @ 15:14:14 #16
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25250799

Daantje Doe nog eens een fotootje.
pi_25251076
Tis maar goed dat dieren je never nooit niet in de zeik nemen en je de grond in willen trappen. Goddank dat er dieren zijn. (vraag maar niks verder)

Ayla is ook zo'n alles van de grond-eterd (of ging het daar al niet meer over?) Ik weet soms echt niet wat ze allemaal aan het kauwen is en meestal is het al hap-slik-weg voor ik het goed en wel in de gaten heb.
pi_25251120
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:48 schreef miss_sly het volgende:

de schotse collie Sam,
Ik heb ook een collie gehad
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 15:36:56 #19
43556 miss_dynastie
pi_25251147
Tinkerbell, zal verder niks vragen, kan je wel zeggen dat ik het gevoel volledig herken

Spindizzy
* miss_dynastie noteert: als we ooit een hond nemen, eerst een cursus opruimen volgen
pi_25251169
Daan met pup Saar, de eerste dag.

Daan in de sneeuw.

Puppy Daantje.

pi_25251394
Wat lief Kissa..
Echt schattig
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:58:03 #22
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25251476
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:32 schreef Tinkerbell het volgende:
..................

Ayla is ook zo'n alles van de grond-eterd (of ging het daar al niet meer over?) Ik weet soms echt niet wat ze allemaal aan het kauwen is en meestal is het al hap-slik-weg voor ik het goed en wel in de gaten heb.
Hoe herkenbaar!! Omdat Chakra bijna niets mag hebben is ze er volgens mij des te alerter op om dingen van de straat te halen. Vooral de "snelle tussendoor rondjes" in de buurt zijn een ramp, met name als het net vuilnisbakkendag is geweest
Ik sta dan ook regelmatig heel fanatiek allerlei rotzooi uit d'r bek te maaien. In het bos heeft ze het een keer geflikt om een begraven schildpad o.i.d. op te vreten, daar is ze dan ook een avond goed ziek van geweest (half vergane en weer uitgekotste schildpad ziet er niet fris uit kan ik je vertellen )
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_25251714
Ik lig weer in een scheur hier in een doodstille bieb

De russeltjes van mijn vriendin, nou ja vooral de jongste, is ook zo'n vreterd. We kwamen thuis nadat we naar de optocht hadden gekeken (ja ja carnaval), de honden waren nergens te bekennen en in de woonkamer lag iets dat vakkundig aan stukjes geshred was. Zo vakkundig dat we pas na een half uur erachter kwamen dat iemand kennelijk het topje van een speer op de salontafel had laten liggen.... precies op snaaihoogte...
(groep was verkleed als Bosjesmannen, maar met 1 speertop minder dus... )

's Morgens had ik ook al 10 min met Reggie (de jongste) geworsteld om een stuk boa dat ie al smakkend naar binnen zat te werken, hele bek vol witte veertjes ('Huh, taaie kip man' zag je 'm denken)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:25:52 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25251875
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:58 schreef Sprookjesbos het volgende:

(half vergane en weer uitgekotste schildpad ziet er niet fris uit kan ik je vertellen )

Dikke voor Tinkerbel...

Daan is zo'n lekkere puntoorbeer

Hoe is het met de puppyplannen van Syrena?

Verse foto's

Ik laat mezelf wel uit
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:38:48 #25
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25252051
@ Spindizzy. Ik ben helemaal verliefd op Smekkie. Op de site http://www.redeenhond.nl/ zag ik ook zo'n vreselijk lief kleintje Bijna dagelijks even gekeken, gelukkig is hij nu gereserveerd en komt hopelijk goed terecht (met Chakra is het toch niet te doen om een tweede hond erbij te hebben, (ze is te dominant en heeft in een roedel zeer slechte ervaringen opgedaan) maar iedere keer als ik naar dit pupje keek dan smolt ik.
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')