Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef Arinna het volgende:
Ik vond Isabelle's schrik erg neppig bij dat groene scherm trouwens...
Een aantal mensen doen volgens mij erg hun best om verdacht te worden. Sander zou ik zelf ook wel een goede optie vinden, al wordt er erg veel nadruk op gelegd dat hij goed bekend is met het concept en het al jaren volgde...
Ja, die opmerking over dat het zonde zou zijn voor het programma als zij (of Yvonne) er al uit zouden moeten..... pfff. Ik hoop dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottie![]()
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:47 schreef jessie het volgende:
Getver bij mij doet die test t niet op die molsite.
Als ik op 'maak de test' druk krijg ik een verhaaltje, maar kan nergens de test beginnen of inloggen. Meer mensen last van?
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:51 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...
had um ontdekt ja... wel wazig dan dat je op 'ga verder' kunt klikken maar er dan niks gebeurt....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |