quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:17 schreef Metal_Mart het volgende:
" 't Regent harder dan ik hebben kan" Dat moeten ze in Azie ook gedacht hebben.Verrassende songkeuze weer.
Daar hadden ze last van een vloedgolf, drol.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:17 schreef Metal_Mart het volgende:
" 't Regent harder dan ik hebben kan" Dat moeten ze in Azie ook gedacht hebben.Verrassende songkeuze weer.
Nee echt? Daar zijn toch geen doden bij gevallen he?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar hadden ze last van een vloedgolf, drol.
Serieus?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar hadden ze last van een vloedgolf, drol.
Echt waar hoor!quote:
Als ik jou was zou ik dit maar even op de Frontpage melden, je hebt een primeur.quote:
Ja, dat was zonder Blof en Do niet mogelijk geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
Als ze er straks van kunnen vreten en hun huizen herbouwen zal het ze jeuken welke idioot er op dat podium stond
Lees nou eens, ik zeg toch dat het ze zal jeuken wie er stond. Wie had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:33 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ja, dat was zonder Blof en Do niet mogelijk geweest.
Ali B.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees nou eens, ik zeg toch dat het ze zal jeuken wie er stond. Wie had je dan verwacht?
Was die er niet?quote:
1) Je hoeft niet te kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Dat je iedere keer maar weer naar die Paskal van Blof moet kijken, met zijn irritante janksmoel. Dat Do 3(!) goede nummers op 1 avond weet te verkrachten. Xander de Buisonje, Trijntje Oosterhuis. Acda & de M. Enz. enz. En dan allemaal met verschrikkelijke zeik nummers waarbij je iedereen zo'n beetje in slaap ziet donderen.
Je weet vooraf iedere keer weer wat je kunt verwachten bij zoiets, zelfde als bij Koninginnenacht. Er zijn toch wel meer groepen te vinden in Nederland? Zet eens een Golden Earring neer, Boudewijn de Groot of de Heideroosjes, Rowwen Heze ofzoiets. Niet dat ik dat nou zo geweldig vind. Maar het lijkt op deze manier alsof artiestenland in Nederland maar zo'n 10 namen kent.Je ziet steeds dezelfde koppen weer, met steeds dezelfde nummers..
Ik vind Tiesto overigens wel aardig.
Dus wel naar dat gratis concert gaan zeiken over dat concert maar niks geven voor Azie?quote:
Zou wel toepasselijk zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij wil Floods van Pantera horen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |