abonnement Unibet Coolblue
pi_25021374
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:16 schreef AKnynke het volgende:
Goed, ik, vrouw, ben 1.90, en schat dat ik nu op m'n 19e wel een keer uitgegroeid ben! Vroeger vond ik het altijd vreselijk, ik schaamde me echt voor m'n lengte, Nu begin ik er trots op te worden, ik kan er in ieder geval grapjes over maken...

Het is absoluut niet altijd handig. Ik zit in een situatie waar ikv eel met Zuidelijke Europeanen om moet gaan, en ik hoor niet super goed, dus als ik iets wil horen moet ik een halve meter naar beneden bukken, soms wel vrij genant.

Vroeger was ik er dus vrij onzeker over, maar bedenk je gewoon dat je iets unieks hebt, dat mensen je altijd kunnen herkennen in een menigte en dat je altijd alles kunt zien. Wat ik daar wel vervelend aan vind is dat je vaak naar achteren wordt verbannen in een menigte, omdat je er toch wel over heen kunt kijken.

En tsja, t.o.v meiden heb ik er niet zo'n last van dat ik lang ben, natuurlijk, ik ben langer dan al mijn vriendinnen etc. Natuurlijk zou ik het fijn vinden als ik een langere vriend had, maar als ik een jongen tegenkom die kleiner is, is dat ook niet het einde van de wereld...

En het is lastig met kleding kopen. Ik draag een lengtemaat 36, en dat is bijna niet te vinden...En schoenen, ik leef ook nog een keer op grote voet, maat 44, dat is ook vrij lastig!
Ja met maat 44 moet je al snel herenschoenen dragen, lijkt me ook niet altijd ideaal ! En voor die lengte maat 36: In Almere Haven heb je zo een zaak "Big L", die schijnt zeer bekend te zijn en daar verkopen ze veel (spijker) broeken met lengte maat 36 (voor dames). En voor de heren hebben ze ook hele lange broeken.
pi_25021420
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:16 schreef AKnynke het volgende:
Goed, ik, vrouw, ben 1.90, en schat dat ik nu op m'n 19e wel een keer uitgegroeid ben!
Mooie lengte!
  donderdag 10 februari 2005 @ 13:03:41 #178
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_25022260
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 12:02 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja met maat 44 moet je al snel herenschoenen dragen, lijkt me ook niet altijd ideaal ! En voor die lengte maat 36: In Almere Haven heb je zo een zaak "Big L", die schijnt zeer bekend te zijn en daar verkopen ze veel (spijker) broeken met lengte maat 36 (voor dames). En voor de heren hebben ze ook hele lange broeken.
dank je! Altijd het proberen waard om daar een keer heen te gaan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_25022366
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:16 schreef AKnynke het volgende:
Goed, ik, vrouw, ben 1.90, en schat dat ik nu op m'n 19e wel een keer uitgegroeid ben! Vroeger vond ik het altijd vreselijk, ik schaamde me echt voor m'n lengte, Nu begin ik er trots op te worden, ik kan er in ieder geval grapjes over maken...

Het is absoluut niet altijd handig. Ik zit in een situatie waar ikv eel met Zuidelijke Europeanen om moet gaan, en ik hoor niet super goed, dus als ik iets wil horen moet ik een halve meter naar beneden bukken, soms wel vrij genant.

Vroeger was ik er dus vrij onzeker over, maar bedenk je gewoon dat je iets unieks hebt, dat mensen je altijd kunnen herkennen in een menigte en dat je altijd alles kunt zien. Wat ik daar wel vervelend aan vind is dat je vaak naar achteren wordt verbannen in een menigte, omdat je er toch wel over heen kunt kijken.

En tsja, t.o.v meiden heb ik er niet zo'n last van dat ik lang ben, natuurlijk, ik ben langer dan al mijn vriendinnen etc. Natuurlijk zou ik het fijn vinden als ik een langere vriend had, maar als ik een jongen tegenkom die kleiner is, is dat ook niet het einde van de wereld...

En het is lastig met kleding kopen. Ik draag een lengtemaat 36, en dat is bijna niet te vinden...En schoenen, ik leef ook nog een keer op grote voet, maat 44, dat is ook vrij lastig!
Ik zou idd erg trots op zijn op die lengte.

En voor je kleding zou ik eens kijken op Klub lange mensen
Daar staan vast wel wat aardige links.

Er is ook nog een blad in de verkoop dat heet, meen ik, BB en dat richt zig met name op de lange en/of forse vrouw. Er staat ook wat over mannen in maar dat, heb ik mij laten vertellen is erg summier.

Het zal wel in de, huis tuin en keuken, boekhandel te koop zijn.
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:13:14 #180
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_25023277
Ik ben 21 en rond de 196 en heb er opzich niet zo heel veel last van.

Voor vrouwen lijkt het mij alleen vervelend dat ze er ook vaak een grote schoenmaat bij hebben en dat is vaak wel een probleem met het vinden van echt leuke schoenen althans mijn nicht is ook vrij erg lang en die heeft maat 45 of 46 en voor een vrouw is dat echt erg in mijn ogen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_25024395
Ik ben 22 en ongeveer 1,94 m. lang. Heb zelf niet zo'n probleem ermee. De lengte is in principe precies goed; ik kan overal bij, maar ik ben gelukkig nét niet té lang, zodat ik wel gewoon onder deuren e.d. door kan (die zijn doorgaans 2 meter hoog). Het enige irrante vind ik het kopen van broeken (waar doen jullie dat altijd), want ik heb lengte 38 nodig (of een langvallende 36). Ook heb ik wat langere armen dan normaal, waardoor mouwen van shirts en overhemden vaak te kort zijn.

Maar voor de rest accepteer ik m'n lengte volledig
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:34:15 #182
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_25025011
Ben altijd de langste geweest van mijn klas enzo.

Nu ben ik 17 en 1.97 m
Nergens last van, idd handig met basketball
Verder kan ik meer voordelen opnoemen van nadelen. Alleen in italïe is het wat vervelend. Heb daar tijdje geleden schoenen gekocht, nou het enige paar maat 46 dat ik in Rome kon vinden heb ik gekocht. (was toeval, want het was ook nog eens de schoen die ik zocht ) Zei die verkoper tegen me: "You're lucky, this shoe is too large for most italian people". Maargoed, heb ik ze ook even van een overschot maat 46 afgeholpen

Met kleren kopen in Nederland heb ik doorgaans geen moeite, kan altijd de goede maat vinden. Maar een beetje in de breedte groeien kan geen kwaad, en gelukkig gebeurt dat onderhand ook.
deze ruimte is te huur
pi_25025250
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 15:32 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik ben 22 en ongeveer 1,94 m. lang. Heb zelf niet zo'n probleem ermee. De lengte is in principe precies goed; ik kan overal bij, maar ik ben gelukkig nét niet té lang, zodat ik wel gewoon onder deuren e.d. door kan (die zijn doorgaans 2 meter hoog). Het enige irrante vind ik het kopen van broeken (waar doen jullie dat altijd)
Daar heb ik gelukkig weinig problemen mee aangezien ik vaak wat meer baggy broeken koop, Reell of Carhartt oid. En die zijn meestal belachelijk wijd, maar toch nog lang genoeg om er goed baggy uit te zien. .
quote:
want ik heb lengte 38 nodig (of een langvallende 36). Ook heb ik wat langere armen dan normaal, waardoor mouwen van shirts en overhemden vaak te kort zijn.
Mja, dat probleem heb ik ook, ik wil ondanks die baggy broeken niet in XXL tshirts rondlopen aangezien dat er gewoon slobberig uitziet, en de meeste shirts die wat lekkerder zitten zijn dan wat te kort oid. Maarja, je kunt nu eenmaal niet álles hebben .
quote:
Maar voor de rest accepteer ik m'n lengte volledig
Same .

[ Bericht 1% gewijzigd door -Mzraki- op 10-02-2005 19:10:23 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25025289
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 15:32 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik ben 22 en ongeveer 1,94 m. lang. Heb zelf niet zo'n probleem ermee. De lengte is in principe precies goed; ik kan overal bij, maar ik ben gelukkig nét niet té lang, zodat ik wel gewoon onder deuren e.d. door kan (die zijn doorgaans 2 meter hoog). Het enige irrante vind ik het kopen van broeken (waar doen jullie dat altijd), want ik heb lengte 38 nodig (of een langvallende 36). Ook heb ik wat langere armen dan normaal, waardoor mouwen van shirts en overhemden vaak te kort zijn.

Maar voor de rest accepteer ik m'n lengte volledig
Wat voor broeken zoek je? Spijkerbroek, pantalon, corduroy?

Corduroy kun je gewoon in deze lengtes kopen van het merk McGregor, Brax, Gardeur etc.
Lange spijkerbroeken van bijvoorbeeld Pierre Cardin, maar ook Paul & Shark heeft deze.

Pantalons zijn op veel plaatsen in lengtematen te krijgen. Een goed adres hiervoor is Harbour, op de van Baerlestraat in Amsterdam. De eigenaar van de winkel is zelf ook lang, en houdt rekening met andere lange mensen. Overigens heeft hij ook alle andere soorten broeken en andere kleding voor de langere mannen. Ook doet hij veel in maatwerk. En dat is altijd het beste, dan weet je dat het lang genoeg is.

Wat goedkopere, maar zekere geen slechte broeken, kun je kopen bij Steppin' Out. Zij hebben een lengte voor de broeken en bij het passen wordt ie afgespeld. dan kun je hem met een paar dagen weer ophalen.
pi_25025676
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie bijna alleen voordelen van 1.96m zijn.
Met mijn 1.90 is de wereld ook mooi . Zie totaal geen problemen.
slettebak [@] gmail.com
pi_25026473
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:04 schreef SjaakieV het volgende:

[..]

Wat voor broeken zoek je? Spijkerbroek, pantalon, corduroy?

Corduroy kun je gewoon in deze lengtes kopen van het merk McGregor, Brax, Gardeur etc.
Lange spijkerbroeken van bijvoorbeeld Pierre Cardin, maar ook Paul & Shark heeft deze.

Pantalons zijn op veel plaatsen in lengtematen te krijgen. Een goed adres hiervoor is Harbour, op de van Baerlestraat in Amsterdam. De eigenaar van de winkel is zelf ook lang, en houdt rekening met andere lange mensen. Overigens heeft hij ook alle andere soorten broeken en andere kleding voor de langere mannen. Ook doet hij veel in maatwerk. En dat is altijd het beste, dan weet je dat het lang genoeg is.

Wat goedkopere, maar zekere geen slechte broeken, kun je kopen bij Steppin' Out. Zij hebben een lengte voor de broeken en bij het passen wordt ie afgespeld. dan kun je hem met een paar dagen weer ophalen.
Nou het gaat vooral om spijkerbroeken. En het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven he .
Kijk, met goed zoeken vind ik gelukkig altijd wel iets hoor, dus het is niet een heel groot probleem.

Bedankt voor de adressen, als ik eens pantalons nodig heb zal ik er aan denken
pi_25026898
ik ben zelf n vrouwtjesbeest van rond de 1.90/1.95
heb n heerlijk vriendje van 2.5 ofzo waarbij het niet zo opvalt dat ik vrij lang ben

het enige nadeel zijn idd de korte broeken en bij mij dus ook schoenen ( heb maatje 42/43 )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_25027339
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
heb n heerlijk vriendje van 2.5 ofzo...
Twee en een halve meter?!
pi_25028455
oops 2.05 that is
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_25029075
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 12:02 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja met maat 44 moet je al snel herenschoenen dragen, lijkt me ook niet altijd ideaal ! En voor die lengte maat 36: In Almere Haven heb je zo een zaak "Big L", die schijnt zeer bekend te zijn en daar verkopen ze veel (spijker) broeken met lengte maat 36 (voor dames). En voor de heren hebben ze ook hele lange broeken.
Voor lengtemaat 36 kun je bijvoorbeeld ook bij de VET, het Jeans Center en de WE terecht
Only heeft ook langere maten voor vrouwen in het assortiment
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:08:51 #191
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_25029512
1.98 hier
Altijd handig als je mensen in de kroeg of een volle metro zoekt.
Broeken zijn wel lastig, zeker als je naar 32/38 in de VS moet zoeken
Verder extra lange mouwen in confectiematen.

Het meest nadelige is echter te kleine bedden en te lage plafonds
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:26:39 #192
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_25029867
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 22:08 schreef ScudRaket het volgende:

Het meest nadelige is echter te kleine bedden en te lage plafonds
Ja idd, pas bijna nergens in. Is wel eens vervelend in hotels e.d.
Thuis heb ik een bedje van 2.20
deze ruimte is te huur
  donderdag 10 februari 2005 @ 23:53:50 #193
21865 WaVe
WaVe detected
pi_25031704
25 jaar oud en al een jaar of 8 meet ik iets van 1.97. Nooit problemen mee gehad, loop ook altijd mooi rechtop . Alleen reclameborden zijn dan wel 's lastig, maar da's een kwestie van tijdig bukken of inschatten dat ze van karton zijn en ze aan de kant koppen . Met een beetje moeite kan ik nog gewone confectiekleding vinden die me goed past. Ik ben niet erg breed (weeg maar 75 kilo momenteel) ofzo, maar sinds mijn 20e ofzo ben ik niet meer eng dun en slungelig. Veel sporten helpt wel trouwens, en zeker bij sporten als volleybal en basketbal heb je ook veel voordeel van je lengte. Voor lange vrouwen, mijn moeder (1.84) koopt nog wel 's kleren bij all about eve, een winkel met kleding voor lange vrouwen. Heeft 3 vestigingen in nederland.
pi_25041593
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zelf n vrouwtjesbeest van rond de 1.90/1.95
heb n heerlijk vriendje van 2.5 ofzo waarbij het niet zo opvalt dat ik vrji lang ben

het enige nadeel zijn idd de korte broeken en bij mij dus ook schoenen ( heb maatje 42/43 )
Vrij lang? Behoorlijk lang zul je bedoelen .
pi_25041714
Met 2 meter pas ik ook wel aardig in dit topic. Kleding is inderdaad lastig, armen en benen zijn meestal net iets te lang. Van veel merken broeken blijkt lengtemaat 38 gewoon leverbaar te zijn, je moet er wel even naar vragen. Overhemden koop ik vaak bij Steppin Out, die hebben een aardige (wel een beetje ballerig soms) collectie overhemden mouwlengte 7 voor redelijke prijzen.
Never try to outstubborn a cat.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:07:13 #196
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25041874
Ik ben van het vrouwelijke geslacht en 1.84 m. Eigenlijk nooit problemen mee, ben me er ook niet zo vaak van bewust. Mijn vriend is 1.91 m. dus dat komt mooi uit.

Ik vind lange mannen mooier, maar ja.. dat komt waarschijnlijk ook door mijn eigen lengte.
That's the way the cookie crumbles
pi_25042685
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:45 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Vrij lang? Behoorlijk lang zul je bedoelen .
Het is geloof ik al eerder opgemerkt, maar ik krijg de indruk dat jij héél onzeker bent over je eigen lengte?
What's it going to be then, eh?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:15:26 #198
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_25042998
24 jaar en 2,04

Wel uitgegroeit hoop ik nu.
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_25043997
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:15 schreef M.Ram het volgende:
24 jaar en 2,04

Wel uitgegroeit hoop ik nu.
ik was op mijn 24ste wel uitgegroeid, maar ik ben zeker tot mijn 23 wel langer geworden
pi_25044255
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:19 schreef Xlarge het volgende:
ik was op mijn 24ste wel uitgegroeid, maar ik ben zeker tot mijn 23 wel langer geworden
Tot je 23e nog?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')