abonnement Unibet Coolblue
pi_25184587
Ik heb twee paar (hoge) werkschoenen binnen twee weken gekocht, de eerste bleek te groot te zijn en de tweede heb ik nu een dag aangehad en mijn enkels liggen helemaal open... :'(

Heeft hier iemand enig idee wat ik met de bovenkant(rand) kan doen om ze wat soepeller te kunnen maken?

De schoenen zijn van leer en ze zijn dus waterbestendig.

Ik heb jullie hulp nodig Ik moet de komende 5 weken daarmee rondlopen...

Grtz Gabika
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
  zondag 20 februari 2005 @ 22:20:19 #2
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_25185115
Eerst de schoenen passen voordat je ze koopt lijkt me handig...
Narcist
pi_25187832
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:48 schreef Gabika het volgende:


Ik heb twee paar (hoge) werkschoenen binnen twee weken gekocht, de eerste bleek te groot te zijn en de tweede heb ik nu een dag aangehad en mijn enkels liggen helemaal open...

Heeft hier iemand enig idee wat ik met de bovenkant(rand) kan doen om ze wat soepeller te kunnen maken?

De schoenen zijn van leer en ze zijn dus waterbestendig.

Ik heb jullie hulp nodig Ik moet de komende 5 weken daarmee rondlopen...

Grtz Gabika
als het goed zittende kisten zijn moet je ze in sommige gevallen nog wel een tijdje inlopen
maar na die 5 weken zitten ze zeker perfect
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25188030
Kisten zijn voor bikkels.
pi_25189364
Tja je kan denk ik beter je voeten gaan intapen met sporttape om dat te voorkomen, dikkere sokken en goed vastmaken van de schoen. En niet te lang aan een stuk op lopen. Ze moeten ingelopen worden en dat stugge dat is juist waardoor ze zo degelijk zijn.
Je zou het ook kunnen proberen met invetten of natte kranten erin om het leer wat soepeler te maken, maar ik denk dat je daar juist meer blaren van krijgt.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_25191821
als je ze niet draagt vol proppen met kranten zodat ze een beetje wijder worden ....

en ja voor kisten moet je een bikkel zijn want als ik nieuwe heb dan liggen mn poten de eerste week altijd helemaal open omdat ze nog niet soepel zijn ....

dus niet zeuren moet je maar ff aan wennen
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_25191853
quote:
Op maandag 21 februari 2005 02:47 schreef Vanderdonk het volgende:
Tja je kan denk ik beter je voeten gaan intapen met sporttape om dat te voorkomen, dikkere sokken en goed vastmaken van de schoen. En niet te lang aan een stuk op lopen. Ze moeten ingelopen worden en dat stugge dat is juist waardoor ze zo degelijk zijn.
Je zou het ook kunnen proberen met invetten of natte kranten erin om het leer wat soepeler te maken, maar ik denk dat je daar juist meer blaren van krijgt.
als je natte kranten doet gaat het dan niet schimmelen ???
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_25192824
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:31 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
als je natte kranten doet gaat het dan niet schimmelen ???
Van een nachtje niet en dat leer is gelooid.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_25192846
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:40 schreef Markster het volgende:
Kisten zijn voor bikkels.
Duh!
pi_25201610
Insmeren met ledervet. Uit zo'n mooi blikje!
http://www.habermehl.nl/contents/media/t_rapide.jpg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')