abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24570177
En verder
pi_24570189
Over de mensen die zeiden dat Sander de Heer iets anders zei dan dattie deed ... hij moest toch ook een vraag liegen, dat was de opdracht. Je kan ook ergens TEVEEL achter zoeken
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:38:21 #3
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24570195
mwjah Sander is mijn #1 keuze..
en Gijs gaat er als eerste uit
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_24570218
Ik ga ook nog steeds Sander als mol ... moeilijk om dat nu al te zeggen, maar dat is 't gevoel.
Blijft een goed concept dit programma
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_24570220
Ik vond Isabelle's schrik erg neppig bij dat groene scherm trouwens...
Een aantal mensen doen volgens mij erg hun best om verdacht te worden. Sander zou ik zelf ook wel een goede optie vinden, al wordt er erg veel nadruk op gelegd dat hij goed bekend is met het concept en het al jaren volgde...
pi_24570231
Ik heb de indruk dat Victoria de mol is.. tot nu toe gewoon intuitie maar we zullen zien.
Ik vind de sfeer weer echt heel vet.. de muziek, montage enz. Worden weer mooie weken tv!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:39:57 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24570233
Ik zat in een vol topic te posten.

Maar mijn post daar was:
Sander de Heer heeft als enige van de BN-deelnemers alle voorgaande De Mol-afleveringen gevolgd en zou, met die kijk-ervaring, natuurlijk wel een geschikte Mol kunnen zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24570249
Ik houd het nog even bij Roeland Fernhout
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:41:11 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24570253
Ik vind het zeker niet tegenvallen, de BNers-versie.
En Marc-Marie blijft geweldig. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24570255
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef Arinna het volgende:
Ik vond Isabelle's schrik erg neppig bij dat groene scherm trouwens...
Een aantal mensen doen volgens mij erg hun best om verdacht te worden. Sander zou ik zelf ook wel een goede optie vinden, al wordt er erg veel nadruk op gelegd dat hij goed bekend is met het concept en het al jaren volgde...
Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottie
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:42:09 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_24570271
Wel een voordeel van die bekende Nederlanders is dat je de namen gelijk kent en het gespeculeer door iedereen is te volgen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24570283
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottie
Ja, die opmerking over dat het zonde zou zijn voor het programma als zij (of Yvonne) er al uit zouden moeten..... pfff. Ik hoop dat het een grapje was

edit: Ik bedoel Yvon natuurlijk... das wel lastig, die net niet dubbele naam. Ik hoop dat een van beiden er snel uitvliegt
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:44:20 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_24570309
Ja nu je het zegt, die vindt zichzelf heel wat

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24570349
Ik zou het echt niet weten.
Een aantal mensen doen wel erg dom om perse de mol te willen zijn, dan zijn er een paar die ik direct afschrijf (waaron sander trouwens) en dan zijn er een paar die het wel kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 14-01-2005 21:50:58 (typo) ]
pi_24570359
Getver bij mij doet die test t niet op die molsite.
Als ik op 'maak de test' druk krijg ik een verhaaltje, maar kan nergens de test beginnen of inloggen. Meer mensen last van?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24570368
Waar wanneer enzovoort wordt dit uitgezonden?
pi_24570386
Nee Jessie, ik heb net de test gedaan...
Ik denk dat het Roeland is, mijn vermoeden is gebaseed op zijn lichaamstaal... :S
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24570406
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:47 schreef jessie het volgende:
Getver bij mij doet die test t niet op die molsite.
Als ik op 'maak de test' druk krijg ik een verhaaltje, maar kan nergens de test beginnen of inloggen. Meer mensen last van?
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...
pi_24570426
Ik geloof dat het trouwens wel gaat lukken als ik nu op 'maak de test' druk, maar dat doe ik later een keer denk ik...
pi_24570427
Zag ik het nou goed? Gijs Staverman klapte voor de computer zijn boekje dicht, stond daar nou het wie de mol?-logo op?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:52:21 #21
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24570428
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:51 schreef Arinna het volgende:

[..]

Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_24570443
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....
had um ontdekt ja... wel wazig dan dat je op 'ga verder' kunt klikken maar er dan niks gebeurt....
pi_24570463
Ik gok dat Isabelle de mol is, ik dacht trouwens dat Sander eruit zou gaan vandaag
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_24570470
Aardig wat niet al te slimme mensen op het forum op de site geloof ik, iedereen een apart topic openen om te vertellen wie hij verdenkt...
pi_24570471
Het is weer top, (hoewel een aflevering voor een groot deel vullen met een nep-executie wel erg flauw was). Potentiële mollen: Yvonne (niet Yvon), Sander de Heer en Marc-Marie is of echt geniaal bezig, of hij is gewoon echt zo .
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')